Ik ga mijn eigen walk of shame maar lopenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Arizona is gewoon de Brenda van de SC
https://brendakookt.nl/20(...)azie-en-champignons/
Vriendlief is maar weer gaan 'fietsen' en dochter is weer richting 'hockey' vertrokken, zonder te eten?quote:
Zat er eentje extra in voor nootgevallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Ik had net een pelpinda met drie pinda's erin. Nu jullie weer.
Oké, hardop gelachenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Zat er eentje extra in voor nootgevallen.
Het is een tragedie van ongekende omvangquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef Cee het volgende:
Bijgelezen, och hemel @:Arizona, hoe kun je.![]()
Ik lees trouwens vaak belhamelsaus.
Nou, ze hebben heel dapper nog best veel gegetenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vriendlief is maar weer gaan 'fietsen' en dochter is weer richting 'hockey' vertrokken, zonder te eten?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je kennis hebt over dingen waarmee je ze zou kunnen chanteren?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een tragedie van ongekende omvang
[..]
Nou, ze hebben heel dapper nog best veel gegeten
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Een tussentijdse conclusie:
In de ESF-hemel doet Cee de humor, bedenkt Strani de TT’s, plaatst Arizona relativerende berichten over Corona, doet Fred_B nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Roger het eten, regelt Usagi leuke eigentijdse muziek en informeert Momo ons over het wielrennen.
In de ESF-hel doet Strani de humor, bedenkt Usagi de TT’s, plaatst Cee relativerende berichten over Corona, doet Momo nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Arizona het eten, regelt Fred_B leuke eigentijdse muziek en informeert Roger ons over het wielrennen.
OH MIJN GOD JA IK WIL DIT!!!quote:
Nee joh, iemand moet ons toch op de hoogte houden van het wel en wee van Harry Vermeegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar oké, ik kom voortaan alleen nog langs voor de TT's!
Die dacht, wat anderen met deconstructies van cheesecake etc. doen kan ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Arizona is gewoon de Brenda van de SC
https://brendakookt.nl/20(...)azie-en-champignons/
Is er in de hemel ook nog plaats voor @Prisha ?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
In de ESF-hemel doet Cee de humor, bedenkt Strani de TT’s, plaatst Arizona relativerende berichten over Corona, doet Fred_B nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Roger het eten, regelt Usagi leuke eigentijdse muziek en informeert Momo ons over het wielrennen.
In de ESF-hel doet Strani de humor, bedenkt Usagi de TT’s, plaatst Cee relativerende berichten over Corona, doet Momo nutteloze ESF-feitjes uit het jaar nul, kookt Arizona het eten, regelt Fred_B leuke eigentijdse muziek en informeert Roger ons over het wielrennen.
Niet zo bescheiden, iedereen is welkom.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is er in de hemel ook nog plaats voor @:Prisha ?
Ik laat mij wel degraderen.
Deze boy laat zijn pinda's pellenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
Ik had net een pelpinda met drie pinda's erin. Nu jullie weer.
Hoe is het in Gent? Heb je het ontbrekende paneel van het Lam Gods al teruggegeven?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
Het restaurant dat ik na lang dralen heb gekozen heeft twee beoordelingen op TripAdvisor en een score van 1,5. We gaan het meemaken
Het moet toch fantastisch zijn als je altijd dit soort grapjes weet te bedenken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze is ook ergquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]Ok het kan nog erger dus
Dit is toch geen lasagne, dit is een gerecht waar ze toevallig een lasagneblad in heeft gestopt
Spannendquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
Het restaurant dat ik na lang dralen heb gekozen heeft twee beoordelingen op TripAdvisor en een score van 1,5. We gaan het meemaken
Ik ben hier niet voor een geheimzinnige opdrachtgeverquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is het in Gent? Heb je het ontbrekende paneel van het Lam Gods al teruggegeven?
Groetjes uit het ESF-Vagevuur!!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik had al voor te veel restaurants staan twijfelen, dus ik vond van mezelf dat ik voor de eerste acceptabele optie moest gaan. Ik heb een cheeseburger met friet besteld, dat heeft wel een aardige kans van slagenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Spannend
Wij hebben in Oostenrijk ook gegeten bij een restaurant dat achteraf, bij nadere inspectie van Tripadvisor, het laagst scoorde van alle eetgelegenheden in dat dorp.
Normaal zoek ik dat soort dingen altijd vooraf uit, maar ja, soms moet je spontaan zijn, zeggen ze.
We hebben er ontzettend lekker gegeten, alleen de bediening was een beetje apart, het leken ontspoorde jongeren die weer mee moesten gaan doen in de maatschappij.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had al voor te veel restaurants staan twijfelen, dus ik vond van mezelf dat ik voor de eerste acceptabele optie moest gaan. Ik heb een cheeseburger met friet besteld, dat heeft wel een aardige kans van slagen
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is ook erg![]()
https://chickslovefood.com/recept/lasagne-tagliatelle/
Wel lekker!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ook zonder bechamelsaus wat het nóg erger maakt)
Het lijkt mij ook lekker maar ik zou er nooit het label "lasagne" aan hangenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel lekker!
Het AH-verspakket lasagne is ook zonder bechamel
Het was okay en daar houdt het wel ongeveer op. Geen reden om nog eens daar een burger te bestellen, maar wel beter dan 1,5quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik had in in dat restaurant in Oostenrijk een Cheeseburger XXL met patat
![]()
Dit gaat goed komen, ik voel het
Gelukkig maar dat het geen enorme deceptie wasquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was okay en daar houdt het wel ongeveer op. Geen reden om nog eens daar een burger te bestellen, maar wel beter dan 1,5
Viel mee, net als de prijsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het geen enorme deceptie was
Is dat Het waterhuis aan de bierkant? Gewoon hun huisbiertjes bestellen. Die kan je nergens anders vinden, dus dat is altijd leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:38 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu in een café dat zegt 500 soorten bier te hebben. Je krijgt inderdaad een flinke lijst in een map, maar er staat nauwelijks informatie in over de bieren. Maredsous Dubbel is duidelijk genoeg, maar Moeder Overste of Moose Blues zou echt van alles kunnen zijn
Ik ben daar twee maal geweest, het klooster van Maredsous. Ligt erg mooi.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:38 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu in een café dat zegt 500 soorten bier te hebben. Je krijgt inderdaad een flinke lijst in een map, maar er staat nauwelijks informatie in over de bieren. Maredsous Dubbel is duidelijk genoeg, maar Moeder Overste of Moose Blues zou echt van alles kunnen zijn
Is er nog plek voor mij in de hel?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Nee, De Dulle Griet op de Vrijdagmarkt. Waterhuis zag er wel leuk uit (en ik ben fan van de naam) maar ik ben daar voorbij gelopen omdat er niet echt een maaltijd op de kaart stond.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat Het waterhuis aan de bierkant? Gewoon hun huisbiertjes bestellen. Die kan je nergens anders vinden, dus dat is altijd leuk.
Jaaaaaa Sjorsje voor de sfeer voor de sfeer, SJORSJE VOOR DE SFEEHEER!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is er nog plek voor mij in de hel?
Ik verzorg voor de songteksten wel.
In Capslock.
Ik gebruik nooit bechamelsausquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ook zonder bechamelsaus wat het nóg erger maakt)
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaaaaa Sjorsje voor de sfeer voor de sfeer, SJORSJE VOOR DE SFEEHEER!
RARARASPUTINquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaaaaa Sjorsje voor de sfeer voor de sfeer, SJORSJE VOOR DE SFEEHEER!
Ja, die naam is geweldigquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:46 schreef H_T het volgende:
Waterhuis zag er wel leuk uit (en ik ben fan van de naam)
Ik ga nu voor een Gentse Strop Rebel, want Gentquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die naam is geweldigIk hoop dat De Dulle Griet ook wat moois voor je heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |