Klopt we zien aan Epiales dat het geen succes is. Die praat als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sterkte vandaag.![]()
Een hoofd is ook niet iets waarvan je snel zegt ik laat het verwijderen om er nooit meer last van te hebben.
Ik bedoel, het zou wel werken, maar toch.
Goed punt. Zelfde geldt voor als de cursus gaat over 'de tijd volledig gebruiken'quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het een cursus is over hoe je langere cursussen moet geven lijkt dit me geen goed teken.
Heel mijn planning in de war nu natuurlijk. Maar vrijdag gewoon uurtje eerder stoppen dan.quote:
Maar heb je hierna gelijk wat anders? Anders kun je toch juist een weer eerder terug aan je eigen werk?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mijn planning in de war nu natuurlijk. Maar vrijdag gewoon uurtje eerder stoppen dan.
Ik heb niks anders. Gewoon het dagelijkse werk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar heb je hierna gelijk wat anders? Anders kun je toch juist een weer eerder terug aan je eigen werk?
Maar dan is je planning toch niet in de war met een uur extraquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niks anders. Gewoon het dagelijkse werk.
Wat een grappig verhaal, om zo bij de familie van ESF-ers terecht te komenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:17 schreef Yesse het volgende:
Hallooooo ESF’ers!! Wij zijn weer terug in Nederland na bijna 4 weken vakantie in 6 landenwe zijn in Frankrijk, Italië, Slovenië, Oostenrijk, Duitsland en België geweest. In Slovenië bij de familie van Ana Soklič overnacht
Kwamen er achter vlak na het boeken maar haar broer begon er ook maar wat graag over
Vond het wel allemaal “politiek” en daarom heeft ze de finale niet gehaald. Ik heb mijn mond maar gehouden en iets gezegd in de trant dat het een goed jaar was en dat ze goed zong
. Ze komt wel uit echt een enorm mooie omgeving trouwens. Bohinj en Slovenië in het algemeen zijn een grote aanrader!
Wij hadden bij Slovenië echt een verkeerd beeld. We hadden wel gezien dat de natuur heel mooi was maar ook het land zelf is netjes, bijna iedereen sprak Engels en de wegen zijn goed. Ook Ljubljana heeft een hoop te bieden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een grappig verhaal, om zo bij de familie van ESF-ers terecht te komenEn jaaa natuurlijk is het allemaal politiek blablabla
Al verwacht ik dat ze een grotere kans had dat ze de finale wel had gehaald in de andere halve finale eigenlijk. Haar halve finale was méga sterk, die andere viel mee. Soms heb je pech he
Slovenië is een land waar ik graag een keer op vakantie zou willen, altijd als ik er beelden van zie denk ik "wauw!" Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Sterktequote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:33 schreef Arizona het volgende:
De. Hoofdpijn. Is. Weer. Terug.
![]()
Nu wel weer minder dan vanmorgen vroeg dankzij de medicijnen maar ik lig wederom voor pampus op de bank. Zucht.
Ik voel me net de laptop van @:esf1gamer , ik laad ook niet meer op
Dus je hebt morgen al weekend?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Af wat ik af wilde hebben deze week.
Lekker lang weekendquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Af wat ik af wilde hebben deze week.
Dat zijn allemaal leuke landen. En ja Slovenië is echt een heel tof landquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:17 schreef Yesse het volgende:
Hallooooo ESF’ers!! Wij zijn weer terug in Nederland na bijna 4 weken vakantie in 6 landenwe zijn in Frankrijk, Italië, Slovenië, Oostenrijk, Duitsland en België geweest. In Slovenië bij de familie van Ana Soklič overnacht
Kwamen er achter vlak na het boeken maar haar broer begon er ook maar wat graag over
Vond het wel allemaal “politiek” en daarom heeft ze de finale niet gehaald. Ik heb mijn mond maar gehouden en iets gezegd in de trant dat het een goed jaar was en dat ze goed zong
. Ze komt wel uit echt een enorm mooie omgeving trouwens. Bohinj en Slovenië in het algemeen zijn een grote aanrader!
