Sanasoufi?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die zat toch altijd te mekkeren dat rijke mannen uit het midden-oosten beter iets met haar konden hebben dan met degene waarmee ze op de foto stonden?
3 weken geleden nog gepost. Of wilde je ons laten happen?quote:Op maandag 6 april 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
Ik Myraela
[ afbeelding ]
Actief sinds 2009.
29 oktober 2025 haar laatste post, dus ongeveer een half jaar geleden.
Haar laatste post tot nu toe:
[..]
Nee. Zo kinderachtig ben ik niet. Kwam uit bij de zoekfunctie van FOK! en daar leek het alsof 29 oktober haar laatste post was. Blijkbaar heb ik ongelijk inderdaad zie ik ook nu. Excusesquote:Op maandag 6 april 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 weken geleden nog gepost. Of wilde je ons laten happen?
Waarom is hij eigenlijk weg,quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik mis @:tong80 .
Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn om iemand te missen.
Hoe dan ook Herman, wat er ook gebeurt, het ga je goed man.![]()
![]()
Dat was toch wel de opper-Fok!er inderdaad. Echt jammer dat hij weg is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik mis @:tong80 .
Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn om iemand te missen.
Hoe dan ook Herman, wat er ook gebeurt, het ga je goed man.![]()
![]()
Hij komt wel weer terug, wees gerustquote:Op maandag 6 april 2026 23:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was toch wel de opper-Fok!er inderdaad. Echt jammer dat hij weg is.
Leuk. Thanks.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:16 schreef Domnivoor het volgende:
Tong zit gewoon op de FP:
https://frontpage.fok.nl/column/890486
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |