Ja had ik ook al gezien maar de hele opmaak is anders dat is wat ik bedoel. Dit is dat eerder genoemde protocol uit 2010...quote:Op zondag 28 november 2021 14:12 schreef Sodemieters het volgende:
Ook daar staan politieregio's genoemd die al bijna 9 jaar niet meer bestaan.

Je hoeft niet mee te doen. Laat mij lekker domonstranten belachelijk maken heerlijk als ze klappen krijgen of het waterkanon eroverheen gaat.quote:Op zondag 28 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
Lekker gezamenlijk neerkijken op mensen heel gezellig, wat een liefde.

Nou wat wordt ze gentimideerd ik mis sowieso nog een paar woest blaffende herders.quote:

quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog een wappie die Nijmegen niet in gekomen is:
[ twitter ]

Goed zo Jack, gewoon luisteren naar de baas.quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]

Het is ook te koud om in de hofvijver rond te zwemmen,tenzij echt kikkerpak.quote:Op zondag 28 november 2021 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Die kikker is ook al een week niet wezen demonstreren.

Die zwart pakken zien er wel vet uitquote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef halfway het volgende:
https://www.gelderlander.(...)~a2a2fb07/210335780/

Nijmegen zit dicht! Niemand komt erinquote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]

quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nijmegen zit dicht! Niemand komt erin![]()
![]()
![]()

Headquarter van Herr Bruls. Wat verwacht je anders.quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nijmegen zit dicht! Niemand komt erin![]()
![]()
![]()

quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Headquarter van Herr Bruls. Wat verwacht je anders.

Googel de naam Jack Kwinten eens en kijk dan bij de afbeeldingen. Dit is echt sneu, zo hoeft niemand er toch bij te lopen?quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]

"Sjors Van de Steen 0:35quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]

Welke club het ook is, als het maar niet de jouwe betreft.quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja en jij bent een van de aanvoerders van jouw 'rationele' club.
Jij scheert iedereen over een kam die geen fuck met elkaar te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |