Ik ook Tong! Oant moarn.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat met een big smile slapen. Tot morgen.
Het leven is een groot feest op het moment als je voor Ajax bent.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat met een big smile slapen. Tot morgen.
Tankte v/d week 40.42 liter. Ik moest direct aan jullie denkenquote:Op donderdag 4 november 2021 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een declaratie ingediend van ¤40.46
SAD @:onlogisch @:zipportal @:lenny_leonard
Ik vind die Frenk zo'n enorme lul.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Dat die zender nog bestaatquote:Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Echt hé. Maar ze lijken weer wat te stijgen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat die zender nog bestaat
Er is geen Frenk in die postquote:Op donderdag 4 november 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Frenk zo'n enorme lul.
Waarom zou je je inhouden? Leuk gesprek toch? En dan kun je ook meteen vertellen wat een echt goede tosti is.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:03 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega zit nu uit te leggen hoe ze haar tosti maakt
Ik moet me echt inhouden
Goeie copypastaquote:Op donderdag 4 november 2021 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je je inhouden? Leuk gesprek toch? En dan kun je ook meteen vertellen wat een echt goede tosti is.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |