God hebbe z'n zielquote:
Sympathieke gast was dat ja.quote:
Streng, rechtvaardig, aardig, hart voor het forum, fijne kerel.quote:
Die bv, hoort bij de dierbarenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:59 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga zijn naam wel noemen dat verdient hij.
@:sebasser mis je vriend denk nog vaak aan je
Is dat die dude die in r&p een eigen reeks had met tekeningen?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:17 schreef Harvest89 het volgende:
Die kerel die elke maand een nieuwe usernaam had.
Galgeras
Somberling
-Ondskapt-
Mijn black metal kameraad op Fok! die ook leuk kon tekenen. Vraag me af of hij nog leeft.
Of het een eigen reeks was weet ik niet. Maar hij was daar erg actief.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat die dude die in r&p een eigen reeks had met tekeningen?
Die tweede veel contact mee gehad (niet met dit account) maar die had er geen zin meer in hier.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:24 schreef spierbal het volgende:
Angel_joy, in mijn fantasie was dat echt zo'n lekker Aziaatje.
En haywoodjablone ofzo. Opeens met de Noorderzon verdwenen.
Wat is je oude account dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die tweede veel contact mee gehad (niet met dit account) maar die had er geen zin meer in hier.
mag ik niet zeggen van me vaderquote:Op donderdag 23 september 2021 20:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat is je oude account dan?
Topicreeks: Tekenen als therapiequote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of het een eigen reeks was weet ik niet. Maar hij was daar erg actief.
Veel duistere/depressieve tekeningen.
Absoluut!quote:
Enig idee waarom Q_B weg is? Ze was ook ooit mod toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Absoluut!
Paradijsvogeltje, heb ik nog ontmoet, sebasser en static ook
Je leest het verkeerd. Hij leeft. En hoequote:Op donderdag 23 september 2021 19:52 schreef Sfancta het volgende:
Is deze man overleden? Hopelijk lees ik dat verkeerd.
Ik spreek hem elke dag om 1337 nog, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is deze man overleden? Hopelijk lees ik dat verkeerd.
Is niet weg hoor, ander levenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Enig idee waarom Q_B weg is? Ze was ook ooit mod toch?
Wie dahaaaaaaaaaaan, fluister ff in m'n oor dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Sfancta het volgende:
Ik mis mijn old school fok mattie, denk nog vaak aan hem. Ga zijn naam niet noemen hier.
Helaas wel overleden. RIP kerel. Love you.
ik heb flink gefapt op die nudesquote:
Jah, ze staat nog in m'n adresboek.quote:
Doelde op @Sebasser , ik dacht hij verdient het gewoonquote:Op donderdag 23 september 2021 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie dahaaaaaaaaaaan, fluister ff in m'n oor dan.
Oh so, ja verdient hij absoluut, was jij ook bij die mimi meet die we hadden met zijn vader?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Doelde op @:sebasser , ik dacht hij verdient het gewoon
Bij mij ook, en moet nog altijd een traantje wegpinken als ik aan haar denk.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, ze staat nog in m'n adresboek.
Nee helaas niet, wou wel graag gaan, maar was toen redelijk jong, uit Limburg, en hij kwam uit Groningen ergens. Wel spijt van hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh so, ja verdient hij absoluut, was jij ook bij die mimi meet die we hadden met zijn vader?
Eeeeeeeeuhm, ken ik jou?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee helaas niet, wou wel graag gaan, maar was toen redelijk jong, uit Limburg, en hij kwam uit Groningen ergens. Wel spijt van hoor.
Maak jij weleens aardbeien met balsamico en gemalen peper?!quote:
Nee, mijn vrouw kookt. Heb al moeite met water koken.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak jij weleens aardbeien met balsamico en gemalen peper?!
Net was je nog te jong en nu heb je een vrouwquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw kookt. Heb al moeite met water koken.
ik kon het altijd heel goed vinden met Ratelslangetjequote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:
Niemand. Van het stelletje dat met veel bombarie zijn 'opgestapt' omdat FOK! zo kut is en dan met kloons door blijven posten omdat ze het ook weer niet kunnen missen, mis ik helemaal niemand. Sad wel.
Van de mensen die overleden zijn mis ik er wel een paar enorm. Met name static die had wel raad geweten met dat stelletje non-valeurs.
Was toen te jong Met Sebasser rond 2009.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net was je nog te jong en nu heb je een vrouw
Ach sjezus ja, en haar dochter, hoe zou het daar mee gaan?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kon het altijd heel goed vinden met Ratelslangetje
Alweer zo lang?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was toen te jong Met Sebasser rond 2009.
user Meistiertje Mei_stiertjequote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach sjezus ja, en haar dochter, hoe zou het daar mee gaan?
Echt hè, maar dan ook wel de tag gebruiken.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:01 schreef Sfancta het volgende:
Zou geniaal wezen als iemand reageerde op een tag, die al 10 jaar ofzo weg is.
Jij bent er blijkbaar al een hele tijd, hoe heette die aprte gast nou, het enige wat me zo te binnen schiet is dat topic met een duif op z'n balkon. Kleurrijke user.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
@:viswijfje love you hoop dat je dit leest
@Broekpaling ? die schiet me binnen, heb anders geen ideequote:Op donderdag 23 september 2021 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent er blijkbaar al een hele tijd, hoe heette die aprte gast nou, het enige wat me zo te binnen schiet is dat topic met een duif op z'n balkon. Kleurrijke user.
Nee, die was lame.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
@:broekpaling ? die schiet me binnen, heb anders geen idee
Normaal doen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
@:Maisnon vond haar altijd een tering lekker wijf als ze dat echt was op haar foto's. Heb serieus fapjes gelegd op haar vroeger.
Ik moest bij dit lied wel een beetje aan je denken.quote:
Ach ja, bracht toch kleur op FOK! We missen echt dit soort users.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:iwanius ook al was de boel bij elkaar gelogen, ik kon wel genieten van zijn culinaire terrasfotootjes
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest bij dit lied wel een beetje aan je denken.
"Ik zou je zoveel willen vragen."quote:
M'n vriendje speelt iig niet bij AJAXquote:Op donderdag 23 september 2021 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik zou je zoveel willen vragen."
Maar als ik de bevolking moet geloven is hij wel lid van de NSDAP.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n vriendje speelt iig niet bij AJAX
Oh...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als ik de bevolking moet geloven is hij wel lid van de NSDAP.
Die heeft ook al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer gepost.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef Stephan5 het volgende:
Goede herinneringen aan Bennootje. ER/spellingscontroleur. Altijd vast in mijn DM om mijn foutjes in het weerbericht te corrigeren. Zeker de eerste jaren.
Iig sociaal daar kunnen een hoop mensen wat van leren tegenwoordigquote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als ik de bevolking moet geloven is hij wel lid van de NSDAP.
En een hoop die het toch nooit leren, die nieteens weten wat NSDAP was _o-quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iig sociaal daar kunnen een hoop mensen wat van leren tegenwoordig
Ja nouja is ook al even geleden tochquote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een hoop die het toch nooit leren, die nieteens weten wat NSDAP was _o-
Geschiedenis?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nouja is ook al even geleden toch
Fortran is ver genoeg terug in de tijd voor mijquote:
Dit heb je gegoogeldquote:Op donderdag 23 september 2021 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fortran is ver genoeg terug in de tijd voor mij
Echt niet.quote:
Dan vind ik het knapquote:
Ken jij dat dan?quote:
Met wie ben ik getrouwd?!quote:
Wij allemaal.quote:
Ah ja dacht dat iteejer meer in de hardware zat.quote:
Dat, en ABO. Tenminste, de oldbie-crowd.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mis iedereen uit de PUB SC eigenlijk. Mooie tijden waren dat.
Deze man vergeet ik van mijn leven niet meerquote:Terwijl zijn ouders beneden tv keken, zat zoonlief op zijn kamer achter de computer tienduizenden creditcardnummers te stelen door in te breken op computers van buitenlandse bedrijven.
En daarmee kon de Limburgse hacker, die opereerde onder de naam MaddoxX, gratis online winkelen. Hij kocht dure laptops, plasmaschermen en mp3-spelers. Geschatte schade: 13 miljoen euro.
Ben er o.a. in opgeleid en heb er nog in geprogrammeerd op mainframes. Leuk dat het hier voorbij komt!quote:
Oversight.quote:[Op donderdag 23 september 2021 22:56 schreef Sfancta het volgende:
Die vent verkleed en geschminked als clown op foto ID kaart valt me in Wie was dat ook alweer
Jijquote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef leeell het volgende:
Iedereen uit mn fotoboek lijstje is ondertussen weg geloof ik
Waarom sta ik niet in dat lijstje?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef leeell het volgende:
Iedereen uit mn fotoboek lijstje is ondertussen weg geloof ik
Gaaf Sigaartjequote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben er o.a. in opgeleid en heb er nog in geprogrammeerd op mainframes. Leuk dat het hier voorbij komt!
Ik weet het. Veel ervaring in Cobol ook. Enorm tekort in programmeurs en datamensen. Tip voor een studie!quote:Op donderdag 23 september 2021 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaaf Sigaartje
Valt nog een aardige knaak mee te verdienen tegenwoordig
Datcwas wel legendarischquote:Op donderdag 23 september 2021 23:00 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga echt helemaal stuk, zoveel te vinden over die maddox.
Een meme voordat er memes waren, uit 2008 ofzo
[ afbeelding ]
Dit was de kamer waarin die koning miljoenen had gejat.
@Het_huptquote:Op donderdag 23 september 2021 23:34 schreef murp het volgende:
En ik mis @:zainabber, @:enter, @:sala-adin, @:het_hupt, @:boemdikkie, @:biogarde, @:LudoSanders, @:Harajaku!
Harajuki is/was Q_B tochquote:Op donderdag 23 september 2021 23:34 schreef murp het volgende:
En ik mis @:zainabber, @:enter, @:sala-adin, @:het_hupt, @:boemdikkie, @:biogarde, @:LudoSanders, @:Harajaku!
Ja, dat was zeker leuk. Met Tjacka en dat leuke meisje waar ik me even de naam niet meer kan herinneren. Schiet me nog wel te binnen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mis iedereen uit de PUB SC eigenlijk. Mooie tijden waren dat.
Fortral.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
In de natuurwetenschappen wordt fortran ook nog behoorlijk gebruikt.
/Klacht
Haywoodjablomequote:Op donderdag 23 september 2021 20:24 schreef spierbal het volgende:
Angel_joy, in mijn fantasie was dat echt zo'n lekker Aziaatje.
En haywoodjablone ofzo. Opeens met de Noorderzon verdwenen.
quote:
Die is namelijk nog heel oud, 2010 geloof ik? Sorry Maar ondertussen opgelostquote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef Rene het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in dat lijstje?
Falco?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent er blijkbaar al een hele tijd, hoe heette die aprte gast nou, het enige wat me zo te binnen schiet is dat topic met een duif op z'n balkon. Kleurrijke user.
Tjacka is alweer van later. Nijnja enzo. Dat waren tijden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker leuk. Met Tjacka en dat leuke meisje waar ik me even de naam niet meer kan herinneren. Schiet me nog wel te binnen.
Bedolven onder de potten pastasaus denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:06 schreef Piles het volgende:
Maar is nou al duidelijk waar Selang is, of die gewoon vertrokken?
Ratelquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kon het altijd heel goed vinden met Ratelslangetje
Ja klopt, volgens mij legde ze uit waarom ze weg was gegaan, dacht idd omdat ze er klaar mee was, of zoiets.quote:Op vrijdag 24 september 2021 01:49 schreef marc0871 het volgende:
Was ze een poosje geleden niet heel even terug?
Staat me iets van bij.
Groetjesquote:Op donderdag 23 september 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
Valt me nog een koning in @:veldmuis
Haskell mag er ook wel wezen voor sommige wetenschappelijke doeleinden (en R voor datastatistieken)quote:Op donderdag 23 september 2021 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
In de natuurwetenschappen wordt fortran ook nog behoorlijk gebruikt.
/Klacht
Moet je taggen @SeLangquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:06 schreef Piles het volgende:
Maar is nou al duidelijk waar Selang is, of die gewoon vertrokken?
In vergelijking met de rest is die 'pas' weg. Heb de fotos nog op mn telefoon dus ik hoef haar niet te missen.quote:
Weet niet of ik dit sneu of eng vind.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest is die 'pas' weg. Heb de fotos nog op mn telefoon dus ik hoef haar niet te missen.
Wordt wel beetje sad als ik hoop echte oude usernames lees. Sommige heb ik nog wel op FB enzo, zijn allemaal oud met kinderen nu (net als ikzelf )
Voor die stunt met die ballonnen ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:57 schreef cherrycoke het volgende:
zou @:yildiz nog steeds in de bak zitten?
Ja dit ja, had ik nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:52 schreef cherrycoke het volgende:
ONZ / Laat 11 september uw sporttas staan
Haha
NWS / Yildiz is de lul (deel 2)
Stuurde ze zelf.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:06 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit sneu of eng vind.
Nog steeds een beetje vreemd om dat hier te melden.quote:
Man man man, wat een mooie tijd was datquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor die stunt met die ballonnen ?
[..]
Ja dit ja, had ik nog niet eens gezien.
Dit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje vreemd om dat hier te melden.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik mis die meid Echte naam begon met K toch?
Hoe heet die ander die met camera op zijn schoen rondliep en onder rokjes zat te fotograferen en tegen de lamp liep omdat hij keertje dat mailadres op FOK had gebruikt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Man man man, wat een mooie tijd was dat
Misschien kunnen we haar dan vragen of ze de foto's van jouw kleine piemeltje ook nog heeft.quote:
Dat was die VBL mod ben effe zijn naam kwijtquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet die ander die met camera op zijn schoen rondliep en onder rokjes zat te fotograferen en tegen de lamp liep omdat hij keertje dat mailadres op FOK had gebruikt?
Ow ja, dat is waar ook. Mja laat maar zitten, niet zo heel belangrijk dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat was die VBL mod ben effe zijn naam kwijt
@onlogischquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat was die VBL mod ben effe zijn naam kwijt
Beetje sneu dit te melden. Het wás een leuk topic.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest is die 'pas' weg. Heb de fotos nog op mn telefoon dus ik hoef haar niet te missen.
Wordt wel beetje sad als ik hoop echte oude usernames lees. Sommige heb ik nog wel op FB enzo, zijn allemaal oud met kinderen nu (net als ikzelf )
Paste niet in beeld van de kleine telefoon camera anders had ze die vast nog wel om mee te fappen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:31 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Misschien kunnen we haar dan vragen of ze de foto's van jouw kleine piemeltje ook nog heeft.
Jouw fotos heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje sneu dit te melden. Het wás een leuk topic.
Ik wil er nu na de kanker nog wel maken voor je foonquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik mis die meid Echte naam begon met K toch?
Dat had ik ooit als pijnstillerquote:
Hier staat het, fijn om te horen dat het goed met haar gaat:quote:Op vrijdag 24 september 2021 01:56 schreef marc0871 het volgende:
Oh ,dat is alweer bijna twee jaar geleden
En het zat toch iets anders
Nee, heb ik een keer een stormlooptopic, gaan we niet doenquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef yvonne het volgende:
Zal ik dit topic?daarmee laten mergen?
Topicreeks: Wie mis je na 20 jaar FOK! het meest?
@Ama mod deze reactie eensquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee, heb ik een keer een stormlooptopic, gaan we niet doen
Schei eens uit met dat getagquote:
Registratie in 2009, je hebt ongeveer alle rellen gemist.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat wordt er gepraat over mensen die met veel bombarie vetrokken zijn? Welke rel heb ik nu weer gemist?
Wat een geweldige OP en helaas nog steeds erg relevant voor de huidige situatie hier.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:57 schreef Gunner het volgende:
StefanP
epic afscheidstopic GC / Het grote StefanP emigreert naar de USA omdat...! topic
Je kan het ook met deze mergen:quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef yvonne het volgende:
Zal ik dit topic?daarmee laten mergen?
Topicreeks: Wie mis je na 20 jaar FOK! het meest?
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:
Niemand. Van het stelletje dat met veel bombarie zijn 'opgestapt' omdat FOK! zo kut is en dan met kloons door blijven posten omdat ze het ook weer niet kunnen missen, mis ik helemaal niemand. Sad wel.
Van de mensen die overleden zijn mis ik er wel een paar enorm. Met name static die had wel raad geweten met dat stelletje non-valeurs.
Zojuist contact gehad met de hemelfoon. Ze vermaakt zich prima daar Lekker schommelen:quote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach sjezus ja, en haar dochter, hoe zou het daar mee gaan?
Zou doenquote:Op zondag 26 september 2021 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zojuist contact gehad met de hemelfoon. Ze vermaakt zich prima daar Lekker schommelen:
[ afbeelding ]
@:Paul heeft ook een hemelfoon zo te zien
Was zij wel echt heequote:Op donderdag 23 september 2021 19:37 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik @:littlebrownie was altijd spraakzaam, leuk, lief, een beetje eigenwijs maar had wel humor. Ze post tegenwoordig nog maar zelden, laatste was in juni
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:53 schreef Sfancta het volgende:
Mis de eckte ONZ KLB koning @:braun
Wat jok jij hee, dat heb ik 10 jaar geleden gezgd ofzoquote:Op zondag 26 september 2021 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zojuist contact gehad met de hemelfoon. Ze vermaakt zich prima daar Lekker schommelen:
[ afbeelding ]
@:Paul heeft ook een hemelfoon zo te zien
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:21 schreef GereDathan het volgende:
Zoveel mooie users.
@:Alberto @:liefkleinmeisjuh @:Kastanova @:Faithy @:Knorretje @:TARAraboemdijee @:Brechtje @:Gellarboy @:Ouder1 en weet ik wie nog meer. Mooie tijden waren dat, het is jammer dat mijn geheugen voor nicknames te slecht is geworden in de loop der jaren
Niet dat ik ze allemaal tof vond, maar ze maakten indruk.
Dragorius.quote:Op dinsdag 28 september 2021 00:26 schreef yvonne het volgende:
Schop, we missen er nog veel meer
@:Shmoopy
knorretje is er nog hoor, alleen heeft die FOK! een beetje achter zich gelaten jammer genoegquote:
Leef het OO forum dan niet meer?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:56 schreef Danny het volgende:
@:harrie @:wouterB @:raiden @:machiel @:remcow @:broekie @:digger @:vork @:knut @:alter-ego @:juul @:mirrorman @:phileine @:mrbig @:semtex
mensen met nog een spatie in hun nick waardoor mentions niet werken:
risk one
blauwe m&m
en nog veel meer. moet wel graven in m'n geheugen.
Misschien moeten we eens een reunieforum ofzo maken en kijken wie we nog een keer een dagje hierheen kunnen krijgen - for old times sake zeg maar.
ja, die zou daar prima geschikt voor zijn idd. Nu nog met die mensen in contact zien te komen. Tegenwoordig niet zo eenvoudig met de privacywetgeving e.d.quote:
Weet ik, gelukkig wel zeg. Maar op FOK! helaas niet meer actief.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:40 schreef Danny het volgende:
[..]
knorretje is er nog hoor, alleen heeft die FOK! een beetje achter zich gelaten jammer genoeg
Ik kom in mijn Facebook kringen nog wel eens Fokkers tegen, maar het gros van de figuren in de lijst heeft volgens mij niet eens Facebook. Knut heb ik wel op FB, z'n vrouw op Twitter en Instagram. Vork heb ik op Strava geloof ik, is een fervent hardloper tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, die zou daar prima geschikt voor zijn idd. Nu nog met die mensen in contact zien te komen. Tegenwoordig niet zo eenvoudig met de privacywetgeving e.d.
eigenlijk zouden zoveel mogelijk mensen op hun insta/fb/twitter/snap/tiktok etc dan moeten melden dat er een reünie plaats vindt. In eerste instantie online, maar wie weet kan er nog eens een echte meet uit komen. Maar ja, hoeveel animo zou daarvoor zijn. De mensen van destijds zijn nu in de 40/50/60/70 en hebben allemaal zo hun eigen leven, hebben compleet andere interesses, andere idealen etc dan 15-20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kom in mijn Facebook kringen nog wel eens Fokkers tegen, maar het gros van de figuren in de lijst heeft volgens mij niet eens Facebook. Knut heb ik wel op FB, z'n vrouw op Twitter en Instagram. Vork heb ik op Strava geloof ik, is een fervent hardloper tegenwoordig.
Is er een manier om een e-mailadres en wachtwoord te achterhalen van vroeger? Als je alleen de account Nick name nog weet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef Danny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden zoveel mogelijk mensen op hun insta/fb/twitter/snap/tiktok etc dan moeten melden dat er een reünie plaats vindt. In eerste instantie online, maar wie weet kan er nog eens een echte meet uit komen. Maar ja, hoeveel animo zou daarvoor zijn. De mensen van destijds zijn nu in de 40/50/60/70 en hebben allemaal zo hun eigen leven, hebben compleet andere interesses, andere idealen etc dan 15-20 jaar geleden.
Nee, niet automatisch. Mailen naar forum@fok.nl kan en dan kan geprobeerd worden op andere manieren te verifiëren wie je bent. Doorgaans komen we daar wel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:20 schreef Sfancta het volgende:
Is er een manier om een e-mailadres en wachtwoord te achterhalen van vroeger? Als je alleen de account Nick name nog weet?
Sorry, maar ik zou ook niet komenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef Danny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden zoveel mogelijk mensen op hun insta/fb/twitter/snap/tiktok etc dan moeten melden dat er een reünie plaats vindt. In eerste instantie online, maar wie weet kan er nog eens een echte meet uit komen. Maar ja, hoeveel animo zou daarvoor zijn. De mensen van destijds zijn nu in de 40/50/60/70 en hebben allemaal zo hun eigen leven, hebben compleet andere interesses, andere idealen etc dan 15-20 jaar geleden.
Dat bedoel ik. Maar het gaat in eerste instantie om online. Gewoon in een rits topics wat herinneringen ophalen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou ook niet komen
Oh god, Micha ja, god hoe heette zij niu lalaietsoniaquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:39 schreef GereDathan het volgende:
Je had ook nog een FOK! Stelletje wat in Utrecht centrum woonde. Volgens mij hebben ze nu iets van 4 kinderen. Ik zit te piekeren maar kom niet op beide nicknames. Hij heette volgens mij Micha in het echte leven?
jajaja, je zit in de goede richting!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, Micha ja, god hoe heette zij niu lalaietsonia
Texeloniaquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, Micha ja, god hoe heette zij niu lalaietsonia
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
We hadden toen de conspiracy dat Micha de vader van het kind van Nonick was, dat weet je toch nog wel?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja precies, wij zijn trendsetters op het gebied van conspiracy'squote:Op dinsdag 28 september 2021 14:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
We hadden toen de conspiracy dat Micha de vader van het kind van Nonick was, dat weet je toch nog wel?
Je vergeet @Juul!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef Danny het volgende:
@:flugeltje @:calvobbes @:angelic1 @:driekoplopers @:qyroz @:re @:SignOTheTimes @:zworld @:kissinggirl @:muus @:gr8w8 @:mrsubtle @:triplem @:erodome @:seborik
er vallen steeds meer namen m'n hoofd in. bizar.
Als je er rustig voor gaat zitten dan komen ze zo binnen. Zie heel veel bekenden van vroeger langskomen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef Danny het volgende:
@:flugeltje @:calvobbes @:angelic1 @:driekoplopers @:qyroz @:re @:SignOTheTimes @:zworld @:kissinggirl @:muus @:gr8w8 @:mrsubtle @:triplem @:erodome @:seborik
er vallen steeds meer namen m'n hoofd in. bizar.
Soms nog in bepaalde topics of onder een andere nickname. Niet zo gek, veel waren er rond 1999-2002 actief en toen was privacy en herkenbaarheid een veel minder belangrijk iets. Mensen postten gerust hun woonadres hier in die tijd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Toch zijn er een heel stel wel actief, in mindere mate, maar wel nog op FOK!
/oudquote:
Foto's van meetings, idd je adres, alles gooide, of liever gezegd, alles kon je neergooien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Soms nog in bepaalde topics of onder een andere nickname. Niet zo gek, veel waren er rond 1999-2002 actief en toen was privacy en herkenbaarheid een veel minder belangrijk iets. Mensen postten gerust hun woonadres hier in die tijd.
serieus?quote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Die post weer gezellig mee onder een andere naam
@iroQuai ja, kan ik me z'n UI nog van herinneren., Mellowdy kende iedereen toch wel DeWaasheid ken ik wel van naam, katje zegt me niks.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Wie herinnert zich @:iroQuai @:jory @:-Mellowdy- @:DeWaasheid @:katje
1 iemand wel in ieder geval: @:Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
Ja was geen enkel probleem. Iedereen wist wie je was en waar je was. Vroeger dacht ik er zelf ook nooit over na, 1 groot feest.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foto's van meetings, idd je adres, alles gooide, of liever gezegd, alles kon je neergooien.
@katje was barvrouw. @iroQuai kwam vaak in die bar, met zijn geweldige blokjeshaar (roze/groen geblokt). @Aneurysm liep daar ook veel rond, ook zo gek als een bos uien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:iroQuai ja, kan ik me z'n UI nog van herinneren., Mellowdy kende iedereen toch wel DeWaasheid ken ik wel van naam, katje zegt me niks.
Thx!quote:@:PaRoDiUzZ zo doet ie het wel.
Was idd nooit een probleem. Tegenwoordig doen mensen daar wat moeilijker over als het niet om hun eigen social media gaat waar letterlijk alles op gedeeld wordt. Foto's, locaties, werkgever, je hele familie en vriendenkring etc. Mensen delen nog steeds alles, maar omdat ze het op hun eigen social doen voelt dat veiliger ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja was geen enkel probleem. Iedereen wist wie je was en waar je was. Vroeger dacht ik er zelf ook nooit over na, 1 groot feest.
Gegarandeerd dat we hier mensen hebben genoemd die overleden zijn. Van het overgrote deel krijg je niets mee als ze overleden zijn helaas. Jaren terug was dat wel anders, toen kende iedereen-iedereen. Maar nu weet de partner al vaak niet eens dat iemand actief was op FOK! en meldt dus ook geen overlijden, of heeft daar geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Het is iets makkelijker af te schermen op de meeste socials. En het voelt ook, onterecht, alsof je meer controle hebt. Als je kijkt naar FOK! (of soortgelijke sites) met slechts een handvol beheerders dan voelt het toch een beetje alsof die zo alles van je kunnen oplepelen. Facebook (om maar een voorbeeld te geven) is zo groot dat je niet interessant bent, en je kan (in ieder geval zichtbaar) makkelijk dingen verwijderen die je gepost hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Was idd nooit een probleem. Tegenwoordig doen mensen daar wat moeilijker over als het niet om hun eigen social media gaat waar letterlijk alles op gedeeld wordt. Foto's, locaties, werkgever, je hele familie en vriendenkring etc. Mensen delen nog steeds alles, maar omdat ze het op hun eigen social doen voelt dat veiliger ofzo.
Charlotte nogwat.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:19 schreef PzKpfw het volgende:
Die blonde met die beste tetten. Postte hier een jaar of twee geleden nog vrij actief maar heb d'r hier nu al minstens een jaar niet meer gezien.
Ik vind het wel fijn dat ze genoemd worden, wordt er toch weer even aan ze gedacht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat we hier mensen hebben genoemd die overleden zijn. Van het overgrote deel krijg je niets mee als ze overleden zijn helaas. Jaren terug was dat wel anders, toen kende iedereen-iedereen. Maar nu weet de partner al vaak niet eens dat iemand actief was op FOK! en meldt dus ook geen overlijden, of heeft daar geen behoefte aan.
Het hoort helaas bij het leven, maar dat maakt het gemis niet minder
Veel verder dan je mailadres komen we niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is iets makkelijker af te schermen op de meeste socials. En het voelt ook, onterecht, alsof je meer controle hebt. Als je kijkt naar FOK! (of soortgelijke sites) met slechts een handvol beheerders dan voelt het toch een beetje alsof die zo alles van je kunnen oplepelen.
Ja, dat merk ik aan veel meer dingen. In 1999 begonnen we met halfnaakte (en naakte) wijven in de layout(!). Nu zou dat echt niet meer kunnen (en dus doen we die nu in de vrijmibabes op de fp )quote:Mis het wel die oude tijd van ons kent ons. Maar ach, dat is iets van vroeger. We worden oud Danny
Dat is een ding wat zeker isquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze genoemd worden, wordt er toch weer even aan ze gedacht.
In mijn geval is er wel iets meer te vinden, puur op basis van vroegere posts. Die zijn nu voor de meeste users / mods niet meer zichtbaar maar voor admins wel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Veel verder dan je mailadres komen we niet hoor
(en zelfs dat is tegenwoordig voor bv moderators al niet meer zichtbaar)
[..]
Dat waren toch prachtige tijden. Ik kan wel meer tieten opnoemen die hier vroeger opstonden. Een deel ervan is banwaardigquote:Ja, dat merk ik aan veel meer dingen. In 1999 begonnen we met halfnaakte (en naakte) wijven in de layout(!). Nu zou dat echt niet meer kunnen (en dus doen we die nu in de vrijmibabes op de fp )
@Monopoly is er nog wel, hetzij onder een andere naam.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Zo nu en dan ben ik nog wel eens actief ja.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Wie herinnert zich @:iroQuai @:jory @:-Mellowdy- @:DeWaasheid @:katje
1 iemand wel in ieder geval: @:Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
Was je nog maar modje hequote:Op dinsdag 28 september 2021 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo nu en dan ben ik nog wel eens actief ja.
Je moet meer alcohol drinken dan, haalt de scherpe randjes erafquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar nog geprobeert., sloeg nergens op.
Maar dan kan ik geen ondertitels meer lezen en mn Japans is nou niet eht goedquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je moet meer alcohol drinken dan, haalt de scherpe randjes eraf
Ja, prima.quote:
Russisch is het nieuwe Japansquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan kan ik geen ondertitels meer lezen en mn Japans is nou niet eht goed
Dat klinkt nie kawaii.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Russisch is het nieuwe Japans
Dus wat, dit mag wel geroepen worden maar als ik dan vraag waar het over gaat wordt het verwijderd? Gaat lekker met die dubbele standaarden.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:
Ik ben d'r ja nog gewoon!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef GereDathan het volgende:
Als je er rustig voor gaat zitten dan komen ze zo binnen. Zie heel veel bekenden van vroeger langskomen.
Mis nog wel @:nietzman in het rijtje
Die laatste ken ik niet, maar die eerste 2 waren toch wel de grote namen op fok toen ik net nieuw was hierquote:
Ik ben er nog hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:59 schreef Danny het volgende:
@:veekeend @:lwas @:Sc0rPi0n @:veerboot @:insomniac @:tain @:Tha_BlonT @:vagere_hein @:meiske78 @:gieling @:elisab @:nuongirl
r@b
demn, nog niet eens specifieke herinneringen ofzo, maar gewoon het terughalen van al die namen brengt het gevoel van FOK! van 10-20 jaar geleden weer terug. Wat een tijden hebben we gehad...
Oke vagere heinquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
Dat je niet eens wist dat ik nu onder een andere naam post
Kwam er laatst achter op Netflix dat er een serie bestaat gebaseerd op jouw ui.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter op Netflix dat er een serie bestaat gebaseerd op jouw ui.
Ik mis haar overenthousiasme en 30.000+ berichtenquote:
Koningen van ONZquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet, maar die eerste 2 waren toch wel de grote namen op fok toen ik net nieuw was hier