Slovenië is echt een aanrader om te bezoeken. Los van wat al genoemd is, hebben ze ook nog eens een hele kleine, maar mooie kust.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een grappig verhaal, om zo bij de familie van ESF-ers terecht te komenEn jaaa natuurlijk is het allemaal politiek blablabla
Al verwacht ik dat ze een grotere kans had dat ze de finale wel had gehaald in de andere halve finale eigenlijk. Haar halve finale was méga sterk, die andere viel mee. Soms heb je pech he
Slovenië is een land waar ik graag een keer op vakantie zou willen, altijd als ik er beelden van zie denk ik "wauw!" Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
De wenkbrauwen van die ander moeten nu helemaal getekend worden, want die zijn nu wel weg door die burn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef Em31 het volgende:
Ik opende Facebook weer een keer en bovenaan stond iets van Netflix over Squid Game en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
Damn Anouk
Koekoekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef Em31 het volgende:
Ik opende Facebook weer een keer en bovenaan stond iets van Netflix over Squid Game en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
Damn Anouk
quote:
Morgen nog een half dagje werken en dan wel weekend.quote:
Bij ons was de CAO al eerder rond. Die loopt nog tot en met volgend jaar. 1,5% Dus bij ons ver onder het gemiddelde.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-afspraken~ae57e2ec/
Benieuwd hoeveel keer 0% wij er dit jaar bij krijgen.
Aangezien het bij jullie 0% is. Jullie hebben geen CAO of andere afspraken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-afspraken~ae57e2ec/
Benieuwd hoeveel keer 0% wij er dit jaar bij krijgen.
Die van ons van vorig jaar nog was ergens dit jaar rond. met 0%...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons was de CAO al eerder rond. Die loopt nog tot en met volgend jaar. 1,5% Dus bij ons ver onder het gemiddelde.
Wij hebben als bedrijf een eigen cao.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het bij jullie 0% is. Jullie hebben geen CAO of andere afspraken?
Dan hadden ze net zo goed geen CAO kunnen afspreken. Alhoewel ze zullen natuurlijk de vermindering van secundaire arbeidsvoorwaarden moeten vastleggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van ons van vorig jaar nog was ergens dit jaar rond. met 0%...
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben als bedrijf een eigen cao.
Wij vallen ook niet onder een CAO. Wij hebben ieder jaar een procentuele stijging, maar die is meestal ook niet zo hoog. Daarnaast krijg je ieder jaar een tredeverhoging, alleen vanwege een nieuwe methodiek, zit ik nu al boven de bovenste trede van mijn schaal dus dat feestje is voorbijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?
Is dat morgen ja? Moet ik nog iets doen ter voorbereiding?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja mensen morgen is het tijd voor The Great Reset!!!1!!!!11!
Mocht je gevaccineerd zijn niet. Mocht je één van de ongevaccineerden zijn, zou ik het wel fijn vinden als je lijken gaat ruimen anders gaat het zo stinkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat morgen ja? Moet ik nog iets doen ter voorbereiding?
Daarom is mijn laptop van het padje af.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet zeggen dat de informatievoorziening hierover wel te wensen over laat. Het is dat ik het eerder vandaag toevallig op twitter las, anders had ik het niet eens geweten (nou ja, tot ik jouw post zou lezen dan).quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt volledig langs me heengegaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Eens! Ik heb ook nog niet gelezen hoe laat het is. Kan ik eerst nog even lunchen bij de Subway, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de informatievoorziening hierover wel te wensen over laat. Het is dat ik het eerder vandaag toevallig op twitter las, anders had ik het niet eens geweten (nou ja, tot ik jouw post zou lezen dan).![]()
Nu heb ik morgen gewoon al andere plannen, jammer dan.![]()
En waarom je zoiets op een vrijdag zou doen ontgaat me ook, doe zoiets lekker na het weekend.
Ik vind het ook maar een vrij matige campagne hoor, voor zo'n levensbepalende gebeurtenis.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is echt volledig langs me heengegaan.
Trouwens, bij jou klinkt het een stuk serieuzer maar ik heb nu ook al een dag of vier last van hoofdpijn (bij vlagen). En ik voel dat m'n rechter ooglid af en toe trekt als ik met m'n laptop bezig ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een vrij matige campagne hoor, voor zo'n levensbepalende gebeurtenis.
Ik denk overigens dat daar mijn hoofdpijn vandaan komt. Ze kreet rieset in mijn hoofd is al begonnen.
Voel me nu trouwens stukken beter, de hoofdpijn is (weer) weg en kamp alleen nog maar (nog steeds) met flinke vermoeidheid.
We hebben een tredeverhoging, maar die geldt enkel voor de mensen die nog niet aan het max van hun schaal zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?
Wij syncen dus tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Trouwens, bij jou klinkt het een stuk serieuzer maar ik heb nu ook al een dag of vier last van hoofdpijn (bij vlagen). En ik voel dat m'n rechter ooglid af en toe trekt als ik met m'n laptop bezig ben.
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoofdpijnbuddiesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij syncen dus tochBij mij is de pijn links.
Maar vervelend dat je ook hoofdpijn hebt. Zo'n trekkend ooglid is ook superirritantMisschien even wat minder schermtijd of een computerbril?
En wat gaat er überhaupt gebeuren dan? Vergaat de wereld morgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=
In dat laatste geval kunnen ze beter Eurovision Again even verzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En wat gaat er überhaupt gebeuren dan? Vergaat de wereld morgen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch te weinig wappies in deze SC aanwezigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=
Waarom willen ze dan morgen doen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Volgens de wappies gaan we morgen allemaal DOOD omdat we een vaccin hebben genomen en de overheid wil ons morgen resetten, rip![]()
![]()
Zo diep verkeer ik me nou ook weer niet in dat soort kringen dat ik dat zou wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan morgen doen dan?
Het gas is nogal duur, dus een bevolkingsvermindering van 90% zou de prijs lekker drukken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan morgen doen dan?
Oh jammerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo diep verkeer ik me nou ook weer niet in dat soort kringen dat ik dat zou weten
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gas is nogal duur, dus een bevolkingsvermindering van 90% zou de prijs lekker drukken.
En als het onverhoopt niet doorgaat, hebben we ons bestaan zeker te danken aan die Wappies, omdat zij de Reset tegen hebben kunnen houden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Volgens de wappies gaan we morgen allemaal DOOD omdat we een vaccin hebben genomen en de overheid wil ons morgen resetten, rip![]()
![]()
Begint dit ook eerder in Australië?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Dat denk ik wel. Maar ik heb nog geen Purge-achtige berichten gezien uit dat land. De msm houdt dat natuurlijk tegen. Of iedereen is dood en dat vormt natuurlijk ook een belemmering voor het versturen van berichten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Begint dit ook eerder in Australië?
Iedereen daar zit toch nog steeds in die strenge lockdown?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar ik heb nog geen Purge-achtige berichten gezien uit dat land. De msm houdt dat natuurlijk tegen. Of iedereen is dood en dat vormt natuurlijk ook een belemmering voor het versturen van berichten.
Ja, net als de millenniumbug.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat wij geloven 11!!1!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iedereen daar zit toch nog steeds in die strenge lockdown?
De tredeverhoging er bij ons ook wel. Maar niet voor mijn functie of anderen van mijn afdeling.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben een tredeverhoging, maar die geldt enkel voor de mensen die nog niet aan het max van hun schaal zitten.
Als we nou allemaal naar een gebied gaan met slecht netwerk, kunnen ze ons niet resettenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Ah, dan zit ik hier in m'n mini dorpje al best veiligquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we nou allemaal naar een gebied gaan met slecht netwerk, kunnen ze ons niet resetten
Ik denk eerder dat iemand dan de datum verkeerd had gelezen. Dan gaat het echt gebeuren op 1 maart 2022 hoor. En zo niet een kwartaal later etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En als het onverhoopt niet doorgaat, hebben we ons bestaan zeker te danken aan die Wappies, omdat zij de Reset tegen hebben kunnen houden?
Logisch natuurlijk. Die directie gaat niet helemaal moeilijk doen een mooie rit te plannen als iedereen toch dood gaat morgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:04 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws heeft de Tourdirectie weer een ouderwets nachtkaarsparcours uit de hoge chapeau getoverd. Matige Pyreneeënritten, een vlakke vrijdagetappe, een poepsaaie tijdrit op zaterdag en de rondjes van Parijs op zondag om het af te sluiten.
De wereld vergaat ook elke 2-10 jaar inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand dan de datum verkeerd had gelezen. Dan gaat het echt gebeuren op 1 maart 2022 hoor. En zo niet een kwartaal later etc.
100% zeker ditquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand dan de datum verkeerd had gelezen. Dan gaat het echt gebeuren op 1 maart 2022 hoor. En zo niet een kwartaal later etc.
Ik heb een tante in dat land die nogal veel op facebook zit, dus ik zal proberen daar contact mee te leggen om de WAARHEID boven water te krijgen waar hier NIEMAND over mag praten!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar ik heb nog geen Purge-achtige berichten gezien uit dat land. De msm houdt dat natuurlijk tegen. Of iedereen is dood en dat vormt natuurlijk ook een belemmering voor het versturen van berichten.
Thierry Baudet denkt dit ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
![]()
We all go down together.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:39 schreef AgnesGru het volgende:
Dus we gaan met zijn allen hier ten onder?
Soort Titanic idee dus?
Die Maya kalenders blijken maar moeilijk te ontcijferen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
De wereld vergaat ook elke 2-10 jaar inderdaad
En dan zien al die wappies dat morgen hun computer voorstelt om te upgraden naar Windows 11.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Thierry Baudet denkt dit ook
[ afbeelding ]
Maarja dat is ook een wappie
Dat jij het dan weet, suggereert ook iets over jouw vaccinatiebereidheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef Strani het volgende:
Als hier na morgen nog iemand komt posten weten we dus dat die persoon gelogen heeft over de vaccinatie
Al lang knap dat een bij een kalender weet te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Maya kalenders blijken maar moeilijk te ontcijferen.
Wij geprikte schapen gaan daar natuurlijk nooit achter komen!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef Strani het volgende:
Als hier na morgen nog iemand komt posten weten we dus dat die persoon gelogen heeft over de vaccinatie
Australië is nog nauwelijks begonnen met vaccineren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er vroeg bij waren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Al lang knap dat een bij een kalender weet te maken
Ze hebben waarschijnlijk veel bijles gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Al lang knap dat een bij een kalender weet te maken
Dat is wel Luik in een notendop natuurlijk. Maastricht, Aken, Leuven, daar moet je zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
Verder wil ik nog even melden dat ik na een paar uur rondwandelen in Luik nog niets gevonden heb dat (...) leuk (...) kan zijn.
Het is al knap dat je er uren rond hebt gewandeld zonder er met gierende banden te vertrekkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:33 schreef H_T het volgende:
Verder wil ik nog even melden dat ik na een paar uur rondwandelen in Luik nog niets gevonden heb dat een duidelijk en leuk uitgaansgebied kan zijn. Ik denk dus ook niet dat ik hier vannacht ga overnachten
Ik hoor ook eigenlijk nooit verhalen over Luik, terwijl het wel een redelijk grote stad is en niet al te ver bij Nederland vandaan. Ik was dus wel benieuwdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel Luik in een notendop natuurlijk. Maastricht, Aken, Leuven, daar moet je zijn.
Daar zit de fatal flaw in die hele samenzweringstheorie over de sheeple die zich gewillig laten vaccineren, vrij naar Bill Burr: als de duistere krachten die deze wereld willen beheersen dit middels een vaccin zouden doen, dan zouden ze toch juist iedereen behálve de sheeple laten vaccineren? Als de sheeple allemaal dood neervallen hou je alleen de 'onafhankelijke denkers' over die zich niet laten beheersen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij geprikte schapen gaan daar natuurlijk nooit achter komen!
Dit is allemaal véél te moeilijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar zit de fatal flaw in die hele samenzweringstheorie over de sheeple die zich gewillig laten vaccineren, vrij naar Bill Burr: als de duistere krachten die deze wereld willen beheersen dit middels een vaccin zouden doen, dan zouden ze toch juist iedereen behálve de sheeple laten vaccineren? Als de sheeple allemaal dood neervallen hou je alleen de 'onafhankelijke denkers' over die zich niet laten beheersen.
Ik hoor dat het station van Luik mooi moet zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor ook eigenlijk nooit verhalen over Luik, terwijl het wel een redelijk grote stad is en niet al te ver bij Nederland vandaan. Ik was dus wel benieuwdHet plan is nu om straks koers te zetten naar Aken, daar te slapen en morgen daar rondkijken en dan weer terug naar huis
Dat is enkel mooi omdat je vandaar de trein kan nemen die je de stad uit brengt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor dat het station van Luik mooi moet zijnmaar verder zou ik het ook niet weten.
Aachen is wel sfeervol!
Mensen die in samenzweringen geloven zijn wandelende tegenstellingen. En zit altijd zoveel in wat elkaar tegenspreekt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar zit de fatal flaw in die hele samenzweringstheorie over de sheeple die zich gewillig laten vaccineren, vrij naar Bill Burr: als de duistere krachten die deze wereld willen beheersen dit middels een vaccin zouden doen, dan zouden ze toch juist iedereen behálve de sheeple laten vaccineren? Als de sheeple allemaal dood neervallen hou je alleen de 'onafhankelijke denkers' over die zich niet laten beheersen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Thierry Baudet denkt dit ook
[ afbeelding ]
Maarja dat is ook een wappie
Maya de Bij-werkingen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Maya kalenders blijken maar moeilijk te ontcijferen.
Leeft Roy Khan nogquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar was jij ook niet Kamelot fan? Arjen Lucassen heeft zo te horen Roy Khan op zijn nieuwe album
Volgens mij heb ik die show nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de uitreiking van de Televizier ring?
De jaaroverzicht top 10 heeft vaak wel wat leuke oh ja momentjes, de rest van de show is niet om door te komen...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
Kijken jullie vanavond ook naar de uitreiking van de Televizier ring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |