Gaat bij het voetbal sowieso niet door, anders stoppen de wedstrijden wel. Je houdt niet eens genoeg spelers over.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja hetzelfde makker. Hopen dat dit nog sneuvelt, ga lachen als er bij de pingpongclub een deurwachter komt die gaat checken of je wel je QR hebt om te mogen trainen/spelen.
Als het aan mij ligt zou ik een plakje worst al als QR-code accepteren.
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de altijd nietszeggende 3rr0r heb ik dat gelukkig totaal niet.
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk het.
Eén user die tegen een meltdown aanzit (@:lenny_leonard) vind ik eigenlijk wel de max!
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja hetzelfde makker. Hopen dat dit nog sneuvelt, ga lachen als er bij de pingpongclub een deurwachter komt die gaat checken of je wel je QR hebt om te mogen trainen/spelen.
Als het aan mij ligt zou ik een plakje worst al als QR-code accepteren.
Geen probleem daar.quote:De officiële afmetingen van een tafeltennistafel zijn (lengte x breedte x hoogte) 274 x 152,5 x 76 cm.
Een gifje. Je mist niks.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Irritant trouwens dat je nog steeds mentions krijgt van mensen die je geblokkeerd heb. Nu ben ik weer nieuwsgierig naar de post van RamboDirk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja allemaal leuk en aardig. En wij dan? Ik zit godverdomme al een half uur te wachten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Vanwege kerona lunchen we nu in groepen en mag ik pas om 12:45 naar de kantine
Ik ben woest
Slecht, met de uitbreiding van de coronapas zit hij alleen nog maar thuis want hij mag nergens meer heen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, iets belangrijkers ;
HOE ZOU HET MET @:SCRUMMIE ZIJN????
Goedquote:Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, iets belangrijkers ;
HOE ZOU HET MET @:SCRUMMIE ZIJN????
Tegen die tijd zijn alle bananen al op.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woest
Kan je gewoon corona zeggen? Is dit dagbestedinghumor of zo?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woest
Ik heb een hele pittige mening over lunchen in groepen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woest
Die liggen in een aparte fruitschaal (en ik heb er al één te pakken)quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn alle bananen al op.
Deze laat ik liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed
Kan je dat dikgedrukte hoofdletter gebeuren lekker achterwege laten voortaan? Je komt over als een debiel.
Checklistje voor je bananenverslaving.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die liggen in een aparte fruitschaal (en ik heb er al één te pakken)
Lastig is dat he? Bij een zekere Feyenoord-user heb ik dat zijn posts niet zo goed voor mijn bloeddruk zijn tijdens wedstrijden, maar af en toe kan ik wel goed lachen om zijn meltdownsquote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Irritant trouwens dat je nog steeds mentions krijgt van mensen die je geblokkeerd heb. Nu ben ik weer nieuwsgierig naar de post van RamboDirk.
Is hij nog steeds antivax?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slecht, met de uitbreiding van de coronapas zit hij alleen nog maar thuis want hij mag nergens meer heen.
Niks veranderd dus.
Geen idee, maar misschien stuurt hij je zo wel een berichtje met het antwoord.quote:
Zal het hem vragen op de discordquote:Op woensdag 3 november 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien stuurt hij je zo wel een berichtje met het antwoord.
Dit kan hij nog net even lezen voor de lunch.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Checklistje voor je bananenverslaving.
Door verstopping kunt u deze klachten krijgen:
-U poept minder vaak.
-De poep is hard en droog. Soms zijn het keutels.
-Het poepen doet pijn.
U heeft buikpijn of buikkrampen. Dat komt omdat er veel poep in uw dikke darm blijft zitten.
-U moet hard persen om er wat uit te krijgen.
-Na het poepen heeft u het gevoel dat u nog niet klaar bent.
-Dunne poep lekt soms langs de harde poep naar buiten (diarree).
-Soms zitten er scheurtjes aan de binnenkant van uw anus (poepgat). Daardoor doet het poepen pijn.
Eens. @scrummie is een lieve jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |