Lekker maat. @Erasmusquote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Deze quote ik even. Dit kan zomaar de laatste post van @Caland zijn voor een zeer lange tijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Veel plezier makker!quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Gaat @Caland alle hoeken van de Rijksdag te zien krijgen?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze quote ik even. Dit kan zomaar de laatste post van @:Caland zijn voor een zeer lange tijd.
Veel plezier maatquote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:09 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen
Op naar Berlijn
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, daar hebben de clubs ook helemaal niet de middelen voor. Kantine ben ik bij zo'n 10 clubs ook nergens gecontroleerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit wordt nageleefd bij amateurclubs
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @PSVCL , maar die gast is nog redelijk mild.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
Hou @:lenny_leonard in de gaten, hij zit tegen een meltdown aan.
Ik kan best lachen om mensen als @PSVCLquote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @:psvcl , maar die gast is nog redelijk mild.
Over gevallen helden gesproken. Ik ben erg teleurgesteld dat de zeer sympathieke user @Zipportal verbannen is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan best lachen om mensen als @:psvcl
Dat soort mensen horen er gewoon een beetje bij in VBL
Hopelijk komt @:klaasweetalles snel terug
Moet hij normaal doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over gevallen helden gesproken. Ik ben erg teleurgesteld dat de zeer sympathieke user @:zipportal verbannen is.
daarom willen ze dat nu ook anders doenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar hebben de clubs ook helemaal niet de middelen voor. Kantine ben ik bij zo'n 10 clubs ook nergens gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |