Ik ga mijn eigen walk of shame maar lopenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Arizona is gewoon de Brenda van de SC
https://brendakookt.nl/20(...)azie-en-champignons/
Vriendlief is maar weer gaan 'fietsen' en dochter is weer richting 'hockey' vertrokken, zonder te eten?quote:
Zat er eentje extra in voor nootgevallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Ik had net een pelpinda met drie pinda's erin. Nu jullie weer.
Oké, hardop gelachenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Zat er eentje extra in voor nootgevallen.
Het is een tragedie van ongekende omvangquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef Cee het volgende:
Bijgelezen, och hemel @:Arizona, hoe kun je.![]()
Ik lees trouwens vaak belhamelsaus.
Nou, ze hebben heel dapper nog best veel gegetenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vriendlief is maar weer gaan 'fietsen' en dochter is weer richting 'hockey' vertrokken, zonder te eten?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je kennis hebt over dingen waarmee je ze zou kunnen chanteren?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een tragedie van ongekende omvang
[..]
Nou, ze hebben heel dapper nog best veel gegeten
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Een tussentijdse conclusie:
In de ESF-hemel doet Cee de humor, bedenkt Strani de TT’s, plaatst Arizona relativerende berichten over Corona, doet Fred_B nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Roger het eten, regelt Usagi leuke eigentijdse muziek en informeert Momo ons over het wielrennen.
In de ESF-hel doet Strani de humor, bedenkt Usagi de TT’s, plaatst Cee relativerende berichten over Corona, doet Momo nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Arizona het eten, regelt Fred_B leuke eigentijdse muziek en informeert Roger ons over het wielrennen.
OH MIJN GOD JA IK WIL DIT!!!quote:
Nee joh, iemand moet ons toch op de hoogte houden van het wel en wee van Harry Vermeegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar oké, ik kom voortaan alleen nog langs voor de TT's!
Die dacht, wat anderen met deconstructies van cheesecake etc. doen kan ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Arizona is gewoon de Brenda van de SC
https://brendakookt.nl/20(...)azie-en-champignons/
Is er in de hemel ook nog plaats voor @Prisha ?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
In de ESF-hemel doet Cee de humor, bedenkt Strani de TT’s, plaatst Arizona relativerende berichten over Corona, doet Fred_B nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Roger het eten, regelt Usagi leuke eigentijdse muziek en informeert Momo ons over het wielrennen.
In de ESF-hel doet Strani de humor, bedenkt Usagi de TT’s, plaatst Cee relativerende berichten over Corona, doet Momo nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Arizona het eten, regelt Fred_B leuke eigentijdse muziek en informeert Roger ons over het wielrennen.
Niet zo bescheiden, iedereen is welkom.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is er in de hemel ook nog plaats voor @:Prisha ?
Ik laat mij wel degraderen.
Deze boy laat zijn pinda's pellenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Ik had net een pelpinda met drie pinda's erin. Nu jullie weer.
Hoe is het in Gent? Heb je het ontbrekende paneel van het Lam Gods al teruggegeven?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
Het restaurant dat ik na lang dralen heb gekozen heeft twee beoordelingen op TripAdvisor en een score van 1,5. We gaan het meemaken
Het moet toch fantastisch zijn als je altijd dit soort grapjes weet te bedenken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze is ook ergquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]Ok het kan nog erger dus
Dit is toch geen lasagne, dit is een gerecht waar ze toevallig een lasagneblad in heeft gestopt
Spannendquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
Het restaurant dat ik na lang dralen heb gekozen heeft twee beoordelingen op TripAdvisor en een score van 1,5. We gaan het meemaken
Ik ben hier niet voor een geheimzinnige opdrachtgeverquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is het in Gent? Heb je het ontbrekende paneel van het Lam Gods al teruggegeven?
Groetjes uit het ESF-Vagevuur!!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik had al voor te veel restaurants staan twijfelen, dus ik vond van mezelf dat ik voor de eerste acceptabele optie moest gaan. Ik heb een cheeseburger met friet besteld, dat heeft wel een aardige kans van slagenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Spannend
Wij hebben in Oostenrijk ook gegeten bij een restaurant dat achteraf, bij nadere inspectie van Tripadvisor, het laagst scoorde van alle eetgelegenheden in dat dorp.
Normaal zoek ik dat soort dingen altijd vooraf uit, maar ja, soms moet je spontaan zijn, zeggen ze.
We hebben er ontzettend lekker gegeten, alleen de bediening was een beetje apart, het leken ontspoorde jongeren die weer mee moesten gaan doen in de maatschappij.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had al voor te veel restaurants staan twijfelen, dus ik vond van mezelf dat ik voor de eerste acceptabele optie moest gaan. Ik heb een cheeseburger met friet besteld, dat heeft wel een aardige kans van slagen
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is ook erg![]()
https://chickslovefood.com/recept/lasagne-tagliatelle/
Wel lekker!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ook zonder bechamelsaus wat het nóg erger maakt)
Het lijkt mij ook lekker maar ik zou er nooit het label "lasagne" aan hangenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel lekker!
Het AH-verspakket lasagne is ook zonder bechamel
Het was okay en daar houdt het wel ongeveer op. Geen reden om nog eens daar een burger te bestellen, maar wel beter dan 1,5quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik had in in dat restaurant in Oostenrijk een Cheeseburger XXL met patat
![]()
Dit gaat goed komen, ik voel het
Gelukkig maar dat het geen enorme deceptie wasquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was okay en daar houdt het wel ongeveer op. Geen reden om nog eens daar een burger te bestellen, maar wel beter dan 1,5
Viel mee, net als de prijsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het geen enorme deceptie was
Is dat Het waterhuis aan de bierkant? Gewoon hun huisbiertjes bestellen. Die kan je nergens anders vinden, dus dat is altijd leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:38 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu in een café dat zegt 500 soorten bier te hebben. Je krijgt inderdaad een flinke lijst in een map, maar er staat nauwelijks informatie in over de bieren. Maredsous Dubbel is duidelijk genoeg, maar Moeder Overste of Moose Blues zou echt van alles kunnen zijn
Ik ben daar twee maal geweest, het klooster van Maredsous. Ligt erg mooi.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:38 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu in een café dat zegt 500 soorten bier te hebben. Je krijgt inderdaad een flinke lijst in een map, maar er staat nauwelijks informatie in over de bieren. Maredsous Dubbel is duidelijk genoeg, maar Moeder Overste of Moose Blues zou echt van alles kunnen zijn
Is er nog plek voor mij in de hel?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Nee, De Dulle Griet op de Vrijdagmarkt. Waterhuis zag er wel leuk uit (en ik ben fan van de naam) maar ik ben daar voorbij gelopen omdat er niet echt een maaltijd op de kaart stond.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat Het waterhuis aan de bierkant? Gewoon hun huisbiertjes bestellen. Die kan je nergens anders vinden, dus dat is altijd leuk.
Jaaaaaa Sjorsje voor de sfeer voor de sfeer, SJORSJE VOOR DE SFEEHEER!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is er nog plek voor mij in de hel?
Ik verzorg voor de songteksten wel.
In Capslock.
Ik gebruik nooit bechamelsausquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ook zonder bechamelsaus wat het nóg erger maakt)
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaaaaa Sjorsje voor de sfeer voor de sfeer, SJORSJE VOOR DE SFEEHEER!
RARARASPUTINquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaaaaa Sjorsje voor de sfeer voor de sfeer, SJORSJE VOOR DE SFEEHEER!
Ja, die naam is geweldigquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:46 schreef H_T het volgende:
Waterhuis zag er wel leuk uit (en ik ben fan van de naam)
Ik ga nu voor een Gentse Strop Rebel, want Gentquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die naam is geweldigIk hoop dat De Dulle Griet ook wat moois voor je heeft!
Zo zie ik je graagquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
RARARASPUTIN
LUFFER OF ZEH RUSSJAN KWIEN![]()
TANZEN
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga nu voor een Gentse Strop Rebel, want GentAan de tafel naast me zitten drie jongens met maar één schoen aan, de andere hangt als borg in een soort frituurmand aan het plafond
Zij hebben ieder een koetsiersglas van 1,2 liter en die zijn blijkbaar nogal prijzig. Je moet 90 euro dokken als dat glas stuk gaat
Nou ja, ik vraag me nu wel af of het bier het haalt hij bechamelsausquote:
Is dat zo'n heel groot kwakglas?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga nu voor een Gentse Strop Rebel, want GentAan de tafel naast me zitten drie jongens met maar één schoen aan, de andere hangt als borg in een soort frituurmand aan het plafond
Zij hebben ieder een koetsiersglas van 1,2 liter en die zijn blijkbaar nogal prijzig. Je moet 90 euro dokken als dat glas stuk gaat
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat zo'n heel groot kwakglas?
90 euro is wel veel!
Kijk. Hier hebben we wat aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:13 schreef H_T het volgende:
Er blijken sowieso zeven schoenen in de mand te kunnen. Nuttige informatie, dit.
Je wilt mij niet meer zien tanzen hoorquote:
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Goed mogelijk dat het er nog steeds beter uit ziet dan bij mijquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je wilt mij niet meer zien tanzen hoor
Stuur ff je filmpje, dan stuur ik het (de?) mijnequote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed mogelijk dat het er nog steeds beter uit ziet dan bij mij
Sieben sieben a Lu Lu. Sieben Sieben einz zwei.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:13 schreef H_T het volgende:
Er blijken sowieso zeven schoenen in de mand te kunnen. Nuttige informatie, dit.
Houtenklaas.mp4 is onderweg!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stuur ff je filmpje, dan stuur ik het (de?) mijne![]()
![]()
quote:
You've got the movesquote:
Haha, het is een jeneverbar met allemaal rare smaakjes. Het zijn zulke zoete drankjes, ik houd daar stiekem wel van.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:12 schreef H_T het volgende:
En @:BillDauterive het Dreupelke zag er wel erg belegen uit, had ik niet bij jou verwacht
Zeker! ik heb er vorige week eentje in mijn handen gehad om hem vervolgens niet te kopenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive wist jij van het bestaan van Chimay Groen? Ik zie het hier voor het eerst
Het is niet wat ik verwacht hadquote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, het is een jeneverbar met allemaal rare smaakjes. Het zijn zulke zoete drankjes, ik houd daar stiekem wel van.
[..]
Zeker! ik heb er vorige week eentje in mijn handen gehad om hem vervolgens niet te kopenHet is volgens mij een nieuwe versie. Smaakt die?
Dat klinkt ook best wel lekker en zomers! Misschien minder geschikt voor de herfstquote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is niet wat ik verwacht hadpaar jaar terug heb ik de Vekoma-fabriek bezocht, daarna in België cactusjenever gekocht en dat diezelfde avond nog als cadeau gepresenteerd in Friesland. Voor het eind van het feest was de fles leeg
Ik ben er overigens niet binnen geweest.
Altijd goed!quote:Chimay Groen heb ik niet geproefd, het leek me een beter idee alvast terug te keren naar het hotel. Ik ben wel van plan nog een supermarkt oid hier te bezoeken en wat bieren.mee terug te nemen
Mort Subite vond ik verrassend prijzig hier op de kaart, terwijl Chimay bijvoorbeeld best meevielquote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best wel lekker en zomers! Misschien minder geschikt voor de herfst
[..]
Altijd goed!Al is het aanbod in de supermarkt vaak ook niet heel goed, dacht ik. Het aparte is dat de Westmalle in Nederland goedkoper is dan daar in België. Van de andere biertjes weet ik het niet, maar dat zal ook wel zo zijn.
Weet je zeker dat je klaar bent voor die cursus?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren was ik weer verder gegaan. Voor het eerst een das (het dier) gezien. En nu aanbeland in de winter, maar de kleding die ik draag houdt de kou niet tegen, dus ik moet buitenshuis altijd met een fakkel rondlopen om niet onderkoeld te raken. Toen dacht ik, dan ga ik naar een handelaar en koop ik daar wat kleding, maar ik schrok een beetje van de prijzen. Dat kan ik me helemaal niet veroorloven.![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je klaar bent voor die cursus?
ripquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn eigen laptop wil niet meer opladen😭
Tijdens de lunch naar de pc reparshop lopen.quote:
Jij hebt de hele ochtend staan bakken zie ik.quote:
Dat bakken was de moeite niet, die chocobolletjes voor bij de koffie is waar alle tijd in gaat zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt de hele ochtend staan bakken zie ik.
WTF, denken ze daar soms dat lasagne Italiaans is voor 'willekeurig welke pastamaaltijd' of zo?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is ook erg![]()
https://chickslovefood.com/recept/lasagne-tagliatelle/
Die koekjes zien er lekker uitquote:
@ESF1Gamer neem je Arizona ook gelijk mee naar de reparateur?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:33 schreef Arizona het volgende:
De. Hoofdpijn. Is. Weer. Terug.
![]()
Nu wel weer minder dan vanmorgen vroeg dankzij de medicijnen maar ik lig wederom voor pampus op de bank. Zucht.
Ik voel me net de laptop van @:esf1gamer , ik laad ook niet meer op
Sterkte vandaag.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:33 schreef Arizona het volgende:
![]()
Nu wel weer minder dan vanmorgen vroeg dankzij de medicijnen maar ik lig wederom voor pampus op de bank. Zucht.
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:ESF1gamer neem je Arizona ook gelijk mee naar de reparateur?
Maar ook even serieus. Heel vervelend, hopelijk gaat het toch snel een keer weer wegzakken.
En dat is slecht nieuws?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cursus al klaar. Ruim een uur te vroeg.
Als het een cursus is over hoe je langere cursussen moet geven lijkt dit me geen goed teken.quote:
Klopt we zien aan Epiales dat het geen succes is. Die praat als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sterkte vandaag.![]()
Een hoofd is ook niet iets waarvan je snel zegt ik laat het verwijderen om er nooit meer last van te hebben.
Ik bedoel, het zou wel werken, maar toch.
Goed punt. Zelfde geldt voor als de cursus gaat over 'de tijd volledig gebruiken'quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het een cursus is over hoe je langere cursussen moet geven lijkt dit me geen goed teken.
Heel mijn planning in de war nu natuurlijk. Maar vrijdag gewoon uurtje eerder stoppen dan.quote:
Maar heb je hierna gelijk wat anders? Anders kun je toch juist een weer eerder terug aan je eigen werk?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mijn planning in de war nu natuurlijk. Maar vrijdag gewoon uurtje eerder stoppen dan.
Ik heb niks anders. Gewoon het dagelijkse werk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar heb je hierna gelijk wat anders? Anders kun je toch juist een weer eerder terug aan je eigen werk?
Maar dan is je planning toch niet in de war met een uur extraquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niks anders. Gewoon het dagelijkse werk.
Wat een grappig verhaal, om zo bij de familie van ESF-ers terecht te komenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:17 schreef Yesse het volgende:
Hallooooo ESF’ers!! Wij zijn weer terug in Nederland na bijna 4 weken vakantie in 6 landenwe zijn in Frankrijk, Italië, Slovenië, Oostenrijk, Duitsland en België geweest. In Slovenië bij de familie van Ana Soklič overnacht
Kwamen er achter vlak na het boeken maar haar broer begon er ook maar wat graag over
Vond het wel allemaal “politiek” en daarom heeft ze de finale niet gehaald. Ik heb mijn mond maar gehouden en iets gezegd in de trant dat het een goed jaar was en dat ze goed zong
. Ze komt wel uit echt een enorm mooie omgeving trouwens. Bohinj en Slovenië in het algemeen zijn een grote aanrader!
Wij hadden bij Slovenië echt een verkeerd beeld. We hadden wel gezien dat de natuur heel mooi was maar ook het land zelf is netjes, bijna iedereen sprak Engels en de wegen zijn goed. Ook Ljubljana heeft een hoop te bieden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een grappig verhaal, om zo bij de familie van ESF-ers terecht te komenEn jaaa natuurlijk is het allemaal politiek blablabla
Al verwacht ik dat ze een grotere kans had dat ze de finale wel had gehaald in de andere halve finale eigenlijk. Haar halve finale was méga sterk, die andere viel mee. Soms heb je pech he
Slovenië is een land waar ik graag een keer op vakantie zou willen, altijd als ik er beelden van zie denk ik "wauw!" Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Sterktequote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:33 schreef Arizona het volgende:
![]()
Dus je hebt morgen al weekend?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Af wat ik af wilde hebben deze week.
Lekker lang weekendquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Af wat ik af wilde hebben deze week.
Dat zijn allemaal leuke landen. En ja Slovenië is echt een heel tof landquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:17 schreef Yesse het volgende:
Hallooooo ESF’ers!! Wij zijn weer terug in Nederland na bijna 4 weken vakantie in 6 landenwe zijn in Frankrijk, Italië, Slovenië, Oostenrijk, Duitsland en België geweest. In Slovenië bij de familie van Ana Soklič overnacht
Kwamen er achter vlak na het boeken maar haar broer begon er ook maar wat graag over
Vond het wel allemaal “politiek” en daarom heeft ze de finale niet gehaald. Ik heb mijn mond maar gehouden en iets gezegd in de trant dat het een goed jaar was en dat ze goed zong
. Ze komt wel uit echt een enorm mooie omgeving trouwens. Bohinj en Slovenië in het algemeen zijn een grote aanrader!
Slovenië is echt een aanrader om te bezoeken. Los van wat al genoemd is, hebben ze ook nog eens een hele kleine, maar mooie kust.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een grappig verhaal, om zo bij de familie van ESF-ers terecht te komenEn jaaa natuurlijk is het allemaal politiek blablabla
Al verwacht ik dat ze een grotere kans had dat ze de finale wel had gehaald in de andere halve finale eigenlijk. Haar halve finale was méga sterk, die andere viel mee. Soms heb je pech he
Slovenië is een land waar ik graag een keer op vakantie zou willen, altijd als ik er beelden van zie denk ik "wauw!" Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
De wenkbrauwen van die ander moeten nu helemaal getekend worden, want die zijn nu wel weg door die burn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef Em31 het volgende:
Ik opende Facebook weer een keer en bovenaan stond iets van Netflix over Squid Game en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
Damn Anouk
Koekoekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef Em31 het volgende:
Ik opende Facebook weer een keer en bovenaan stond iets van Netflix over Squid Game en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
Damn Anouk
quote:
Morgen nog een half dagje werken en dan wel weekend.quote:
Bij ons was de CAO al eerder rond. Die loopt nog tot en met volgend jaar. 1,5% Dus bij ons ver onder het gemiddelde.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-afspraken~ae57e2ec/
Benieuwd hoeveel keer 0% wij er dit jaar bij krijgen.
Aangezien het bij jullie 0% is. Jullie hebben geen CAO of andere afspraken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-afspraken~ae57e2ec/
Benieuwd hoeveel keer 0% wij er dit jaar bij krijgen.
Die van ons van vorig jaar nog was ergens dit jaar rond. met 0%...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons was de CAO al eerder rond. Die loopt nog tot en met volgend jaar. 1,5% Dus bij ons ver onder het gemiddelde.
Wij hebben als bedrijf een eigen cao.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het bij jullie 0% is. Jullie hebben geen CAO of andere afspraken?
Dan hadden ze net zo goed geen CAO kunnen afspreken. Alhoewel ze zullen natuurlijk de vermindering van secundaire arbeidsvoorwaarden moeten vastleggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van ons van vorig jaar nog was ergens dit jaar rond. met 0%...
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben als bedrijf een eigen cao.
Wij vallen ook niet onder een CAO. Wij hebben ieder jaar een procentuele stijging, maar die is meestal ook niet zo hoog. Daarnaast krijg je ieder jaar een tredeverhoging, alleen vanwege een nieuwe methodiek, zit ik nu al boven de bovenste trede van mijn schaal dus dat feestje is voorbijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?
Is dat morgen ja? Moet ik nog iets doen ter voorbereiding?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja mensen morgen is het tijd voor The Great Reset!!!1!!!!11!
Mocht je gevaccineerd zijn niet. Mocht je één van de ongevaccineerden zijn, zou ik het wel fijn vinden als je lijken gaat ruimen anders gaat het zo stinkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat morgen ja? Moet ik nog iets doen ter voorbereiding?
Daarom is mijn laptop van het padje af.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet zeggen dat de informatievoorziening hierover wel te wensen over laat. Het is dat ik het eerder vandaag toevallig op twitter las, anders had ik het niet eens geweten (nou ja, tot ik jouw post zou lezen dan).quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt volledig langs me heengegaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Eens! Ik heb ook nog niet gelezen hoe laat het is. Kan ik eerst nog even lunchen bij de Subway, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de informatievoorziening hierover wel te wensen over laat. Het is dat ik het eerder vandaag toevallig op twitter las, anders had ik het niet eens geweten (nou ja, tot ik jouw post zou lezen dan).![]()
Nu heb ik morgen gewoon al andere plannen, jammer dan.![]()
En waarom je zoiets op een vrijdag zou doen ontgaat me ook, doe zoiets lekker na het weekend.
Ik vind het ook maar een vrij matige campagne hoor, voor zo'n levensbepalende gebeurtenis.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is echt volledig langs me heengegaan.
Trouwens, bij jou klinkt het een stuk serieuzer maar ik heb nu ook al een dag of vier last van hoofdpijn (bij vlagen). En ik voel dat m'n rechter ooglid af en toe trekt als ik met m'n laptop bezig ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een vrij matige campagne hoor, voor zo'n levensbepalende gebeurtenis.
Ik denk overigens dat daar mijn hoofdpijn vandaan komt. Ze kreet rieset in mijn hoofd is al begonnen.
Voel me nu trouwens stukken beter, de hoofdpijn is (weer) weg en kamp alleen nog maar (nog steeds) met flinke vermoeidheid.
We hebben een tredeverhoging, maar die geldt enkel voor de mensen die nog niet aan het max van hun schaal zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?
Wij syncen dus tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Trouwens, bij jou klinkt het een stuk serieuzer maar ik heb nu ook al een dag of vier last van hoofdpijn (bij vlagen). En ik voel dat m'n rechter ooglid af en toe trekt als ik met m'n laptop bezig ben.
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoofdpijnbuddiesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij syncen dus tochBij mij is de pijn links.
Maar vervelend dat je ook hoofdpijn hebt. Zo'n trekkend ooglid is ook superirritantMisschien even wat minder schermtijd of een computerbril?
En wat gaat er überhaupt gebeuren dan? Vergaat de wereld morgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=
In dat laatste geval kunnen ze beter Eurovision Again even verzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En wat gaat er überhaupt gebeuren dan? Vergaat de wereld morgen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch te weinig wappies in deze SC aanwezigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=
Waarom willen ze dan morgen doen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Volgens de wappies gaan we morgen allemaal DOOD omdat we een vaccin hebben genomen en de overheid wil ons morgen resetten, rip![]()
![]()
Zo diep verkeer ik me nou ook weer niet in dat soort kringen dat ik dat zou wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan morgen doen dan?
Het gas is nogal duur, dus een bevolkingsvermindering van 90% zou de prijs lekker drukken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan morgen doen dan?
Oh jammerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo diep verkeer ik me nou ook weer niet in dat soort kringen dat ik dat zou weten
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gas is nogal duur, dus een bevolkingsvermindering van 90% zou de prijs lekker drukken.
En als het onverhoopt niet doorgaat, hebben we ons bestaan zeker te danken aan die Wappies, omdat zij de Reset tegen hebben kunnen houden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Volgens de wappies gaan we morgen allemaal DOOD omdat we een vaccin hebben genomen en de overheid wil ons morgen resetten, rip![]()
![]()
Begint dit ook eerder in Australië?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Dat denk ik wel. Maar ik heb nog geen Purge-achtige berichten gezien uit dat land. De msm houdt dat natuurlijk tegen. Of iedereen is dood en dat vormt natuurlijk ook een belemmering voor het versturen van berichten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Begint dit ook eerder in Australië?
Iedereen daar zit toch nog steeds in die strenge lockdown?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar ik heb nog geen Purge-achtige berichten gezien uit dat land. De msm houdt dat natuurlijk tegen. Of iedereen is dood en dat vormt natuurlijk ook een belemmering voor het versturen van berichten.
Ja, net als de millenniumbug.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat wij geloven 11!!1!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iedereen daar zit toch nog steeds in die strenge lockdown?
De tredeverhoging er bij ons ook wel. Maar niet voor mijn functie of anderen van mijn afdeling.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben een tredeverhoging, maar die geldt enkel voor de mensen die nog niet aan het max van hun schaal zitten.
Als we nou allemaal naar een gebied gaan met slecht netwerk, kunnen ze ons niet resettenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Ah, dan zit ik hier in m'n mini dorpje al best veiligquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we nou allemaal naar een gebied gaan met slecht netwerk, kunnen ze ons niet resetten
Ik denk eerder dat iemand dan de datum verkeerd had gelezen. Dan gaat het echt gebeuren op 1 maart 2022 hoor. En zo niet een kwartaal later etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En als het onverhoopt niet doorgaat, hebben we ons bestaan zeker te danken aan die Wappies, omdat zij de Reset tegen hebben kunnen houden?
Logisch natuurlijk. Die directie gaat niet helemaal moeilijk doen een mooie rit te plannen als iedereen toch dood gaat morgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:04 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws heeft de Tourdirectie weer een ouderwets nachtkaarsparcours uit de hoge chapeau getoverd. Matige Pyreneeënritten, een vlakke vrijdagetappe, een poepsaaie tijdrit op zaterdag en de rondjes van Parijs op zondag om het af te sluiten.
De wereld vergaat ook elke 2-10 jaar inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand dan de datum verkeerd had gelezen. Dan gaat het echt gebeuren op 1 maart 2022 hoor. En zo niet een kwartaal later etc.
100% zeker ditquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand dan de datum verkeerd had gelezen. Dan gaat het echt gebeuren op 1 maart 2022 hoor. En zo niet een kwartaal later etc.
Ik heb een tante in dat land die nogal veel op facebook zit, dus ik zal proberen daar contact mee te leggen om de WAARHEID boven water te krijgen waar hier NIEMAND over mag praten!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar ik heb nog geen Purge-achtige berichten gezien uit dat land. De msm houdt dat natuurlijk tegen. Of iedereen is dood en dat vormt natuurlijk ook een belemmering voor het versturen van berichten.
Thierry Baudet denkt dit ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
![]()
We all go down together.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:39 schreef AgnesGru het volgende:
Dus we gaan met zijn allen hier ten onder?
Soort Titanic idee dus?
Die Maya kalenders blijken maar moeilijk te ontcijferen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
De wereld vergaat ook elke 2-10 jaar inderdaad
En dan zien al die wappies dat morgen hun computer voorstelt om te upgraden naar Windows 11.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Thierry Baudet denkt dit ook
[ afbeelding ]
Maarja dat is ook een wappie
Dat jij het dan weet, suggereert ook iets over jouw vaccinatiebereidheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef Strani het volgende:
Als hier na morgen nog iemand komt posten weten we dus dat die persoon gelogen heeft over de vaccinatie
Al lang knap dat een bij een kalender weet te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Maya kalenders blijken maar moeilijk te ontcijferen.
Wij geprikte schapen gaan daar natuurlijk nooit achter komen!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef Strani het volgende:
Als hier na morgen nog iemand komt posten weten we dus dat die persoon gelogen heeft over de vaccinatie
Australië is nog nauwelijks begonnen met vaccineren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er vroeg bij waren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Al lang knap dat een bij een kalender weet te maken
Ze hebben waarschijnlijk veel bijles gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Al lang knap dat een bij een kalender weet te maken
Dat is wel Luik in een notendop natuurlijk. Maastricht, Aken, Leuven, daar moet je zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
Verder wil ik nog even melden dat ik na een paar uur rondwandelen in Luik nog niets gevonden heb dat (...) leuk (...) kan zijn.
Het is al knap dat je er uren rond hebt gewandeld zonder er met gierende banden te vertrekkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
Verder wil ik nog even melden dat ik na een paar uur rondwandelen in Luik nog niets gevonden heb dat een duidelijk en leuk uitgaansgebied kan zijn. Ik denk dus ook niet dat ik hier vannacht ga overnachten
Ik hoor ook eigenlijk nooit verhalen over Luik, terwijl het wel een redelijk grote stad is en niet al te ver bij Nederland vandaan. Ik was dus wel benieuwdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel Luik in een notendop natuurlijk. Maastricht, Aken, Leuven, daar moet je zijn.
Daar zit de fatal flaw in die hele samenzweringstheorie over de sheeple die zich gewillig laten vaccineren, vrij naar Bill Burr: als de duistere krachten die deze wereld willen beheersen dit middels een vaccin zouden doen, dan zouden ze toch juist iedereen behálve de sheeple laten vaccineren? Als de sheeple allemaal dood neervallen hou je alleen de 'onafhankelijke denkers' over die zich niet laten beheersen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij geprikte schapen gaan daar natuurlijk nooit achter komen!
Dit is allemaal véél te moeilijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar zit de fatal flaw in die hele samenzweringstheorie over de sheeple die zich gewillig laten vaccineren, vrij naar Bill Burr: als de duistere krachten die deze wereld willen beheersen dit middels een vaccin zouden doen, dan zouden ze toch juist iedereen behálve de sheeple laten vaccineren? Als de sheeple allemaal dood neervallen hou je alleen de 'onafhankelijke denkers' over die zich niet laten beheersen.
Ik hoor dat het station van Luik mooi moet zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor ook eigenlijk nooit verhalen over Luik, terwijl het wel een redelijk grote stad is en niet al te ver bij Nederland vandaan. Ik was dus wel benieuwdHet plan is nu om straks koers te zetten naar Aken, daar te slapen en morgen daar rondkijken en dan weer terug naar huis
Dat is enkel mooi omdat je vandaar de trein kan nemen die je de stad uit brengt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor dat het station van Luik mooi moet zijnmaar verder zou ik het ook niet weten.
Aachen is wel sfeervol!
Mensen die in samenzweringen geloven zijn wandelende tegenstellingen. En zit altijd zoveel in wat elkaar tegenspreekt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar zit de fatal flaw in die hele samenzweringstheorie over de sheeple die zich gewillig laten vaccineren, vrij naar Bill Burr: als de duistere krachten die deze wereld willen beheersen dit middels een vaccin zouden doen, dan zouden ze toch juist iedereen behálve de sheeple laten vaccineren? Als de sheeple allemaal dood neervallen hou je alleen de 'onafhankelijke denkers' over die zich niet laten beheersen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Thierry Baudet denkt dit ook
[ afbeelding ]
Maarja dat is ook een wappie
Maya de Bij-werkingen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Maya kalenders blijken maar moeilijk te ontcijferen.
Leeft Roy Khan nogquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar was jij ook niet Kamelot fan? Arjen Lucassen heeft zo te horen Roy Khan op zijn nieuwe album
Volgens mij heb ik die show nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de uitreiking van de Televizier ring?
De jaaroverzicht top 10 heeft vaak wel wat leuke oh ja momentjes, de rest van de show is niet om door te komen...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de uitreiking van de Televizier ring?
Het is zo slecht dat het weer leuk wordt het af te zeiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die show nog nooit gekeken.
Ik betwijfel of vanavond de eerste keer gaat zijn.
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is zo slecht dat het weer leuk wordt het af te zeiken.
Ik heb de docu nog niet gezienquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:59 schreef Em31 het volgende:
Ongelofelijk hoe je Israel (van Kinderen van Ruinderwold) hebt zien veranderen na die docu, hoe je de ellende uit iemand zijn gezicht ziet gaan.
Eentje is al geweest tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Die vrouwen moeten ze naar het ESF sturen.
Vannacht al, wordt Adele als eerste gereset dan?quote:
Oh shit. Dat gaan we natuurlijk helemaal missen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vannacht al, wordt Adele als eerste gereset dan?
Neeeeequote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:01 schreef Em31 het volgende:
Verder zou het belachelijk zijn als Nikkie niet wint.
Dus Marieke Elsinga zal wel winnen
Voor alleen het station kom ik nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor dat het station van Luik mooi moet zijnmaar verder zou ik het ook niet weten.
Aachen is wel sfeervol!
Nee snap ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor alleen het station kom ik nietGoed excuus ook meteen dat ik het station helemaal niet heb gezien
Wel een voormalig paleis van een bisschop, een flinke heuvel met uitzicht over de stad en nog wat andere dingen, maar weinig wat ik een beetje gezellig vond. Ik heb wel een rondje gemaakt over de kermis (maar nergens in geweest) en daar een interessante nieuwe kotsmolen gezien
Ik ga op zoek naar een filmpje
Wat een gruwelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
Filmpjes gevonden
Vanaf de kant:
Vanuit de attractie:
voor Nikkie’s Televizierringquote:
Ik zou hem wel een keer willen proberenquote:
Ik denk dat ik minutenlang driedimensionaal zou kotsenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een keer willen proberenAlleen vanmiddag niet
Die heeft zich bekeerd tot het christendom en wou niks meer te maken hebben met metalquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leeft Roy Khan nogNooit meer wat van gehoord
Kamelot met Roy =
Maar gaaf zeg!
Bekijk het positief! Dan heb je een paar minuten wat anders aan je hoofd dan de migraine!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minutenlang driedimensionaal zou kotsen
Ik dacht dat die was gestopt omdat hij overspannen wasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heeft zich bekeerd tot het christendom en wou niks meer te maken hebben met metal
Belachelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:42 schreef H_T het volgende:
Het was nog aardig speuren naar een winkel die Luikse wafels verkochtWel gelukt, maar die wafel viel wat tegen. Knakenstad.
Ja, beter! De mist trekt op!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Bekijk het positief! Dan heb je een paar minuten wat anders aan je hoofd dan de migraine!
Hoe is het met je arme hoofdje? Al iets beter?
Ik heb volgens mij minder moeite gehad in Antwerpen of Brussel om een verkooppunt van Luikse wafels te vinden, en dan was ik er niet eens naar op zoekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Ik heb mijn lekkerste Bossche Bol ooit wel keurig in Den Bosch gehad. Zo hoort het
Ja! Nog praktisch niets van de stad gezien, maar dat komt morgen wel weer als de hoefjes wat zijn bijgetrokken. Fijn dat het beter gaat met je hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, beter! De mist trekt op!
Ben jij in Aachen nu?
Aachen is een mooie stad met een interessante geschiedenis. Als je je zwembroek hebt meegenomen zijn de Carolus Thermen een absolute aanrader.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij minder moeite gehad in Antwerpen of Brussel om een verkooppunt van Luikse wafels te vinden, en dan was ik er niet eens naar op zoekIk heb eerder ook een smakelijke punt Schwarzwalder Kirschtorte gehad in het Schwarzwald. Of ik daar ook Schwarzwalder Schinken heb gegeten weet ik niet, maar ik sluit het niet uit
[..]
Ja! Nog praktisch niets van de stad gezien, maar dat komt morgen wel weer als de hoefjes wat zijn bijgetrokken. Fijn dat het beter gaat met je hoofd
Veel plezier dan morgen! Mocht je van kerken houden dan is de Dom mooi om te bezoeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij minder moeite gehad in Antwerpen of Brussel om een verkooppunt van Luikse wafels te vinden, en dan was ik er niet eens naar op zoekIk heb eerder ook een smakelijke punt Schwarzwalder Kirschtorte gehad in het Schwarzwald. Of ik daar ook Schwarzwalder Schinken heb gegeten weet ik niet, maar ik sluit het niet uit
[..]
Ja! Nog praktisch niets van de stad gezien, maar dat komt morgen wel weer als de hoefjes wat zijn bijgetrokken. Fijn dat het beter gaat met je hoofd
Jeejquote:
Misschien lucht het op.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minutenlang driedimensionaal zou kotsen
Trustenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier dan morgen! Mocht je van kerken houden dan is de Dom mooi om te bezoeken.
Ik ga naar bed. Trusten allen!
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aachen is een mooie stad met een interessante geschiedenis. Als je je zwembroek hebt meegenomen zijn de Carolus Thermen een absolute aanrader.
Geen zwembroek mee helaasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aachen is een mooie stad met een interessante geschiedenis. Als je je zwembroek hebt meegenomen zijn de Carolus Thermen een absolute aanrader.
Die valt vast op! Is daar binnen ook nog veel te zien of is de buitenkant genoeg?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier dan morgen! Mocht je van kerken houden dan is de Dom mooi om te bezoeken.
Ik ga naar bed. Trusten allen!
Volgens de website zijn ze toch nog niet open, pas in november.quote:
Nuttige informatie, hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik het misquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de website zijn ze toch nog niet open, pas in november.
Dus voordat je heen en weer naar huis gaat rijden om je zwembroek te halen, dat hoeft niet meer.
Eensquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:59 schreef Em31 het volgende:
Ongelofelijk hoe je Israel (van Kinderen van Ruinderwold) hebt zien veranderen na die docu, hoe je de ellende uit iemand zijn gezicht ziet gaan.
Ja ew.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ok ik zap wel weer weg.
A whiter shade of pale wordt mishandeld door Xander de B.
Die celstraffen voor diefstal stellen ook niks voor tegenwoordigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd te hebberig.Morgen opnieuw proberen.
Waylon had dat wel beter gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ok ik zap wel weer weg.
A whiter shade of pale wordt mishandeld door Xander de B.
Beter mishandeld?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waylon had dat wel beter gedaan.
Ik had darten aan met Duits commentaar, dus ik heb het niet gezien. Andere opties waren Stirb Langsam 2 of Harry Potter und die Zimmer van het een of ander, maar NPO behoorde niet tot de keuzes.quote:
In ieder geval zuiverder gezongenquote:
Ja, heb serie zitten kijken, want had geen zin in Jan Smitje. Maat toch een beetje benieuwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had darten aan met Duits commentaar, dus ik heb het niet gezien. Andere opties waren Stirb Langsam 2 of Harry Potter und die Zimmer van het een of ander, maar NPO behoorde niet tot de keuzes.
Ik heb wel gelezen dat Nikkie heeft gewonnen
Nou ja zeg, wij zenden hier toch ook Duitse zenders uit?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had darten aan met Duits commentaar, dus ik heb het niet gezien. Andere opties waren Stirb Langsam 2 of Harry Potter und die Zimmer van het een of ander, maar NPO behoorde niet tot de keuzes.
Ik heb wel gelezen dat Nikkie heeft gewonnen
Ik let niet heel erg opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, heb serie zitten kijken, want had geen zin in Jan Smitje. Maat toch een beetje benieuwd.![]()
Beetje goede commentator bij de Duitsers?
Ik geef de schuld hiervoor aan Cindy Pielstroom!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wij zenden hier toch ook Duitse zenders uit?
Hebben we niet ergens een ambassadeur die op het matje geroepen kan worden oid?
Die ken ik niet, maar ik lees net dat ze naar Spanje verhuisd is. Dat lijkt me dus een meer dan geschikte zondebok.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geef de schuld hiervoor aan Cindy Pielstroom!
Ze presenteerde ongeveer 20 jaar terug het programma Gameforce One op Veronica, wat over videogames ging. Er zijn ook nog enkele spin-off verzamelcd's geweest, en ze had steeds een andere rare kleur haar. Niet bepaald het type dat ervoor zorgt dat je Nederlandse tv in een willekeurig Duits hotel kunt ontvangen dusquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik lees net dat ze naar Spanje verhuisd is. Dat lijkt me dus een meer dan geschikte zondebok.
En niemand die op het idee komt die vakjes groter te maken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik let niet heel erg opIs meestal ook niet nodig. Bij darten is heel vaak het idee van de spelers wel goed, maar is het probleem dat de pijl niet in het beoogde vakje belandt. Daar valt ook weer niet heel veel over te vertellen
Zeker welquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En niemand die op het idee komt die vakjes groter te maken?
Maar dan zou het ook slechts een sprint van 90 meter zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker welDe draden zijn nu een stuk dunner dan jaren geleden, waardoor er aan de binnenkant van het vakje meer ruimte is. Veel meer aanpassen gaat niet denk ik niet gebeuren. Bij atletiek zou je ook allerlei nieuwe records krijgen als je de 100 meter sprint maar 90 meter lang maakt natuurlijk, maar dat maakt het nog geen goed idee
Ik verloor van een everzwijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Die celstraffen voor diefstal stellen ook niks voor tegenwoordig
Maar als je dan even hard rijdt als voorheen, krijg je dan meer of minder snelheidsboetes?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan zou het ook slechts een sprint van 90 meter zijn.
Dan kan je beter gewoon een meter wat korter maken, heb je nog steeds een kortere baan en toch nog een 100 meter sprint.
Dan ben je vast geen Galliërquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verloor van een everzwijn.
Dat vind ik niet raar, die beesten zijn tanks. Moet je ver vandaan blijven.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verloor van een everzwijn.
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf of je de maximumsnelheid ook aanpast of niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar als je dan even hard rijdt als voorheen, krijg je dan meer of minder snelheidsboetes?
Als je dat niet doet en je rijdt 100 nieuwe kilometers per uur is er op de snelweg niets aan de hand lijkt me. Rij je 100 oude kilometers per uur waar 100 nieuwe kilometers per uur is toegestaan dan zou je een probleem moeten hebben, right?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf of je de maximumsnelheid ook aanpast of niet.
Ja, dan ga je ineens iets van 11% te hard (uitgaand van een meterverkorting om op die 90 oude meters te komen) en dat is bij die snelheid ruim genoeg voor een boete.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dat niet doet en je rijdt 100 nieuwe kilometers per uur is er op de snelweg niets aan de hand lijkt me. Rij je 100 oude kilometers per uur waar 100 nieuwe kilometers per uur is toegestaan dan zou je een probleem moeten hebben, right?
Je meent het!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker welDe draden zijn nu een stuk dunner dan jaren geleden, waardoor er aan de binnenkant van het vakje meer ruimte is. Veel meer aanpassen gaat niet denk ik niet gebeuren. Bij atletiek zou je ook allerlei nieuwe records krijgen als je de 100 meter sprint maar 90 meter lang maakt natuurlijk, maar dat maakt het nog geen goed idee
Dat format moet al jaren op de schop volgens mij, nog steeds veel te langdradigquote:
Dat van die dunnere draden helemaalquote:
Dank je, jij ook.quote:
Ja dat dacht ik al..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat format moet al jaren op de schop volgens mij, nog steeds veel te langdradig
Vond Hans Klok het hoogtepunt en dat zegt wel wat![]()
Jeangu 0 punten moment kwam weer voorbij maar dat vond ik wel een beetje zout in de wonden strooien. Hopelijk kan hij erom lachen. Hij wordt nu constant herinnerd als iemand met 0 punten terwijl je in werkelijkheid daarvoor moet zoeken in de VK natuurlijk
@Meke misschien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
Ik ken minimaal 3 mensen die vandaag jarig zijnValt hier in de SC ook nog iemand te feliciteren?
Ik sluit het niet uit! Maar ik wacht nog even met het aanpassen van de TT tot ik een bevestiging hebquote:
Dat is wel verstandig, zeker vandaag. Je wil ook niet halverwege het aanpassen ineens gereset worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit! Maar ik wacht nog even met het aanpassen van de TT tot ik een bevestiging heb
Gelukkig is het systeem wel zo dat je een wijziging in één keer doorgeeftquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig, zeker vandaag. Je wil ook niet halverwege het aanpassen ineens gereset worden natuurlijk.
Wie weet wat er dan allemaal met de slowchat gebeuren zou.
Maar ik neem aan dat je dan op een edit knopje klikt om te gaan aanpassen, zoals ik met een eigen post zou doen bijvoorbeeld. Daarna zie ik iets van een aanpasscherm voor me waarin je de aanpassingen maakt die je dan in een keer doorvoert.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig is het systeem wel zo dat je een wijziging in één keer doorgeeftAls ik me halverwege het aanpssen van de TT bedenk komt er dus niet zomaar te staan 'Italië huilt om Arizona'
Nou kijk aan, dan moet het voor die Duitsers toch ook geen moeite zijn de NPO gewoon uit te zenden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:22 schreef H_T het volgende:
In Luik kon ik overigens Italiaanse én Turkse radio ontvangen op de FM!
Nee, dat klopt. Dat ben ik niet. Dus ik had het kunnen weten. Het hert duurde ook best wel lang voordat ik die eindelijk te pakken had.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar als je dan even hard rijdt als voorheen, krijg je dan meer of minder snelheidsboetes?
[..]
Dan ben je vast geen Galliër
Ja, ik kwam er ook achter dat het tanks zijn. En ik ben nog niet behendig genoeg met pijl en boog.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat vind ik niet raar, die beesten zijn tanks. Moet je ver vandaan blijven.
Daarbij verkopen ze rond deze tijd ook gewoon zwijnenvlees in de supermarkt of bij de slager, nergens voor nodig zelf met zo'n beest te gaan worstelen.
Hartelijk resetdag allemaal!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, vandaag gereset worden.![]()
Iemand enig idee hoe laat ongeveer?
15:10:21quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
An sich vond ik het nummer en de clip erg mooi. Nog steeds ook wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al..![]()
En met de tijd vraag ik me steeds meer af wat Jeangu bezielt heeft om met dat liedje te gaan. Op het podium kwam het kinderlijk over, en in schril contrast met de dans.
Ik denk dat het voor Jeangu een heel persoonlijk liedje was. Met zijn roots erin terug en het You can’t break me-verhaal. Er had een betere keuze gemaakt kunnen worden, maar goed. We weten niet wat hij nog meer in dat jaar heeft geschreven natuurlijk; wie weet was dat nog minder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al..![]()
En met de tijd vraag ik me steeds meer af wat Jeangu bezielt heeft om met dat liedje te gaan. Op het podium kwam het kinderlijk over, en in schril contrast met de dans.
Wie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jeangu een heel persoonlijk liedje was. Met zijn roots erin terug en het You can’t break me-verhaal. Er had een betere keuze gemaakt kunnen worden, maar goed. We weten niet wat hij nog meer in dat jaar heeft geschreven natuurlijk; wie weet was dat nog minder.
Ik vond zelf overigens enkel de refreinen echt matig. De coupletten vond ik sterk. Maar het dondert in mijn ogen in wanneer het refrein begint qua kracht, en dat is meestal niet hoe het werkt.
Oh die..quote:Ach, het is geweest, 23e eruit halen was echt het maximale wat mogelijk was, dus wel blij dat dat hem is gelukt. Maar voor hem wellicht niet leuk dat hij nu voor altijd gezien wordt als die zanger die 0 punten haalde, gezien hij dat helemaal niet heeft gehaald.
Hoe laat precies weet ik niet, maar ik ben wel blij dat mijn aanvraag voor 'nog genoeg tijd voor een kopje koffie/thee' lijkt te zijn goedgekeurd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, als dat erbij hoort mogen ze wel wat vaker resetten imo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:51 schreef ijs_beer het volgende:
Interessante dag wel muzikaal, met nieuwe singles van Adele en Stromae
Klinkt aardig. Muzikale reset. Lil kutkleine dr uit. Adele dr in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, als dat erbij hoort mogen ze wel wat vaker resetten imo.
Ik blijf de muziek van Adele telkens meer van hetzelfde vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:51 schreef ijs_beer het volgende:
Interessante dag wel muzikaal, met nieuwe singles van Adele en Stromae
Had zo graag Grow gezien. Daar had ie toch echt wel minimaal een punt mee gehaald, dat was zo mooi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jeangu een heel persoonlijk liedje was. Met zijn roots erin terug en het You can’t break me-verhaal. Er had een betere keuze gemaakt kunnen worden, maar goed. We weten niet wat hij nog meer in dat jaar heeft geschreven natuurlijk; wie weet was dat nog minder.
Ik vond zelf overigens enkel de refreinen echt matig. De coupletten vond ik sterk. Maar het dondert in mijn ogen in wanneer het refrein begint qua kracht, en dat is meestal niet hoe het werkt.
Ach, het is geweest, 23e eruit halen was echt het maximale wat mogelijk was, dus wel blij dat dat hem is gelukt. Maar voor hem wellicht niet leuk dat hij nu voor altijd gezien wordt als die zanger die 0 punten haalde, gezien hij dat helemaal niet heeft gehaald.
Dat kan natuurlijk. Je houd er van of niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik blijf de muziek van Adele telkens meer van hetzelfde vindenHet kan me gewoon niet zo boeien of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |