Is begrijpend lezen weer lastig voor je? Achterlijk dom varken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem je @:Anneloos nou een schele?????
Ik schrok al hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik bedoel rennen om de trein te halen
Triggeredquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen weer lastig voor je? Achterlijk dom varken.
Me treinquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Kut de trein naar amsterdam vanuit Rotterdam Blaak red ik niet. Denk dat ik voor me trein ga rennen boys
Laat ons niet te lang in spanning aubquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Bijna geen data meer dus ik meld jullie later vanavond wel of ik veilig ben thuis gekomen boys
Hij zit mobielquote:
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Bijna geen data meer dus ik meld jullie later vanavond wel of ik veilig ben thuis gekomen boys
?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Met de blubberpoten naar binnen sjokken.
Menig pinguin is jaloers op dit verblijf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Met de blubberpoten naar binnen sjokken.
Rip Zip.quote:
Heb je de trein nog gehaald?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
goed nieuws voor iedereen
ik ben veilig thuis gekomen!
Jippiequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Fijn!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig, @GGMM en ik waren even bezorgd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
toen heb ik geslapen tot ik in Amsterdam Centraal arriveerde
Dat kan ik mij goed voorstellen. Gelukkig heb ik het gered!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig, @:GGMM en ik waren even bezorgd.
Het interview waarvan Theo achteraf zei dat 'ie een fles wijn, een fles wodka en wat cognac en wat te snuiven op had. En dat 'is 'em ook aan te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gekeken. Leuk. 27 jaar geleden. Vandenburg is inmiddels ook al weer 70 dus.
Ik gok op de marktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Weten jullie ( @:karina @:tarado ) waar ik goede rauwe honing kan kopen in Amsterdam? begin steeds te hoesten
Ik vraag me eerder af waarom ze aan het einde van een twitterberichtje neerzet: "Einde bericht."quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Zit Caroline ook op FOK!?
@:maxi-mus @:lange_lans
Zeker, dat waren een paar spannende uurtjes!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat ben ik blij dat @:kingroland veilig thuisgekomen is zeg!
Dat is ook wel de idiootste maatregel.quote:
#ikdoenietmeermeequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de idiootste maatregel.
Sowieso is sport ontmoedigen voor de ‘volksgezondheid’ raar.
Is ook gewoon niet te doen voor clubs, en je moet het natuurlijk niet willen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de idiootste maatregel.
Sowieso is sport ontmoedigen voor de ‘volksgezondheid’ raar.
Kan me niet voorstellen dat dit wordt nageleefd bij amateurclubsquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet te doen voor clubs, en je moet het natuurlijk niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |