Hennie heeft een planquote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fijn dat die flauwekul nu eens een halt toegeroepen is. Demonstreren prima, doe dat, maar wel zonder sensatiezoekers, opruiende figuren, relschoppers, hooligans en kledingverhuur.
Mondquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Hennie heeft een nieuwe spellingsapp nodig, dit is nog erger dan mijn verrotte toetsenbord.quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Ik ook voor haar. Leer eens Nederlandsquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
vrijheud, leufde geen dicteuteur!quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Vind het best wel knap om zoveel fouten in zo'n kort stukkie te krijgenquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
kan ik een ondertiteling bij hennie's plan krijgen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Het moet wel in haar straatje passen he?quote:Op zondag 28 november 2021 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Karin word aangehouden terwijl ze een betoog over 1940 aan het houden is, waarbij ze even vergeet Ned. Indie te melden.
Beter neem je inderdaad een galg mee naar je 'gezellige bijeenkomst' en noem je Rutte een pelofiel.quote:Op zondag 28 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
Lekker gezamenlijk neerkijken op mensen heel gezellig, wat een liefde.
Ohnee was revrouw, maar je ze beginnen allemaal een beetje op el kaar te lijken...quote:Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Het moet wel in haar straatje passen he?
Het is allemaal 1 pot natquote:Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohnee was revrouw, maar je ze beginnen allemaal een beetje op el kaar te lijken...
Marechaussee en special forces, het mag wat kosten.quote:Op zondag 28 november 2021 13:18 schreef spoilert het volgende:
Breuls heeft Nimwegen aardig op slot gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |