Ja, heb serie zitten kijken, want had geen zin in Jan Smitje. Maat toch een beetje benieuwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had darten aan met Duits commentaar, dus ik heb het niet gezien. Andere opties waren Stirb Langsam 2 of Harry Potter und die Zimmer van het een of ander, maar NPO behoorde niet tot de keuzes.
Ik heb wel gelezen dat Nikkie heeft gewonnen
Nou ja zeg, wij zenden hier toch ook Duitse zenders uit?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had darten aan met Duits commentaar, dus ik heb het niet gezien. Andere opties waren Stirb Langsam 2 of Harry Potter und die Zimmer van het een of ander, maar NPO behoorde niet tot de keuzes.
Ik heb wel gelezen dat Nikkie heeft gewonnen
Ik let niet heel erg opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, heb serie zitten kijken, want had geen zin in Jan Smitje. Maat toch een beetje benieuwd.![]()
Beetje goede commentator bij de Duitsers?
Ik geef de schuld hiervoor aan Cindy Pielstroom!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wij zenden hier toch ook Duitse zenders uit?
Hebben we niet ergens een ambassadeur die op het matje geroepen kan worden oid?
Die ken ik niet, maar ik lees net dat ze naar Spanje verhuisd is. Dat lijkt me dus een meer dan geschikte zondebok.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geef de schuld hiervoor aan Cindy Pielstroom!
Ze presenteerde ongeveer 20 jaar terug het programma Gameforce One op Veronica, wat over videogames ging. Er zijn ook nog enkele spin-off verzamelcd's geweest, en ze had steeds een andere rare kleur haar. Niet bepaald het type dat ervoor zorgt dat je Nederlandse tv in een willekeurig Duits hotel kunt ontvangen dusquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik lees net dat ze naar Spanje verhuisd is. Dat lijkt me dus een meer dan geschikte zondebok.
En niemand die op het idee komt die vakjes groter te maken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik let niet heel erg opIs meestal ook niet nodig. Bij darten is heel vaak het idee van de spelers wel goed, maar is het probleem dat de pijl niet in het beoogde vakje belandt. Daar valt ook weer niet heel veel over te vertellen
Zeker welquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En niemand die op het idee komt die vakjes groter te maken?
Maar dan zou het ook slechts een sprint van 90 meter zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker welDe draden zijn nu een stuk dunner dan jaren geleden, waardoor er aan de binnenkant van het vakje meer ruimte is. Veel meer aanpassen gaat niet denk ik niet gebeuren. Bij atletiek zou je ook allerlei nieuwe records krijgen als je de 100 meter sprint maar 90 meter lang maakt natuurlijk, maar dat maakt het nog geen goed idee
Ik verloor van een everzwijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Die celstraffen voor diefstal stellen ook niks voor tegenwoordig
Maar als je dan even hard rijdt als voorheen, krijg je dan meer of minder snelheidsboetes?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan zou het ook slechts een sprint van 90 meter zijn.
Dan kan je beter gewoon een meter wat korter maken, heb je nog steeds een kortere baan en toch nog een 100 meter sprint.
Dan ben je vast geen Galliërquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verloor van een everzwijn.
Dat vind ik niet raar, die beesten zijn tanks. Moet je ver vandaan blijven.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verloor van een everzwijn.
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf of je de maximumsnelheid ook aanpast of niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar als je dan even hard rijdt als voorheen, krijg je dan meer of minder snelheidsboetes?
Als je dat niet doet en je rijdt 100 nieuwe kilometers per uur is er op de snelweg niets aan de hand lijkt me. Rij je 100 oude kilometers per uur waar 100 nieuwe kilometers per uur is toegestaan dan zou je een probleem moeten hebben, right?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf of je de maximumsnelheid ook aanpast of niet.
Ja, dan ga je ineens iets van 11% te hard (uitgaand van een meterverkorting om op die 90 oude meters te komen) en dat is bij die snelheid ruim genoeg voor een boete.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dat niet doet en je rijdt 100 nieuwe kilometers per uur is er op de snelweg niets aan de hand lijkt me. Rij je 100 oude kilometers per uur waar 100 nieuwe kilometers per uur is toegestaan dan zou je een probleem moeten hebben, right?
Je meent het!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker welDe draden zijn nu een stuk dunner dan jaren geleden, waardoor er aan de binnenkant van het vakje meer ruimte is. Veel meer aanpassen gaat niet denk ik niet gebeuren. Bij atletiek zou je ook allerlei nieuwe records krijgen als je de 100 meter sprint maar 90 meter lang maakt natuurlijk, maar dat maakt het nog geen goed idee
Dat format moet al jaren op de schop volgens mij, nog steeds veel te langdradigquote:
Dat van die dunnere draden helemaalquote:
Dank je, jij ook.quote:
Ja dat dacht ik al..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat format moet al jaren op de schop volgens mij, nog steeds veel te langdradig
Vond Hans Klok het hoogtepunt en dat zegt wel wat![]()
Jeangu 0 punten moment kwam weer voorbij maar dat vond ik wel een beetje zout in de wonden strooien. Hopelijk kan hij erom lachen. Hij wordt nu constant herinnerd als iemand met 0 punten terwijl je in werkelijkheid daarvoor moet zoeken in de VK natuurlijk
@Meke misschien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
Ik ken minimaal 3 mensen die vandaag jarig zijnValt hier in de SC ook nog iemand te feliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |