Laat m'n moeder met rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Your mother and 5 men from Mozambique
Ik ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
Even een afspraak bij de kapper gemaakt
@:kingroland
Tijd voor een banaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook.
Jeetje, het komt zo wel dichtbij
Met plakken kaas?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Uiteraardquote:
Stokbrood is niet gezond.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben je niet online tijdens Ajax?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbrood is niet gezond.
@:atypisch
Ik eet vanavond bij m'n vader, dus ik weet het nog niet.
Maar waarschijnlijk boeuf bourguignon @:muskusboktor57
@Klummie en @skysheriffquote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je niet online tijdens Ajax?
Wie gaat er dan modereren in het live topic?
Oh ik dacht dat jij er niet was en dat je het daarom vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik ben er vanavond wel. Maar dan doe ik ook NIKS!
@maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij er niet was en dat je het daarom vroeg.
Wat een kutvraag dan
Laat @maxi-mus met rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?
Testje gedaan? @Elanquote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:maxi-mus met rust.
Hij is al dagen ziek
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?
Mijn moeder heeft net (naast wat lectuur) een oliebol voor mij gebracht. Het zal lief bedoeld zijn maar dit voelt als een doodverwensing op dit moment.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:maxi-mus met rust.
Hij is al dagen ziek
Wat een lieve vrouw is jouw moederquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net (naast wat lectuur) een oliebol voor mij gebracht. Het zal lief bedoeld zijn maar dit voelt als een doodverwensing op dit moment.
Is al opgegeten door mijn vriendin.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lieve vrouw is jouw moeder
Pics van je oliebol?
30quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel cheatdagen krijg je bij nonutnovember?
@:rambodirk @:charz
Broccolischotel met rundergehaktquote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk gewoon koorts, gaat inmiddels alweer wat beter alleen nog snipverkouden. Heb zelftestje gedaan (negatief) en zal morgen even een test doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Toegevoegd aan het archief.
Waar heb je last van? CORRED?
stukje onderliggend lijden.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk gewoon koorts, gaat inmiddels alweer wat beter alleen nog snipverkouden. Heb zelftestje gedaan (negatief) en zal morgen even een test doen.
quote:De Duitse politie heeft twee mannen opgepakt die ervan verdacht worden 'Feyenoord' in graffiti te hebben aangebracht op een restant van de Berlijnse Muur.
Het oorspronkelijke kunstwerk dat op deze plek was aangebracht en nu is beklad, is Tired Death. Dat werd in 1990 gemaakt door de kunstenaars Hans-Peter Dürhager en Ralf Jesse
Echt veel lelijker is het er niet van geworden.quote:
Inmiddels is het alweer overgeschilderd door Union Berlijn supporters.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt veel lelijker is het er niet van geworden.
[ afbeelding ]
Kun je hier toch gewoon vertellen. Gewoon exact de post waarvoor je een ban kreegquote:Op woensdag 3 november 2021 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dit een valletje? @:lenny_leonard
Als het een post is kan ik die pas over drie dagen zien.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je hier toch gewoon vertellen. Gewoon exact de post waarvoor je een ban kreeg
Dan kunnen wij hiervan leren
Alsnog beklad je de Berlijnse muur welke daar overduidelijk als monument staat met een zekere emotionele waarde. Zelfs met een verstandelijke beperking zou je moeten kunnen inzien dat het dan niet heel handig is.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer overgeschilderd door Union Berlijn supporters.
Het is inderdaad wel een lelijke schildering. Dagobert Duck staat er zelfs ergens op. Kan mij ergens wel voorstellen dat de gasten die het bekladderden dachten dat het gewoon iets willekeurigs was
Bohhhh denk je in als Steven half naakt uit die taart was gesprongen.quote:
Mwah de Berlijnse muur wordt op de meeste plekken als een open galerij gebruikt door graffiti-artiesten, daar kraait echt geen haan naar. Het is hier alleen niet zo handig omdat deze schildering deel uitmaakt van een groter kunstwerk.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsnog beklad je de Berlijnse muur welke daar overduidelijk als monument staat met een zekere emotionele waarde. Zelfs met een verstandelijke beperking zou je moeten kunnen inzien dat het dan niet heel handig is.
Ja maar het zijn Feyenoord supporters dus graag meegaan in het bagatelliseren.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog beklad je de Berlijnse muur welke daar overduidelijk als monument staat met een zekere emotionele waarde. Zelfs met een verstandelijke beperking zou je moeten kunnen inzien dat het dan niet heel handig is.
[..]
Bohhhh denk je in als Steven half naakt uit die taart was gesprongen.
Oke.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar het zijn Feyenoord supporters dus graag meegaan in het bagatelliseren.
Rotterdammers hebben ook wat moeite met het concept 'historische bouwwerken' omdat, nou ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah de Berlijnse muur wordt op de meeste plekken als een open galerij gebruikt door graffiti-artiesten, daar kraait echt geen haan naar. Het is hier alleen niet zo handig omdat deze schildering deel uitmaakt van een groter kunstwerk.
nouja ze vinden één historisch bouwwerk in principe best belangrijkquote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rotterdammers hebben ook wat moeite met het concept 'historische bouwwerken' omdat, nou ja.
Ja, die zijn ze destijds vergeten plat te gooien helaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
nouja ze vinden één historisch bouwwerk in principe best belangrijk
en die is ouder dan de Berlijnse muur!
Ik vind het wel grappig dat je je zo ontzettend loopt aan te stellen in het Feyenoord-topic maar dan ook heel stoer post dat ze de Kuip plat moeten gooienquote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die zijn ze destijds vergeten plat te gooien helaas.
Ja, grappig inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je je zo ontzettend loopt aan te stellen in het Feyenoord-topic maar dan ook heel stoer post dat ze de Kuip plat moeten gooien
Dan ben je zelf ook wel een proleet
Waarom tagg je onsquote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel cheatdagen krijg je bij nonutnovember?
@:rambodirk @:charz
Ik ook Tong! Oant moarn.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat met een big smile slapen. Tot morgen.
Het leven is een groot feest op het moment als je voor Ajax bent.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat met een big smile slapen. Tot morgen.
Tankte v/d week 40.42 liter. Ik moest direct aan jullie denkenquote:Op donderdag 4 november 2021 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een declaratie ingediend van ¤40.46
SAD @:onlogisch @:zipportal @:lenny_leonard
Ik vind die Frenk zo'n enorme lul.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Dat die zender nog bestaatquote:Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Echt hé. Maar ze lijken weer wat te stijgen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat die zender nog bestaat
Er is geen Frenk in die postquote:Op donderdag 4 november 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Frenk zo'n enorme lul.
Waarom zou je je inhouden? Leuk gesprek toch? En dan kun je ook meteen vertellen wat een echt goede tosti is.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:03 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega zit nu uit te leggen hoe ze haar tosti maakt
Ik moet me echt inhouden
Goeie copypastaquote:Op donderdag 4 november 2021 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je je inhouden? Leuk gesprek toch? En dan kun je ook meteen vertellen wat een echt goede tosti is.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |