Aangezien het bij jullie 0% is. Jullie hebben geen CAO of andere afspraken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-afspraken~ae57e2ec/
Benieuwd hoeveel keer 0% wij er dit jaar bij krijgen.
Die van ons van vorig jaar nog was ergens dit jaar rond. met 0%...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons was de CAO al eerder rond. Die loopt nog tot en met volgend jaar. 1,5% Dus bij ons ver onder het gemiddelde.
Wij hebben als bedrijf een eigen cao.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het bij jullie 0% is. Jullie hebben geen CAO of andere afspraken?
Dan hadden ze net zo goed geen CAO kunnen afspreken. Alhoewel ze zullen natuurlijk de vermindering van secundaire arbeidsvoorwaarden moeten vastleggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van ons van vorig jaar nog was ergens dit jaar rond. met 0%...
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben als bedrijf een eigen cao.
Wij vallen ook niet onder een CAO. Wij hebben ieder jaar een procentuele stijging, maar die is meestal ook niet zo hoog. Daarnaast krijg je ieder jaar een tredeverhoging, alleen vanwege een nieuwe methodiek, zit ik nu al boven de bovenste trede van mijn schaal dus dat feestje is voorbijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?
Is dat morgen ja? Moet ik nog iets doen ter voorbereiding?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja mensen morgen is het tijd voor The Great Reset!!!1!!!!11!
Mocht je gevaccineerd zijn niet. Mocht je één van de ongevaccineerden zijn, zou ik het wel fijn vinden als je lijken gaat ruimen anders gaat het zo stinkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat morgen ja? Moet ik nog iets doen ter voorbereiding?
Daarom is mijn laptop van het padje af.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet zeggen dat de informatievoorziening hierover wel te wensen over laat. Het is dat ik het eerder vandaag toevallig op twitter las, anders had ik het niet eens geweten (nou ja, tot ik jouw post zou lezen dan).quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt volledig langs me heengegaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Eens! Ik heb ook nog niet gelezen hoe laat het is. Kan ik eerst nog even lunchen bij de Subway, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de informatievoorziening hierover wel te wensen over laat. Het is dat ik het eerder vandaag toevallig op twitter las, anders had ik het niet eens geweten (nou ja, tot ik jouw post zou lezen dan).![]()
Nu heb ik morgen gewoon al andere plannen, jammer dan.![]()
En waarom je zoiets op een vrijdag zou doen ontgaat me ook, doe zoiets lekker na het weekend.
Ik vind het ook maar een vrij matige campagne hoor, voor zo'n levensbepalende gebeurtenis.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is echt volledig langs me heengegaan.
Trouwens, bij jou klinkt het een stuk serieuzer maar ik heb nu ook al een dag of vier last van hoofdpijn (bij vlagen). En ik voel dat m'n rechter ooglid af en toe trekt als ik met m'n laptop bezig ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een vrij matige campagne hoor, voor zo'n levensbepalende gebeurtenis.
Ik denk overigens dat daar mijn hoofdpijn vandaan komt. Ze kreet rieset in mijn hoofd is al begonnen.
Voel me nu trouwens stukken beter, de hoofdpijn is (weer) weg en kamp alleen nog maar (nog steeds) met flinke vermoeidheid.
We hebben een tredeverhoging, maar die geldt enkel voor de mensen die nog niet aan het max van hun schaal zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worden bij jullie op andere manieren nog loonstijgingen gerealiseerd of ben je afhankelijk van salaris verhoging als je die zelf bespreekt (en dan uiteraard überhaupt nog de vraag is of je die krijgt)?
Wij syncen dus tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Trouwens, bij jou klinkt het een stuk serieuzer maar ik heb nu ook al een dag of vier last van hoofdpijn (bij vlagen). En ik voel dat m'n rechter ooglid af en toe trekt als ik met m'n laptop bezig ben.
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoofdpijnbuddiesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij syncen dus tochBij mij is de pijn links.
Maar vervelend dat je ook hoofdpijn hebt. Zo'n trekkend ooglid is ook superirritantMisschien even wat minder schermtijd of een computerbril?
En wat gaat er überhaupt gebeuren dan? Vergaat de wereld morgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=
In dat laatste geval kunnen ze beter Eurovision Again even verzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En wat gaat er überhaupt gebeuren dan? Vergaat de wereld morgen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch te weinig wappies in deze SC aanwezigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Waarom is het morgen dan. Is dat een speciale datum=
Waarom willen ze dan morgen doen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Volgens de wappies gaan we morgen allemaal DOOD omdat we een vaccin hebben genomen en de overheid wil ons morgen resetten, rip![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |