Is begrijpend lezen weer lastig voor je? Achterlijk dom varken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem je @:Anneloos nou een schele?????
Ik schrok al hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik bedoel rennen om de trein te halen
Triggeredquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen weer lastig voor je? Achterlijk dom varken.
Me treinquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Kut de trein naar amsterdam vanuit Rotterdam Blaak red ik niet. Denk dat ik voor me trein ga rennen boys
Laat ons niet te lang in spanning aubquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Bijna geen data meer dus ik meld jullie later vanavond wel of ik veilig ben thuis gekomen boys
Hij zit mobielquote:
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Bijna geen data meer dus ik meld jullie later vanavond wel of ik veilig ben thuis gekomen boys
?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Met de blubberpoten naar binnen sjokken.
Menig pinguin is jaloers op dit verblijf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Met de blubberpoten naar binnen sjokken.
Rip Zip.quote:
Heb je de trein nog gehaald?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef KingRoland het volgende:
goed nieuws voor iedereen
ik ben veilig thuis gekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |