Stokbrood is niet gezond.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Ben je niet online tijdens Ajax?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbrood is niet gezond.
@:atypisch
Ik eet vanavond bij m'n vader, dus ik weet het nog niet.
Maar waarschijnlijk boeuf bourguignon @:muskusboktor57
@Klummie en @skysheriffquote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je niet online tijdens Ajax?
Wie gaat er dan modereren in het live topic?
Oh ik dacht dat jij er niet was en dat je het daarom vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik ben er vanavond wel. Maar dan doe ik ook NIKS!
@maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij er niet was en dat je het daarom vroeg.
Wat een kutvraag dan
Laat @maxi-mus met rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?
Testje gedaan? @Elanquote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:maxi-mus met rust.
Hij is al dagen ziek
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:maxi-mus heb jij dat probleemwijk agent gifje voor me?
Mijn moeder heeft net (naast wat lectuur) een oliebol voor mij gebracht. Het zal lief bedoeld zijn maar dit voelt als een doodverwensing op dit moment.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:maxi-mus met rust.
Hij is al dagen ziek
Wat een lieve vrouw is jouw moederquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net (naast wat lectuur) een oliebol voor mij gebracht. Het zal lief bedoeld zijn maar dit voelt als een doodverwensing op dit moment.
Is al opgegeten door mijn vriendin.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lieve vrouw is jouw moeder
Pics van je oliebol?
30quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel cheatdagen krijg je bij nonutnovember?
@:rambodirk @:charz
Broccolischotel met rundergehaktquote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Denk gewoon koorts, gaat inmiddels alweer wat beter alleen nog snipverkouden. Heb zelftestje gedaan (negatief) en zal morgen even een test doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Toegevoegd aan het archief.
Waar heb je last van? CORRED?
stukje onderliggend lijden.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk gewoon koorts, gaat inmiddels alweer wat beter alleen nog snipverkouden. Heb zelftestje gedaan (negatief) en zal morgen even een test doen.
quote:De Duitse politie heeft twee mannen opgepakt die ervan verdacht worden 'Feyenoord' in graffiti te hebben aangebracht op een restant van de Berlijnse Muur.
Het oorspronkelijke kunstwerk dat op deze plek was aangebracht en nu is beklad, is Tired Death. Dat werd in 1990 gemaakt door de kunstenaars Hans-Peter Dürhager en Ralf Jesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |