Ik moest googlen waar Reek lag maar blijkbaar ligt het hier maar 20 kilometer vandaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Dan maar in de randstad blijven.
Schültenbrau jonge. BAM!quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Dan maar in de randstad blijven.
Ach ik kende Maaskantje niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest googlen waar Reek lag maar blijkbaar ligt het hier maar 20 kilometer vandaan.
Lichtelijk teleurgesteld (ook in mijn topogragische kennis).
Ter info
Vlakbij Zaltbommel @tong80quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Schültenbrau jonge. BAM!
[..]
Ach ik kende Maaskantje niet.
Zijn account lijkt niet zo heel erg actief!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik liet me even gaan.
Ben nog steeds woest dat hij Twitter heeft en mij dit niet laat weten. Ik had zo'n zin om al zijn tweets hier te posten en belachelijk te maken.
Vraag me af waarom hij dit geheim houdt
Al gevonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn account lijkt niet zo heel erg actief!
twitter.com/Scrummie
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gevonden.
https://twitter.com/Scrummie_Bella
@Wereldgozer doet graag een bakkie met die schele.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een mongool, net als de immer vervelende Sietske Bergsma.
Je hebt er een flink onderzoek van gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Dit speelt dus blijkbaar al jaren.![]()
Wat een godendorp. HIJ STAAT.
Noem je @Anneloos nou een schele?????quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer doet graag een bakkie met die schele.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem je @:Anneloos nou een schele?????
Ja ik heb om half 3 besloten dat ik er wel klaar mee ben voor deze week, dus ben nu maar een beetje aan het NPO Plussen. Ter info.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt er een flink onderzoek van gemaakt.
Oei dat wordt een uitbranderquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@Lenny_Leonardquote:7.727 positieve testen
209 ziekenhuisopnames
22 IC-opnames
18 overlijdens
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lenny_Leonard
@:Caland
@:Coco
@:maxi-mus
[ afbeelding ]
Beetje een lange review. Dat het heel goed was blijkt al uit de 8/10quote:
Notedquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje een lange review. Dat het heel goed was blijkt al uit de 8/10
Probeer er geen boekwerk van te maken voortaan
Ik wens je een zeer prettige reis toe Tjackaquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:43 schreef Tjacka het volgende:
Overigens stap ik bijna in de trein naar Oberhausen boys
Ik jou lieve vriend! Ik heb er onwijs veel zin in!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je een zeer prettige reis toe Tjacka
Leuk. Als het goed is kom je dan langs of moet je overstappen in Duisburg. Als je daar uitstapt en een taxi naar de Vulkanstrasse pakt kan jouw dinsdagavond niet meer stuk me dunktquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:43 schreef Tjacka het volgende:
Overigens stap ik bijna in de trein naar Oberhausen boys
ik als casanova heb geen hoeren nodig xxxquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk. Als het goed is kom je dan langs of moet je overstappen in Duisburg. Als je daar uitstapt en een taxi naar de Vulkanstrasse pakt kan jouw dinsdagavond niet meer stuk me dunkt
Thank me later
@xcachetquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik als casanova heb geen hoeren nodig xxx
Sietske is een doodvermoeiende wappie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer doet graag een bakkie met die schele.
Is begrijpend lezen weer lastig voor je? Achterlijk dom varken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schrok al hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik bedoel rennen om de trein te halen
Triggeredquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen weer lastig voor je? Achterlijk dom varken.
Me treinquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Kut de trein naar amsterdam vanuit Rotterdam Blaak red ik niet. Denk dat ik voor me trein ga rennen boys
Laat ons niet te lang in spanning aubquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Bijna geen data meer dus ik meld jullie later vanavond wel of ik veilig ben thuis gekomen boys
Hij zit mobielquote:
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Bijna geen data meer dus ik meld jullie later vanavond wel of ik veilig ben thuis gekomen boys
?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Met de blubberpoten naar binnen sjokken.
Menig pinguin is jaloers op dit verblijf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Met de blubberpoten naar binnen sjokken.
Rip Zip.quote:
Heb je de trein nog gehaald?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
goed nieuws voor iedereen
ik ben veilig thuis gekomen!
Jippiequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Fijn!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig, @GGMM en ik waren even bezorgd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
toen heb ik geslapen tot ik in Amsterdam Centraal arriveerde
Dat kan ik mij goed voorstellen. Gelukkig heb ik het gered!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig, @:GGMM en ik waren even bezorgd.
Het interview waarvan Theo achteraf zei dat 'ie een fles wijn, een fles wodka en wat cognac en wat te snuiven op had. En dat 'is 'em ook aan te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gekeken. Leuk. 27 jaar geleden. Vandenburg is inmiddels ook al weer 70 dus.
Ik gok op de marktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Weten jullie ( @:karina @:tarado ) waar ik goede rauwe honing kan kopen in Amsterdam? begin steeds te hoesten
Ik vraag me eerder af waarom ze aan het einde van een twitterberichtje neerzet: "Einde bericht."quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Zit Caroline ook op FOK!?
@:maxi-mus @:lange_lans
Zeker, dat waren een paar spannende uurtjes!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat ben ik blij dat @:kingroland veilig thuisgekomen is zeg!
Dat is ook wel de idiootste maatregel.quote:
#ikdoenietmeermeequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de idiootste maatregel.
Sowieso is sport ontmoedigen voor de ‘volksgezondheid’ raar.
Is ook gewoon niet te doen voor clubs, en je moet het natuurlijk niet willen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de idiootste maatregel.
Sowieso is sport ontmoedigen voor de ‘volksgezondheid’ raar.
Kan me niet voorstellen dat dit wordt nageleefd bij amateurclubsquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet te doen voor clubs, en je moet het natuurlijk niet willen.
Lekker maat. @Erasmusquote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Deze quote ik even. Dit kan zomaar de laatste post van @Caland zijn voor een zeer lange tijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Veel plezier makker!quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Gaat @Caland alle hoeken van de Rijksdag te zien krijgen?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze quote ik even. Dit kan zomaar de laatste post van @:Caland zijn voor een zeer lange tijd.
Veel plezier maatquote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, daar hebben de clubs ook helemaal niet de middelen voor. Kantine ben ik bij zo'n 10 clubs ook nergens gecontroleerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit wordt nageleefd bij amateurclubs
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @PSVCL , maar die gast is nog redelijk mild.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
Hou @:lenny_leonard in de gaten, hij zit tegen een meltdown aan.
Ik kan best lachen om mensen als @PSVCLquote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @:psvcl , maar die gast is nog redelijk mild.
Over gevallen helden gesproken. Ik ben erg teleurgesteld dat de zeer sympathieke user @Zipportal verbannen is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan best lachen om mensen als @:psvcl
Dat soort mensen horen er gewoon een beetje bij in VBL
Hopelijk komt @:klaasweetalles snel terug
Moet hij normaal doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over gevallen helden gesproken. Ik ben erg teleurgesteld dat de zeer sympathieke user @:zipportal verbannen is.
daarom willen ze dat nu ook anders doenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar hebben de clubs ook helemaal niet de middelen voor. Kantine ben ik bij zo'n 10 clubs ook nergens gecontroleerd.
Oh, had ie maar 1 dag een ban. Erg mooi (nog steeds wel 1 dag te lang).quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij normaal doen.
Maar hij is op tijd terug voor Ajax dus even volhouden nog
Op de Frontpage ook en het gemiddelde IQ was daar vroeger ook wat hoger.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @:psvcl , maar die gast is nog redelijk mild.
Clubs hebben de middelen niet om mensen in de kantine te controleren dus nu moeten ze iedereen maar controleren? Prima voorbeeld van mensen die de praktijk nooit meemaken inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom willen ze dat nu ook anders doen
ik zie dit ook meer als vaccinatiedwangmiddel hoor maar geen middelen om te controleren vind ik wel wat overdrevenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Clubs hebben de middelen niet om mensen in de kantine te controleren dus nu moeten ze iedereen maar controleren? Prima voorbeeld van mensen die de praktijk nooit meemaken inderdaad.
Jij denkt echt dat een willekeurige sportclub (die al ontzettend veel moeite hebben om genoeg vrijwilligers te vinden) even mensen een qr pas kunnen laten controleren van doordeweeks 4 uur tot pakweg 9 uur en de hele zaterdag en (eventueel) zondag? Naast dat je dan leden verliest op een toch al dalend ledenaantal en tegen clubgenoten moet zeggen dat ze niet mogen sporten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie dit ook meer als vaccinatiedwangmiddel hoor maar geen middelen om te controleren vind ik wel wat overdreven
Plaatjequote:Op woensdag 3 november 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen COVID-maatregelen.
Stel gewoon een x-aantal plaatsen beschikbaar voor mensen met corona, zodat het personeel niet overbelast raakt en de rest waar geen plaatje voor beschikbaar is heeft pech, had je je maar moeten laten vaccineren.
Het land zou er een stuk beter uitzien met mij als MP
ik vind het ook onnodig voor buitensport maar je hebt een trainer of leider die iedereen onder zijn hoede kan controleren, vervelend ja maar onuitvoerbaar neequote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat een willekeurige sportclub (die al ontzettend veel moeite hebben om genoeg vrijwilligers te vinden) even mensen een qr pas kunnen laten controleren van doordeweeks 4 uur tot 9 uur en de hele zaterdag en zondag? Naast dat je dan leden verliest op een toch al dalend ledenaantal en tegen clubgenoten moet zeggen dat ze niet mogen sporten.
Totaal onuitvoerbaar in de praktijk.
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan best lachen om mensen als @:psvcl
Dat soort mensen horen er gewoon een beetje bij in VBL
Hopelijk komt @:klaasweetalles snel terug
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin meer hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook onnodig voor buitensport maar je hebt een trainer of leider die iedereen onder zijn hoede kan controleren, vervelend ja maar onuitvoerbaar nee
natuurlijk heeft niemand er zin in, we zijn het allemaal spuugzatquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin in hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin meer hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.![]()
wow rustig aan maatquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin meer hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Irritant trouwens dat je nog steeds mentions krijgt van mensen die je geblokkeerd heb. Nu ben ik weer nieuwsgierig naar de post van RamboDirk.
Ja hetzelfde makkerquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk het.quote:
Maat, heb je mij geblokt? dit doet pijn, stekende pijn in het hart.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Irritant trouwens dat je nog steeds mentions krijgt van mensen die je geblokkeerd heb. Nu ben ik weer nieuwsgierig naar de post van RamboDirk.
Gelachenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de altijd nietszeggende 3rr0r heb ik dat gelukkig totaal niet.
Gaat bij het voetbal sowieso niet door, anders stoppen de wedstrijden wel. Je houdt niet eens genoeg spelers over.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja hetzelfde makker. Hopen dat dit nog sneuvelt, ga lachen als er bij de pingpongclub een deurwachter komt die gaat checken of je wel je QR hebt om te mogen trainen/spelen.
Als het aan mij ligt zou ik een plakje worst al als QR-code accepteren.
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de altijd nietszeggende 3rr0r heb ik dat gelukkig totaal niet.
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk het.
Eén user die tegen een meltdown aanzit (@:lenny_leonard) vind ik eigenlijk wel de max!
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja hetzelfde makker. Hopen dat dit nog sneuvelt, ga lachen als er bij de pingpongclub een deurwachter komt die gaat checken of je wel je QR hebt om te mogen trainen/spelen.
Als het aan mij ligt zou ik een plakje worst al als QR-code accepteren.
Geen probleem daar.quote:De officiële afmetingen van een tafeltennistafel zijn (lengte x breedte x hoogte) 274 x 152,5 x 76 cm.
Een gifje. Je mist niks.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja allemaal leuk en aardig. En wij dan? Ik zit godverdomme al een half uur te wachten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Vanwege kerona lunchen we nu in groepen en mag ik pas om 12:45 naar de kantine
Ik ben woest
Slecht, met de uitbreiding van de coronapas zit hij alleen nog maar thuis want hij mag nergens meer heen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, iets belangrijkers ;
HOE ZOU HET MET @:SCRUMMIE ZIJN????
Goedquote:Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, iets belangrijkers ;
HOE ZOU HET MET @:SCRUMMIE ZIJN????
Tegen die tijd zijn alle bananen al op.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woest
Kan je gewoon corona zeggen? Is dit dagbestedinghumor of zo?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woest
Ik heb een hele pittige mening over lunchen in groepen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woest
Die liggen in een aparte fruitschaal (en ik heb er al één te pakken)quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn alle bananen al op.
Deze laat ik liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed
Kan je dat dikgedrukte hoofdletter gebeuren lekker achterwege laten voortaan? Je komt over als een debiel.
Checklistje voor je bananenverslaving.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die liggen in een aparte fruitschaal (en ik heb er al één te pakken)
Lastig is dat he? Bij een zekere Feyenoord-user heb ik dat zijn posts niet zo goed voor mijn bloeddruk zijn tijdens wedstrijden, maar af en toe kan ik wel goed lachen om zijn meltdownsquote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is hij nog steeds antivax?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slecht, met de uitbreiding van de coronapas zit hij alleen nog maar thuis want hij mag nergens meer heen.
Niks veranderd dus.
Geen idee, maar misschien stuurt hij je zo wel een berichtje met het antwoord.quote:
Zal het hem vragen op de discordquote:Op woensdag 3 november 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien stuurt hij je zo wel een berichtje met het antwoord.
Dit kan hij nog net even lezen voor de lunch.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Checklistje voor je bananenverslaving.
Door verstopping kunt u deze klachten krijgen:
-U poept minder vaak.
-De poep is hard en droog. Soms zijn het keutels.
-Het poepen doet pijn.
U heeft buikpijn of buikkrampen. Dat komt omdat er veel poep in uw dikke darm blijft zitten.
-U moet hard persen om er wat uit te krijgen.
-Na het poepen heeft u het gevoel dat u nog niet klaar bent.
-Dunne poep lekt soms langs de harde poep naar buiten (diarree).
-Soms zitten er scheurtjes aan de binnenkant van uw anus (poepgat). Daardoor doet het poepen pijn.
Eens. @scrummie is een lieve jongen.quote:
Mwah, ik mis hem niet zo eigenlijk. De discussies met hem in het Feyenoord-topic worden wel erg snel grimmig.quote:
ik begrijp dat opzeggen ook nooit zo, als je geen zin hebt om te posten of ze te lezen dan doe je het toch gewoon nietquote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik mis hem niet zo eigenlijk. De discussies met hem in het Feyenoord-topic worden wel erg snel grimmig.
Heeft ook iets met je ruggengraat te maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp dat opzeggen ook nooit zo, als je geen zin hebt om te posten of ze te lezen dan doe je het toch gewoon niet
Ik vind het vooral wat dramatisch. Alsof je afscheid een heel statement moet zijn. Gewoon uitloggen en een tijdje niet terugkomen kan ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp dat opzeggen ook nooit zo, als je geen zin hebt om te posten of ze te lezen dan doe je het toch gewoon niet
Zoals?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. @:scrummie is een lieve jongen.
Misschien kan @:charz iets leuks voor hem doen als welkomscadeau
Je zou bijna denken dat iemand die dat doet zich heel belangrijk acht en om aandacht verlegen zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral wat dramatisch. Alsof je afscheid een heel statement moet zijn. Gewoon uitloggen en een tijdje niet terugkomen kan ook.
Daarom ben ik blij dat jij je bedacht hebtquote:Op woensdag 3 november 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat iemand die dat doet zich heel belangrijk acht en om aandacht verlegen zit.
uiteindelijk wordt je vooral uitgelachen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat iemand die dat doet zich heel belangrijk acht en om aandacht verlegen zit.
Ja, vooral door @onlogisch en @GGMMquote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
uiteindelijk wordt je vooral uitgelachen.
Maar goed, negatieve aandacht is ook aandacht.
wordt jequote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje grieperig maar verder gaat het wel okequote:Op woensdag 3 november 2021 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van gisteren?
wordt jequote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was natuurlijk opzettelijk als een soort voorzetje.
quote:
Is het een lamp? ( @Scrummie)quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:
nu zit ik op een pakketje te wachten wat gisteren had moeten komen, ziedend
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nu niemand meer die lacht omINGDINGDINGDING*
We can't take a joke?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nu niemand meer die lacht omINGDINGDINGDING*
Laat m'n moeder met rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Your mother and 5 men from Mozambique
Ik ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
Even een afspraak bij de kapper gemaakt
@:kingroland
Tijd voor een banaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook.
Jeetje, het komt zo wel dichtbij
Met plakken kaas?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Uiteraardquote:
Stokbrood is niet gezond.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben je niet online tijdens Ajax?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbrood is niet gezond.
@:atypisch
Ik eet vanavond bij m'n vader, dus ik weet het nog niet.
Maar waarschijnlijk boeuf bourguignon @:muskusboktor57
@Klummie en @skysheriffquote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je niet online tijdens Ajax?
Wie gaat er dan modereren in het live topic?
Oh ik dacht dat jij er niet was en dat je het daarom vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik ben er vanavond wel. Maar dan doe ik ook NIKS!
@maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij er niet was en dat je het daarom vroeg.
Wat een kutvraag dan
Laat @maxi-mus met rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?
Testje gedaan? @Elanquote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:maxi-mus met rust.
Hij is al dagen ziek
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?
Mijn moeder heeft net (naast wat lectuur) een oliebol voor mij gebracht. Het zal lief bedoeld zijn maar dit voelt als een doodverwensing op dit moment.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:maxi-mus met rust.
Hij is al dagen ziek
Wat een lieve vrouw is jouw moederquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net (naast wat lectuur) een oliebol voor mij gebracht. Het zal lief bedoeld zijn maar dit voelt als een doodverwensing op dit moment.
Is al opgegeten door mijn vriendin.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lieve vrouw is jouw moeder
Pics van je oliebol?
30quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel cheatdagen krijg je bij nonutnovember?
@:rambodirk @:charz
Broccolischotel met rundergehaktquote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk gewoon koorts, gaat inmiddels alweer wat beter alleen nog snipverkouden. Heb zelftestje gedaan (negatief) en zal morgen even een test doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Toegevoegd aan het archief.
Waar heb je last van? CORRED?
stukje onderliggend lijden.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk gewoon koorts, gaat inmiddels alweer wat beter alleen nog snipverkouden. Heb zelftestje gedaan (negatief) en zal morgen even een test doen.
quote:De Duitse politie heeft twee mannen opgepakt die ervan verdacht worden 'Feyenoord' in graffiti te hebben aangebracht op een restant van de Berlijnse Muur.
Het oorspronkelijke kunstwerk dat op deze plek was aangebracht en nu is beklad, is Tired Death. Dat werd in 1990 gemaakt door de kunstenaars Hans-Peter Dürhager en Ralf Jesse
Echt veel lelijker is het er niet van geworden.quote:
Inmiddels is het alweer overgeschilderd door Union Berlijn supporters.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt veel lelijker is het er niet van geworden.
[ afbeelding ]
Kun je hier toch gewoon vertellen. Gewoon exact de post waarvoor je een ban kreegquote:Op woensdag 3 november 2021 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dit een valletje? @:lenny_leonard
Als het een post is kan ik die pas over drie dagen zien.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je hier toch gewoon vertellen. Gewoon exact de post waarvoor je een ban kreeg
Dan kunnen wij hiervan leren
Alsnog beklad je de Berlijnse muur welke daar overduidelijk als monument staat met een zekere emotionele waarde. Zelfs met een verstandelijke beperking zou je moeten kunnen inzien dat het dan niet heel handig is.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer overgeschilderd door Union Berlijn supporters.
Het is inderdaad wel een lelijke schildering. Dagobert Duck staat er zelfs ergens op. Kan mij ergens wel voorstellen dat de gasten die het bekladderden dachten dat het gewoon iets willekeurigs was
Bohhhh denk je in als Steven half naakt uit die taart was gesprongen.quote:
Mwah de Berlijnse muur wordt op de meeste plekken als een open galerij gebruikt door graffiti-artiesten, daar kraait echt geen haan naar. Het is hier alleen niet zo handig omdat deze schildering deel uitmaakt van een groter kunstwerk.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsnog beklad je de Berlijnse muur welke daar overduidelijk als monument staat met een zekere emotionele waarde. Zelfs met een verstandelijke beperking zou je moeten kunnen inzien dat het dan niet heel handig is.
Ja maar het zijn Feyenoord supporters dus graag meegaan in het bagatelliseren.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog beklad je de Berlijnse muur welke daar overduidelijk als monument staat met een zekere emotionele waarde. Zelfs met een verstandelijke beperking zou je moeten kunnen inzien dat het dan niet heel handig is.
[..]
Bohhhh denk je in als Steven half naakt uit die taart was gesprongen.
Oke.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar het zijn Feyenoord supporters dus graag meegaan in het bagatelliseren.
Rotterdammers hebben ook wat moeite met het concept 'historische bouwwerken' omdat, nou ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah de Berlijnse muur wordt op de meeste plekken als een open galerij gebruikt door graffiti-artiesten, daar kraait echt geen haan naar. Het is hier alleen niet zo handig omdat deze schildering deel uitmaakt van een groter kunstwerk.
nouja ze vinden één historisch bouwwerk in principe best belangrijkquote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rotterdammers hebben ook wat moeite met het concept 'historische bouwwerken' omdat, nou ja.
Ja, die zijn ze destijds vergeten plat te gooien helaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
nouja ze vinden één historisch bouwwerk in principe best belangrijk
en die is ouder dan de Berlijnse muur!
Ik vind het wel grappig dat je je zo ontzettend loopt aan te stellen in het Feyenoord-topic maar dan ook heel stoer post dat ze de Kuip plat moeten gooienquote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die zijn ze destijds vergeten plat te gooien helaas.
Ja, grappig inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je je zo ontzettend loopt aan te stellen in het Feyenoord-topic maar dan ook heel stoer post dat ze de Kuip plat moeten gooien
Dan ben je zelf ook wel een proleet
Waarom tagg je onsquote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel cheatdagen krijg je bij nonutnovember?
@:rambodirk @:charz
Ik ook Tong! Oant moarn.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat met een big smile slapen. Tot morgen.
Het leven is een groot feest op het moment als je voor Ajax bent.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat met een big smile slapen. Tot morgen.
Tankte v/d week 40.42 liter. Ik moest direct aan jullie denkenquote:Op donderdag 4 november 2021 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een declaratie ingediend van ¤40.46
SAD @:onlogisch @:zipportal @:lenny_leonard
Ik vind die Frenk zo'n enorme lul.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Dat die zender nog bestaatquote:Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Echt hé. Maar ze lijken weer wat te stijgen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat die zender nog bestaat
Er is geen Frenk in die postquote:Op donderdag 4 november 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Frenk zo'n enorme lul.
Waarom zou je je inhouden? Leuk gesprek toch? En dan kun je ook meteen vertellen wat een echt goede tosti is.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:03 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega zit nu uit te leggen hoe ze haar tosti maakt
Ik moet me echt inhouden
Goeie copypastaquote:Op donderdag 4 november 2021 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je je inhouden? Leuk gesprek toch? En dan kun je ook meteen vertellen wat een echt goede tosti is.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |