Het interview waarvan Theo achteraf zei dat 'ie een fles wijn, een fles wodka en wat cognac en wat te snuiven op had. En dat 'is 'em ook aan te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gekeken. Leuk. 27 jaar geleden. Vandenburg is inmiddels ook al weer 70 dus.
Ik gok op de marktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Weten jullie ( @:karina @:tarado ) waar ik goede rauwe honing kan kopen in Amsterdam? begin steeds te hoesten
Ik vraag me eerder af waarom ze aan het einde van een twitterberichtje neerzet: "Einde bericht."quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Zit Caroline ook op FOK!?
@:maxi-mus @:lange_lans
Zeker, dat waren een paar spannende uurtjes!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat ben ik blij dat @:kingroland veilig thuisgekomen is zeg!
Dat is ook wel de idiootste maatregel.quote:
#ikdoenietmeermeequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de idiootste maatregel.
Sowieso is sport ontmoedigen voor de ‘volksgezondheid’ raar.
Is ook gewoon niet te doen voor clubs, en je moet het natuurlijk niet willen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de idiootste maatregel.
Sowieso is sport ontmoedigen voor de ‘volksgezondheid’ raar.
Kan me niet voorstellen dat dit wordt nageleefd bij amateurclubsquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet te doen voor clubs, en je moet het natuurlijk niet willen.
Lekker maat. @Erasmusquote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Deze quote ik even. Dit kan zomaar de laatste post van @Caland zijn voor een zeer lange tijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Veel plezier makker!quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Gaat @Caland alle hoeken van de Rijksdag te zien krijgen?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze quote ik even. Dit kan zomaar de laatste post van @:Caland zijn voor een zeer lange tijd.
Veel plezier maatquote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, daar hebben de clubs ook helemaal niet de middelen voor. Kantine ben ik bij zo'n 10 clubs ook nergens gecontroleerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit wordt nageleefd bij amateurclubs
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @PSVCL , maar die gast is nog redelijk mild.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
Hou @:lenny_leonard in de gaten, hij zit tegen een meltdown aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |