Het is zo slecht dat het weer leuk wordt het af te zeiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die show nog nooit gekeken.
Ik betwijfel of vanavond de eerste keer gaat zijn.
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is zo slecht dat het weer leuk wordt het af te zeiken.
Ik heb de docu nog niet gezienquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:59 schreef Em31 het volgende:
Ongelofelijk hoe je Israel (van Kinderen van Ruinderwold) hebt zien veranderen na die docu, hoe je de ellende uit iemand zijn gezicht ziet gaan.
Eentje is al geweest tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Die vrouwen moeten ze naar het ESF sturen.
Vannacht al, wordt Adele als eerste gereset dan?quote:
Oh shit. Dat gaan we natuurlijk helemaal missen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vannacht al, wordt Adele als eerste gereset dan?
Neeeeequote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:01 schreef Em31 het volgende:
Verder zou het belachelijk zijn als Nikkie niet wint.
Dus Marieke Elsinga zal wel winnen
Voor alleen het station kom ik nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor dat het station van Luik mooi moet zijnmaar verder zou ik het ook niet weten.
Aachen is wel sfeervol!
Nee snap ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor alleen het station kom ik nietGoed excuus ook meteen dat ik het station helemaal niet heb gezien
Wel een voormalig paleis van een bisschop, een flinke heuvel met uitzicht over de stad en nog wat andere dingen, maar weinig wat ik een beetje gezellig vond. Ik heb wel een rondje gemaakt over de kermis (maar nergens in geweest) en daar een interessante nieuwe kotsmolen gezien
Ik ga op zoek naar een filmpje
Wat een gruwelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
Filmpjes gevonden
Vanaf de kant:
Vanuit de attractie:
voor Nikkie’s Televizierringquote:
Ik zou hem wel een keer willen proberenquote:
Ik denk dat ik minutenlang driedimensionaal zou kotsenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een keer willen proberenAlleen vanmiddag niet
Die heeft zich bekeerd tot het christendom en wou niks meer te maken hebben met metalquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leeft Roy Khan nogNooit meer wat van gehoord
Kamelot met Roy =
Maar gaaf zeg!
Bekijk het positief! Dan heb je een paar minuten wat anders aan je hoofd dan de migraine!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minutenlang driedimensionaal zou kotsen
Ik dacht dat die was gestopt omdat hij overspannen wasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heeft zich bekeerd tot het christendom en wou niks meer te maken hebben met metal
Belachelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:42 schreef H_T het volgende:
Het was nog aardig speuren naar een winkel die Luikse wafels verkochtWel gelukt, maar die wafel viel wat tegen. Knakenstad.
Ja, beter! De mist trekt op!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Bekijk het positief! Dan heb je een paar minuten wat anders aan je hoofd dan de migraine!
Hoe is het met je arme hoofdje? Al iets beter?
Ik heb volgens mij minder moeite gehad in Antwerpen of Brussel om een verkooppunt van Luikse wafels te vinden, en dan was ik er niet eens naar op zoekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Ik heb mijn lekkerste Bossche Bol ooit wel keurig in Den Bosch gehad. Zo hoort het
Ja! Nog praktisch niets van de stad gezien, maar dat komt morgen wel weer als de hoefjes wat zijn bijgetrokken. Fijn dat het beter gaat met je hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, beter! De mist trekt op!
Ben jij in Aachen nu?
Aachen is een mooie stad met een interessante geschiedenis. Als je je zwembroek hebt meegenomen zijn de Carolus Thermen een absolute aanrader.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij minder moeite gehad in Antwerpen of Brussel om een verkooppunt van Luikse wafels te vinden, en dan was ik er niet eens naar op zoekIk heb eerder ook een smakelijke punt Schwarzwalder Kirschtorte gehad in het Schwarzwald. Of ik daar ook Schwarzwalder Schinken heb gegeten weet ik niet, maar ik sluit het niet uit
[..]
Ja! Nog praktisch niets van de stad gezien, maar dat komt morgen wel weer als de hoefjes wat zijn bijgetrokken. Fijn dat het beter gaat met je hoofd
Veel plezier dan morgen! Mocht je van kerken houden dan is de Dom mooi om te bezoeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij minder moeite gehad in Antwerpen of Brussel om een verkooppunt van Luikse wafels te vinden, en dan was ik er niet eens naar op zoekIk heb eerder ook een smakelijke punt Schwarzwalder Kirschtorte gehad in het Schwarzwald. Of ik daar ook Schwarzwalder Schinken heb gegeten weet ik niet, maar ik sluit het niet uit
[..]
Ja! Nog praktisch niets van de stad gezien, maar dat komt morgen wel weer als de hoefjes wat zijn bijgetrokken. Fijn dat het beter gaat met je hoofd
Jeejquote:
Misschien lucht het op.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minutenlang driedimensionaal zou kotsen
Trustenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier dan morgen! Mocht je van kerken houden dan is de Dom mooi om te bezoeken.
Ik ga naar bed. Trusten allen!
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aachen is een mooie stad met een interessante geschiedenis. Als je je zwembroek hebt meegenomen zijn de Carolus Thermen een absolute aanrader.
Geen zwembroek mee helaasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aachen is een mooie stad met een interessante geschiedenis. Als je je zwembroek hebt meegenomen zijn de Carolus Thermen een absolute aanrader.
Die valt vast op! Is daar binnen ook nog veel te zien of is de buitenkant genoeg?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier dan morgen! Mocht je van kerken houden dan is de Dom mooi om te bezoeken.
Ik ga naar bed. Trusten allen!
Volgens de website zijn ze toch nog niet open, pas in november.quote:
Nuttige informatie, hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik het misquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de website zijn ze toch nog niet open, pas in november.
Dus voordat je heen en weer naar huis gaat rijden om je zwembroek te halen, dat hoeft niet meer.
Eensquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:59 schreef Em31 het volgende:
Ongelofelijk hoe je Israel (van Kinderen van Ruinderwold) hebt zien veranderen na die docu, hoe je de ellende uit iemand zijn gezicht ziet gaan.
Ja ew.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ok ik zap wel weer weg.
A whiter shade of pale wordt mishandeld door Xander de B.
Die celstraffen voor diefstal stellen ook niks voor tegenwoordigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd te hebberig.Morgen opnieuw proberen.
Waylon had dat wel beter gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ok ik zap wel weer weg.
A whiter shade of pale wordt mishandeld door Xander de B.
Beter mishandeld?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waylon had dat wel beter gedaan.
Ik had darten aan met Duits commentaar, dus ik heb het niet gezien. Andere opties waren Stirb Langsam 2 of Harry Potter und die Zimmer van het een of ander, maar NPO behoorde niet tot de keuzes.quote:
In ieder geval zuiverder gezongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |