Ja precies! Was zijn naam even kwijt. Zo jammerquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, zij was het van de teckel Jeroen, inderdaad.
Klopt, een echte oldbiequote:Op zaterdag 20 december 2025 16:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja precies! Was zijn naam even kwijt. Zo jammer
Ik weet dat ze ook mod was. Nober was toch ook mod?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, een echte oldbie. Ik ‘ken’ haar al heel lang en heb ook wel een tijdje enig (online) 1-op-1 contact gehad in de tijd dat ik in Rotterdam woonde.
.
Ben erg benieuwd wat haar reden is om op Anoniem te gaan.
Die had ook wel enorm last van rammelende eierstokken.quote:Op maandag 14 april 2025 11:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik mis charlotte3 wat een geil wijf was dat manmanman
Zij was helemaal klaar met Fok, en het beleid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, een echte oldbie. Ik ‘ken’ haar al heel lang en heb ook wel een tijdje enig (online) 1-op-1 contact gehad in de tijd dat ik in Rotterdam woonde.
.
Ben erg benieuwd wat haar reden is om op Anoniem te gaan.
Mwhah... ook wel een beetje anders om. Ze was al weer terug in oktober als volkorensoepstengel. Waar ook een streep door staatquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zij was helemaal klaar met Fok, en het beleid.
De weken voor haar vertrek redelijk veel contact mee gehad via dm/pm en daar gaf ze dat te kennen.
Maar had haar vertrek niet zo plotseling verwacht.
MKquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
mascara-klodder. Ze was altijd aanwezig in SHO en ineens was ze weg en op Anoniem,
![]()
.
en ik merkte vandaag dat Nober op Anoniem is sinds kort.
Dat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah... ook wel een beetje anders om. Ze was al weer terug in oktober als volkorensoepstengel. Waar ook een streep door staat
Ik hoopte hier al wel een beetje op, want ik kon het me zo moeilijk voorstellen (al weet je het natuurlijk nooit zeker).quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:01 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er heel weinig over zeggen natuurlijk, maar soms is weg niet echt weg.
Hij schrijft op de Frontpage columns. En best goed ook!@quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik mis @:tong80 .
Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn om iemand te missen.
Hoe dan ook Herman, wat er ook gebeurt, het ga je goed man.![]()
![]()
Goed of niet goed laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij schrijft op de Frontpage columns. En best goed ook!@
https://frontpage.fok.nl/(...)ocht.html#c_17675755
Als je een reactie achterlaat in de comments v een van z'n columns, maak je kans op een repliek van deze enigmatische semi-dissident
Ik mis vieze Jeroentje ook zo ergquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah... ook wel een beetje anders om. Ze was al weer terug in oktober als volkorensoepstengel. Waar ook een streep door staat
Ik mis de tijd van De Gouden kooi. Toen had iedereen zo' n beetje z'n eigen forumquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik mis vieze Jeroentje ook zo erg
Heb soms het idee dat hij onder een kloontje wel eens post, maar is eigenlijk nergens op gebaseerd behalve een liefde voor gametopics en algemeen enthousiasme.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:
Ik mis @:fylax op Fok!
Oke, ook omdat ik met hem online speelde (op de ps5), t was toch een beetje onze puber van Fok!
Fylax is niet al te lang geleden weer eens langsgeweest. Ik meen in KSC.quote:Op maandag 22 december 2025 15:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat hij onder een kloontje wel eens post, maar is eigenlijk nergens op gebaseerd behalve een liefde voor gametopics en algemeen enthousiasme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |