abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:00:57 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202370894
twitter

:{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 22:02:39 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_202370931
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is :P

In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202371157
quote:
[ twitter ]

Te gek voor woorden dit.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:14:20 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202371255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is :P

In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
Sowieso is niet te zien of het gevaccineerd bloed is. Vaccin is snel uit t lichaam
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202371350
Dan krijgt hij toch gewoon geen bloed, volgens mij mag je zorg weigeren. Hij wilt geen bloed, prima komt goed.
pi_202371550
Ik heb medelijden met de verpleegkundigen die met zulke patiënten moeten werken.
Damn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:25:59 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202371587
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef OllieA het volgende:
Ik heb medelijden met de verpleegkundigen die met zulke patiënten moeten werken.
Damn.
Dankzij dit soort patienten is er dus bewaking van het leger nodig :{
pi_202371715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Dit, dus.
pi_202371987
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
pi_202372341
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik geloof dat je na je vaccinatie even moet wachten met doneren. Dit is eerder onderwerp van gesprek geweest en volgens iedereen werd er geen onderscheid in welen niet gevaccineerd bloed gemaakt.
anonieme razernist
pi_202372398
quote:
[ twitter ]

Verzonnen anekdotes :')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202372478
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?
Dit, dus.
pi_202373142
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.

Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.

En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 23:39:51 #78
Brabo Bastard
pi_202373182
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.

Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.

En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.

[ afbeelding ]
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.

Moet wel zeggen dat die namen die in de brief staan, er met een vreemde opmaak in staan. Lijkt wel een hele slechte Photoshop.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202373198
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.

Moet wel zeggen dat die namen die in de brief staan, er met een vreemde opmaak in staan. Lijkt wel een hele slechte Photoshop.
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.

twitter
pi_202373223
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?
Inderdaad, al het donorbloed is “vaccinvrij”. Er is geen verschil, mits de wachttijd van 7 dagen na vaccinatie in acht is genomen:
https://www.sanquin.nl/faq-bloed-doneren-en-coronavirus
pi_202373259
Ik zou die mensen tegelijkertijd weren uit de AH en de Jumbo, daar valt vast wel een leuke deal mee te sluiten.
anonieme razernist
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 23:47:21 #82
Brabo Bastard
pi_202373294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.

[ twitter ]
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terecht _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202373333
Vind het wel gek dat mensen eenvoudig een verklaring kunnen downloaden, zodat je een 'uitzondering' hebt op het mondkapje. Een winkelmedewerker mag bij wet niet vragen naar iemand z'n medische situatie, dus valt een mondkapjesplicht niet te handhaven.
en zo komen wappies er soms mee weg.
soms heb je een winkelmedewerker die de wappie zonder pardon de winkel uit zet.
pi_202373350
Zonder wappies is het vrolijk en veilig in het zwembad :)
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:54:23 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202373390
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zonder wappies is het vrolijk en veilig in het zwembad :)
_O-
  One tough cookie zondag 28 november 2021 @ 00:00:43 #86
169210 liesje1979
pi_202373498
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Sterker nog, die patient heeft zelf Covid dus die antistoffen zitten (zij het te weinig) ook al in zijn eigen bloed. :') Respect voor zo'n verpleegkundige.
pi_202373562
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
  zondag 28 november 2021 @ 00:08:06 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202373569
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
_O-
pi_202373658
Ik heb de foto weer gevonden van wat een patient op de IC per dag toegediend krijgt.
Marco Veldhuizen, verpleegkundige op de spoedeisende hulp, maakte de foto en zette daar de tekst bij dat het wel erg raar is dat mensen een vaccin weigeren maar dit wel laten toedienen.

originele post op Facebook: https://www.facebook.com/(...)sts/4181728755272247
  zondag 28 november 2021 @ 00:23:03 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202373718
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb de foto weer gevonden van wat een patient op de IC per dag toegediend krijgt.
Marco Veldhuizen, verpleegkundige op de spoedeisende hulp, maakte de foto en zette daar de tekst bij dat het wel erg raar is dat mensen een vaccin weigeren maar dit wel laten toedienen.

[ afbeelding ]

originele post op Facebook: https://www.facebook.com/(...)sts/4181728755272247
:o
Dat is nogal wat
pi_202373747
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 00:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:o
Dat is nogal wat
En dan ook nog op de eerste hulp 'ik wil niets ingespoten krijgen' uit je strot weten te krijgen....
Ik wil mij niet laten vaccineren ,want ik weet niet wat er in zit. :N
pi_202373768
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even een seconde of tien in het zuurstofslangetje knijpen.
anonieme razernist
pi_202373828
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
Artikel 138
1.
Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2.
Hij die zich de toegang heeft verschaft door middel van braak of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, of die, zonder voorkennis van de rechthebbende en anders dan ten gevolge van vergissing binnengekomen, aldaar wordt aangetroffen in de voor de nachtrust bestemde tijd, wordt geacht te zijn binnengedrongen.
3.
Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
4.
De in het eerste en derde lid bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien twee of meer verenigde personen het misdrijf plegen.
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.

Die ouders weigeren alleen 'regels' die opgesteld zijn door de (demissionaire) overheid, ze overtreden geen enkele wet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_202373862
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef Montagui het volgende:

[..]
[..]
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.

Die ouders weigeren alleen 'regels' die opgesteld zijn door de (demissionaire) overheid, ze overtreden geen enkele wet.
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.

Hatsjee, dit staat er in:
quote:
Het is verplicht voor iedereen vanaf 18 jaar om bij binnenkomst een coronatoegangsbewijs te laten zien d.m.v. een geldige QR-code. Deze kan getoond worden vanuit de Corona Check-app. De QR-code kan ook worden verkregen met een negatief testbewijs (PCR-test) en is dan 24 uur geldig.
quote:
Het tribunaal in zwembad De Hout is gesloten.
  zondag 28 november 2021 @ 00:47:06 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202373888
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terecht _O-
Ik vind het terecht dat de persoon geweigerd wordt,omdat dat het zwembad dat moet doen. De regel an sich is compleet belachelijk.
pi_202373895
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.

Hatsjee, dit staat er in:
[..]
[..]

Ja, tuurlijk mogen ze dat zelf bepalen, de rest slaat nergens op.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')