Wel netjes. Eén zinnetje en dan zoveel taalblunders maken.quote:
Ik heb heel veel respect voor de agenten die daar stonden om de normale mensen te beschermen tegen dat primatengedrag van een stel losgeslagen idioten. Dat ze gericht hebben moeten schieten geeft alleen maar aan hoe ernstig de situatie was op dat moment.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef Olga het volgende:
Indrukwekkend stuk over vorige week vrijdag
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ik-gericht-a4067036
Ik ook. Ik had het niet gekundquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor de agenten die daar stonden om de normale mensen te beschermen tegen dat primatengedrag van een stel losgeslagen idioten. Dat ze gericht hebben moeten schieten geeft alleen maar aan hoe ernstig de situatie was op dat moment.
Ik ook niet. En ik denk wel heel veel mensen niet.quote:
Opgehouden bij Neurenberg. Achterlijk wijf.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
Oh, hier de bozebrief van annstrikje:
[..]
Ook als Word te downloaden.
Dat zal ze leren!!!
Als ik schooldirecteur was en een dergelijke brief onder ogen kreeg zou ik hard gaan lachen...quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:41 schreef probeer het volgende:
Opgehouden bij Neurenberg. Achterlijk wijf.
"Zonder mondkapje komt [naam kind] de school niet in. Ik verwacht u bij deze voldoende op de hoogte gesteld te hebben."quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik schooldirecteur was en een dergelijke brief onder ogen kreeg zou ik hard gaan lachen...
"De rest ter kennisgeving aangenomen"...quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef probeer het volgende:
"Zonder mondkapje komt [naam kind] de school niet in. Ik verwacht u bij deze voldoende op de hoogte gesteld te hebben."
"zuig een dikke piemel en dans de horlepiepquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
"De rest ter kennisgeving aangenomen"...
Nou nee. Het komt niet door onze reacties dat zulke mensen hier kunnen posten. En ik snap dat dat ook niet in jouw handen ligt, maar dan is zo'n opmerking nog steeds wel wat flauw.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Als iedereen nou in plaats van 10000x gaat reageren op zo'n gek gewoon even wacht tot ik het weggehaald heb, scheelt dat me weer een kwartier van mijn leven.
Maar blijf het vooral aandacht geven, de enige reden dat dat soort rotzooi gepost wordt
Omgquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
Nog een genomineerde voor de Darwin-award. Oostenrijkse prominente anti-vaxer behandelde zichzelf met het ook door Trump aangeprezen chloordioxide (MMS).
https://www.focus.de/gesu(...)hin_id_24463870.html
[..]
Dit NIET doen dus.![]()
(filmpje van het Youtube-kanaal van deze man)
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed isquote:
Sowieso is niet te zien of het gevaccineerd bloed is. Vaccin is snel uit t lichaamquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is
In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
Dankzij dit soort patienten is er dus bewaking van het leger nodigquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef OllieA het volgende:
Ik heb medelijden met de verpleegkundigen die met zulke patiënten moeten werken.
Damn.
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is
In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Ik geloof dat je na je vaccinatie even moet wachten met doneren. Dit is eerder onderwerp van gesprek geweest en volgens iedereen werd er geen onderscheid in welen niet gevaccineerd bloed gemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Verzonnen anekdotesquote:
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.
Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.
En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.
[ afbeelding ]
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.
Moet wel zeggen dat die namen die in de brief staan, er met een vreemde opmaak in staan. Lijkt wel een hele slechte Photoshop.
Inderdaad, al het donorbloed is “vaccinvrij”. Er is geen verschil, mits de wachttijd van 7 dagen na vaccinatie in acht is genomen:quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terechtquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zonder wappies is het vrolijk en veilig in het zwembad
Sterker nog, die patient heeft zelf Covid dus die antistoffen zitten (zij het te weinig) ook al in zijn eigen bloed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb de foto weer gevonden van wat een patient op de IC per dag toegediend krijgt.
Marco Veldhuizen, verpleegkundige op de spoedeisende hulp, maakte de foto en zette daar de tekst bij dat het wel erg raar is dat mensen een vaccin weigeren maar dit wel laten toedienen.
[ afbeelding ]
originele post op Facebook: https://www.facebook.com/(...)sts/4181728755272247
En dan ook nog op de eerste hulp 'ik wil niets ingespoten krijgen' uit je strot weten te krijgen....quote:
Even een seconde of tien in het zuurstofslangetje knijpen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.
Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.
En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.quote:Artikel 138
1.
Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2.
Hij die zich de toegang heeft verschaft door middel van braak of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, of die, zonder voorkennis van de rechthebbende en anders dan ten gevolge van vergissing binnengekomen, aldaar wordt aangetroffen in de voor de nachtrust bestemde tijd, wordt geacht te zijn binnengedrongen.
3.
Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
4.
De in het eerste en derde lid bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien twee of meer verenigde personen het misdrijf plegen.
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.
Die ouders weigeren alleen 'regels' die opgesteld zijn door de (demissionaire) overheid, ze overtreden geen enkele wet.
quote:Het is verplicht voor iedereen vanaf 18 jaar om bij binnenkomst een coronatoegangsbewijs te laten zien d.m.v. een geldige QR-code. Deze kan getoond worden vanuit de Corona Check-app. De QR-code kan ook worden verkregen met een negatief testbewijs (PCR-test) en is dan 24 uur geldig.
quote:Het tribunaal in zwembad De Hout is gesloten.
Ik vind het terecht dat de persoon geweigerd wordt,omdat dat het zwembad dat moet doen. De regel an sich is compleet belachelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terecht
Ja, tuurlijk mogen ze dat zelf bepalen, de rest slaat nergens op.quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.
Hatsjee, dit staat er in:
[..]
[..]
Mijn post gaat dan ook over het dreigement van aangifte op basis van een wetsartikel, en dat gaat niet op.quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.
Hatsjee, dit staat er in:
[..]
[..]
O zo, dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mijn post gaat dan ook over het dreigement van aangifte op basis van een wetsartikel, en dat gaat niet op.
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |