Registratie in 2009, je hebt ongeveer alle rellen gemist.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat wordt er gepraat over mensen die met veel bombarie vetrokken zijn? Welke rel heb ik nu weer gemist?
Wat een geweldige OP en helaas nog steeds erg relevant voor de huidige situatie hier.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:57 schreef Gunner het volgende:
StefanP
epic afscheidstopic GC / Het grote StefanP emigreert naar de USA omdat...! topic
Je kan het ook met deze mergen:quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef yvonne het volgende:
Zal ik dit topic?daarmee laten mergen?
Topicreeks: Wie mis je na 20 jaar FOK! het meest?
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:
Niemand. Van het stelletje dat met veel bombarie zijn 'opgestapt' omdat FOK! zo kut is en dan met kloons door blijven posten omdat ze het ook weer niet kunnen missen, mis ik helemaal niemand. Sad wel.
Van de mensen die overleden zijn mis ik er wel een paar enorm. Met name static die had wel raad geweten met dat stelletje non-valeurs.
Zojuist contact gehad met de hemelfoon. Ze vermaakt zich prima daar Lekker schommelen:quote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach sjezus ja, en haar dochter, hoe zou het daar mee gaan?
Zou doenquote:Op zondag 26 september 2021 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zojuist contact gehad met de hemelfoon. Ze vermaakt zich prima daar Lekker schommelen:
[ afbeelding ]
@:Paul heeft ook een hemelfoon zo te zien
Was zij wel echt heequote:Op donderdag 23 september 2021 19:37 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik @:littlebrownie was altijd spraakzaam, leuk, lief, een beetje eigenwijs maar had wel humor. Ze post tegenwoordig nog maar zelden, laatste was in juni
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:53 schreef Sfancta het volgende:
Mis de eckte ONZ KLB koning @:braun
Wat jok jij hee, dat heb ik 10 jaar geleden gezgd ofzoquote:Op zondag 26 september 2021 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zojuist contact gehad met de hemelfoon. Ze vermaakt zich prima daar Lekker schommelen:
[ afbeelding ]
@:Paul heeft ook een hemelfoon zo te zien
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:21 schreef GereDathan het volgende:
Zoveel mooie users.
@:Alberto @:liefkleinmeisjuh @:Kastanova @:Faithy @:Knorretje @:TARAraboemdijee @:Brechtje @:Gellarboy @:Ouder1 en weet ik wie nog meer. Mooie tijden waren dat, het is jammer dat mijn geheugen voor nicknames te slecht is geworden in de loop der jaren
Niet dat ik ze allemaal tof vond, maar ze maakten indruk.
Dragorius.quote:Op dinsdag 28 september 2021 00:26 schreef yvonne het volgende:
Schop, we missen er nog veel meer
@:Shmoopy
knorretje is er nog hoor, alleen heeft die FOK! een beetje achter zich gelaten jammer genoegquote:
Leef het OO forum dan niet meer?quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:56 schreef Danny het volgende:
@:harrie @:wouterB @:raiden @:machiel @:remcow @:broekie @:digger @:vork @:knut @:alter-ego @:juul @:mirrorman @:phileine @:mrbig @:semtex
mensen met nog een spatie in hun nick waardoor mentions niet werken:
risk one
blauwe m&m
en nog veel meer. moet wel graven in m'n geheugen.
Misschien moeten we eens een reunieforum ofzo maken en kijken wie we nog een keer een dagje hierheen kunnen krijgen - for old times sake zeg maar.
ja, die zou daar prima geschikt voor zijn idd. Nu nog met die mensen in contact zien te komen. Tegenwoordig niet zo eenvoudig met de privacywetgeving e.d.quote:
Weet ik, gelukkig wel zeg. Maar op FOK! helaas niet meer actief.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:40 schreef Danny het volgende:
[..]
knorretje is er nog hoor, alleen heeft die FOK! een beetje achter zich gelaten jammer genoeg
Ik kom in mijn Facebook kringen nog wel eens Fokkers tegen, maar het gros van de figuren in de lijst heeft volgens mij niet eens Facebook. Knut heb ik wel op FB, z'n vrouw op Twitter en Instagram. Vork heb ik op Strava geloof ik, is een fervent hardloper tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, die zou daar prima geschikt voor zijn idd. Nu nog met die mensen in contact zien te komen. Tegenwoordig niet zo eenvoudig met de privacywetgeving e.d.
eigenlijk zouden zoveel mogelijk mensen op hun insta/fb/twitter/snap/tiktok etc dan moeten melden dat er een reünie plaats vindt. In eerste instantie online, maar wie weet kan er nog eens een echte meet uit komen. Maar ja, hoeveel animo zou daarvoor zijn. De mensen van destijds zijn nu in de 40/50/60/70 en hebben allemaal zo hun eigen leven, hebben compleet andere interesses, andere idealen etc dan 15-20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kom in mijn Facebook kringen nog wel eens Fokkers tegen, maar het gros van de figuren in de lijst heeft volgens mij niet eens Facebook. Knut heb ik wel op FB, z'n vrouw op Twitter en Instagram. Vork heb ik op Strava geloof ik, is een fervent hardloper tegenwoordig.
Is er een manier om een e-mailadres en wachtwoord te achterhalen van vroeger? Als je alleen de account Nick name nog weet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef Danny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden zoveel mogelijk mensen op hun insta/fb/twitter/snap/tiktok etc dan moeten melden dat er een reünie plaats vindt. In eerste instantie online, maar wie weet kan er nog eens een echte meet uit komen. Maar ja, hoeveel animo zou daarvoor zijn. De mensen van destijds zijn nu in de 40/50/60/70 en hebben allemaal zo hun eigen leven, hebben compleet andere interesses, andere idealen etc dan 15-20 jaar geleden.
Nee, niet automatisch. Mailen naar forum@fok.nl kan en dan kan geprobeerd worden op andere manieren te verifiëren wie je bent. Doorgaans komen we daar wel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:20 schreef Sfancta het volgende:
Is er een manier om een e-mailadres en wachtwoord te achterhalen van vroeger? Als je alleen de account Nick name nog weet?
Sorry, maar ik zou ook niet komenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef Danny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden zoveel mogelijk mensen op hun insta/fb/twitter/snap/tiktok etc dan moeten melden dat er een reünie plaats vindt. In eerste instantie online, maar wie weet kan er nog eens een echte meet uit komen. Maar ja, hoeveel animo zou daarvoor zijn. De mensen van destijds zijn nu in de 40/50/60/70 en hebben allemaal zo hun eigen leven, hebben compleet andere interesses, andere idealen etc dan 15-20 jaar geleden.
Dat bedoel ik. Maar het gaat in eerste instantie om online. Gewoon in een rits topics wat herinneringen ophalen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou ook niet komen
Oh god, Micha ja, god hoe heette zij niu lalaietsoniaquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:39 schreef GereDathan het volgende:
Je had ook nog een FOK! Stelletje wat in Utrecht centrum woonde. Volgens mij hebben ze nu iets van 4 kinderen. Ik zit te piekeren maar kom niet op beide nicknames. Hij heette volgens mij Micha in het echte leven?
jajaja, je zit in de goede richting!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, Micha ja, god hoe heette zij niu lalaietsonia
Texeloniaquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, Micha ja, god hoe heette zij niu lalaietsonia
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
We hadden toen de conspiracy dat Micha de vader van het kind van Nonick was, dat weet je toch nog wel?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja precies, wij zijn trendsetters op het gebied van conspiracy'squote:Op dinsdag 28 september 2021 14:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
We hadden toen de conspiracy dat Micha de vader van het kind van Nonick was, dat weet je toch nog wel?
Je vergeet @Juul!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef Danny het volgende:
@:flugeltje @:calvobbes @:angelic1 @:driekoplopers @:qyroz @:re @:SignOTheTimes @:zworld @:kissinggirl @:muus @:gr8w8 @:mrsubtle @:triplem @:erodome @:seborik
er vallen steeds meer namen m'n hoofd in. bizar.
Als je er rustig voor gaat zitten dan komen ze zo binnen. Zie heel veel bekenden van vroeger langskomen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef Danny het volgende:
@:flugeltje @:calvobbes @:angelic1 @:driekoplopers @:qyroz @:re @:SignOTheTimes @:zworld @:kissinggirl @:muus @:gr8w8 @:mrsubtle @:triplem @:erodome @:seborik
er vallen steeds meer namen m'n hoofd in. bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |