Ik kan best lachen om mensen als @PSVCLquote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @:psvcl , maar die gast is nog redelijk mild.
Over gevallen helden gesproken. Ik ben erg teleurgesteld dat de zeer sympathieke user @Zipportal verbannen is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan best lachen om mensen als @:psvcl
Dat soort mensen horen er gewoon een beetje bij in VBL
Hopelijk komt @:klaasweetalles snel terug
Moet hij normaal doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over gevallen helden gesproken. Ik ben erg teleurgesteld dat de zeer sympathieke user @:zipportal verbannen is.
daarom willen ze dat nu ook anders doenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar hebben de clubs ook helemaal niet de middelen voor. Kantine ben ik bij zo'n 10 clubs ook nergens gecontroleerd.
Oh, had ie maar 1 dag een ban. Erg mooi (nog steeds wel 1 dag te lang).quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij normaal doen.
Maar hij is op tijd terug voor Ajax dus even volhouden nog
Op de Frontpage ook en het gemiddelde IQ was daar vroeger ook wat hoger.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg veel wappies tegenwoordig op FOK. Dan denk je dat VBL het al zwaar heeft met @:psvcl , maar die gast is nog redelijk mild.
Clubs hebben de middelen niet om mensen in de kantine te controleren dus nu moeten ze iedereen maar controleren? Prima voorbeeld van mensen die de praktijk nooit meemaken inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom willen ze dat nu ook anders doen
ik zie dit ook meer als vaccinatiedwangmiddel hoor maar geen middelen om te controleren vind ik wel wat overdrevenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Clubs hebben de middelen niet om mensen in de kantine te controleren dus nu moeten ze iedereen maar controleren? Prima voorbeeld van mensen die de praktijk nooit meemaken inderdaad.
Jij denkt echt dat een willekeurige sportclub (die al ontzettend veel moeite hebben om genoeg vrijwilligers te vinden) even mensen een qr pas kunnen laten controleren van doordeweeks 4 uur tot pakweg 9 uur en de hele zaterdag en (eventueel) zondag? Naast dat je dan leden verliest op een toch al dalend ledenaantal en tegen clubgenoten moet zeggen dat ze niet mogen sporten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie dit ook meer als vaccinatiedwangmiddel hoor maar geen middelen om te controleren vind ik wel wat overdreven
Plaatjequote:Op woensdag 3 november 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen COVID-maatregelen.
Stel gewoon een x-aantal plaatsen beschikbaar voor mensen met corona, zodat het personeel niet overbelast raakt en de rest waar geen plaatje voor beschikbaar is heeft pech, had je je maar moeten laten vaccineren.
Het land zou er een stuk beter uitzien met mij als MP
ik vind het ook onnodig voor buitensport maar je hebt een trainer of leider die iedereen onder zijn hoede kan controleren, vervelend ja maar onuitvoerbaar neequote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat een willekeurige sportclub (die al ontzettend veel moeite hebben om genoeg vrijwilligers te vinden) even mensen een qr pas kunnen laten controleren van doordeweeks 4 uur tot 9 uur en de hele zaterdag en zondag? Naast dat je dan leden verliest op een toch al dalend ledenaantal en tegen clubgenoten moet zeggen dat ze niet mogen sporten.
Totaal onuitvoerbaar in de praktijk.
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan best lachen om mensen als @:psvcl
Dat soort mensen horen er gewoon een beetje bij in VBL
Hopelijk komt @:klaasweetalles snel terug
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin meer hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook onnodig voor buitensport maar je hebt een trainer of leider die iedereen onder zijn hoede kan controleren, vervelend ja maar onuitvoerbaar nee
natuurlijk heeft niemand er zin in, we zijn het allemaal spuugzatquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin in hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin meer hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.![]()
wow rustig aan maatquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat zoiets een serieuze optie is sta je echt heel ver van de realiteit. En wie gaat die trainer en leider dan elke keer controleren? En je denkt echt niet dat er dan een heleboel trainers en leiders geen zin meer hebben? Dit is mijn laatste post erover trouwens want ik word schijtziek van dat hele kerona en mensen die totaal geen zicht hebben op de praktijk. Ik heb mijn prikjes gehad ik wil er vanaf zijn.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Irritant trouwens dat je nog steeds mentions krijgt van mensen die je geblokkeerd heb. Nu ben ik weer nieuwsgierig naar de post van RamboDirk.
Ja hetzelfde makkerquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk het.quote:
Maat, heb je mij geblokt? dit doet pijn, stekende pijn in het hart.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Irritant trouwens dat je nog steeds mentions krijgt van mensen die je geblokkeerd heb. Nu ben ik weer nieuwsgierig naar de post van RamboDirk.
Gelachenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de altijd nietszeggende 3rr0r heb ik dat gelukkig totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |