Dit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje vreemd om dat hier te melden.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik mis die meid Echte naam begon met K toch?
Hoe heet die ander die met camera op zijn schoen rondliep en onder rokjes zat te fotograferen en tegen de lamp liep omdat hij keertje dat mailadres op FOK had gebruikt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Man man man, wat een mooie tijd was dat
Misschien kunnen we haar dan vragen of ze de foto's van jouw kleine piemeltje ook nog heeft.quote:
Dat was die VBL mod ben effe zijn naam kwijtquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet die ander die met camera op zijn schoen rondliep en onder rokjes zat te fotograferen en tegen de lamp liep omdat hij keertje dat mailadres op FOK had gebruikt?
Ow ja, dat is waar ook. Mja laat maar zitten, niet zo heel belangrijk dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat was die VBL mod ben effe zijn naam kwijt
@onlogischquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat was die VBL mod ben effe zijn naam kwijt
Beetje sneu dit te melden. Het wás een leuk topic.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest is die 'pas' weg. Heb de fotos nog op mn telefoon dus ik hoef haar niet te missen.
Wordt wel beetje sad als ik hoop echte oude usernames lees. Sommige heb ik nog wel op FB enzo, zijn allemaal oud met kinderen nu (net als ikzelf )
Paste niet in beeld van de kleine telefoon camera anders had ze die vast nog wel om mee te fappen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:31 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Misschien kunnen we haar dan vragen of ze de foto's van jouw kleine piemeltje ook nog heeft.
Jouw fotos heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje sneu dit te melden. Het wás een leuk topic.
Ik wil er nu na de kanker nog wel maken voor je foonquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik mis die meid Echte naam begon met K toch?
Dat had ik ooit als pijnstillerquote:
Hier staat het, fijn om te horen dat het goed met haar gaat:quote:Op vrijdag 24 september 2021 01:56 schreef marc0871 het volgende:
Oh ,dat is alweer bijna twee jaar geleden
En het zat toch iets anders
Nee, heb ik een keer een stormlooptopic, gaan we niet doenquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef yvonne het volgende:
Zal ik dit topic?daarmee laten mergen?
Topicreeks: Wie mis je na 20 jaar FOK! het meest?
@Ama mod deze reactie eensquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee, heb ik een keer een stormlooptopic, gaan we niet doen
Schei eens uit met dat getagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |