Echt hè, maar dan ook wel de tag gebruiken.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:01 schreef Sfancta het volgende:
Zou geniaal wezen als iemand reageerde op een tag, die al 10 jaar ofzo weg is.
Jij bent er blijkbaar al een hele tijd, hoe heette die aprte gast nou, het enige wat me zo te binnen schiet is dat topic met een duif op z'n balkon. Kleurrijke user.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
@:viswijfjelove you hoop dat je dit leest
@Broekpaling ? die schiet me binnen, heb anders geen ideequote:Op donderdag 23 september 2021 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent er blijkbaar al een hele tijd, hoe heette die aprte gast nou, het enige wat me zo te binnen schiet is dat topic met een duif op z'n balkon. Kleurrijke user.
Nee joh.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
@:broekpaling ? die schiet me binnen, heb anders geen idee
Normaal doen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
@:Maisnon vond haar altijd een tering lekker wijf als ze dat echt was op haar foto's. Heb serieus fapjes gelegd op haar vroeger.
Ik moest bij dit lied wel een beetje aan je denken.quote:
Ach ja, bracht toch kleur op FOK! We missen echt dit soort users.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:iwanius ook al was de boel bij elkaar gelogen, ik kon wel genieten van zijn culinaire terrasfotootjes
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest bij dit lied wel een beetje aan je denken.
M'n vriendje speelt iig niet bij AJAXquote:Op donderdag 23 september 2021 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik zou je zoveel willen vragen."
Maar als ik de bevolking moet geloven is hij wel lid van de NSDAP.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n vriendje speelt iig niet bij AJAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |