Oh...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als ik de bevolking moet geloven is hij wel lid van de NSDAP.
Die heeft ook al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer gepost.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef Stephan5 het volgende:
Goede herinneringen aan Bennootje. ER/spellingscontroleur. Altijd vast in mijn DM om mijn foutjes in het weerbericht te corrigeren. Zeker de eerste jaren.
Iig sociaal daar kunnen een hoop mensen wat van leren tegenwoordigquote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als ik de bevolking moet geloven is hij wel lid van de NSDAP.
En een hoop die het toch nooit leren, die nieteens weten wat NSDAP was _o-quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iig sociaal daar kunnen een hoop mensen wat van leren tegenwoordig
Ja nouja is ook al even geleden tochquote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een hoop die het toch nooit leren, die nieteens weten wat NSDAP was _o-
Geschiedenis?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nouja is ook al even geleden toch
Fortran is ver genoeg terug in de tijd voor mijquote:
Dit heb je gegoogeldquote:Op donderdag 23 september 2021 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fortran is ver genoeg terug in de tijd voor mij
Echt niet.quote:
Dan vind ik het knapquote:
Ken jij dat dan?quote:
Met wie ben ik getrouwd?!quote:
Wij allemaal.quote:
Ah ja dacht dat iteejer meer in de hardware zat.quote:
Dat, en ABO. Tenminste, de oldbie-crowd.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mis iedereen uit de PUB SC eigenlijk. Mooie tijden waren dat.
Deze man vergeet ik van mijn leven niet meerquote:Terwijl zijn ouders beneden tv keken, zat zoonlief op zijn kamer achter de computer tienduizenden creditcardnummers te stelen door in te breken op computers van buitenlandse bedrijven.
En daarmee kon de Limburgse hacker, die opereerde onder de naam MaddoxX, gratis online winkelen. Hij kocht dure laptops, plasmaschermen en mp3-spelers. Geschatte schade: 13 miljoen euro.
Ben er o.a. in opgeleid en heb er nog in geprogrammeerd op mainframes. Leuk dat het hier voorbij komt!quote:
Oversight.quote:[Op donderdag 23 september 2021 22:56 schreef Sfancta het volgende:
Die vent verkleed en geschminked als clown op foto ID kaart valt me in Wie was dat ook alweer
Jijquote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef leeell het volgende:
Iedereen uit mn fotoboek lijstje is ondertussen weg geloof ik
Waarom sta ik niet in dat lijstje?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef leeell het volgende:
Iedereen uit mn fotoboek lijstje is ondertussen weg geloof ik
Gaaf Sigaartjequote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben er o.a. in opgeleid en heb er nog in geprogrammeerd op mainframes. Leuk dat het hier voorbij komt!
Ik weet het. Veel ervaring in Cobol ook. Enorm tekort in programmeurs en datamensen. Tip voor een studie!quote:Op donderdag 23 september 2021 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaaf Sigaartje
Valt nog een aardige knaak mee te verdienen tegenwoordig
Datcwas wel legendarischquote:Op donderdag 23 september 2021 23:00 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga echt helemaal stuk, zoveel te vinden over die maddox.
Een meme voordat er memes waren, uit 2008 ofzo
[ afbeelding ]
Dit was de kamer waarin die koning miljoenen had gejat.
@Het_huptquote:Op donderdag 23 september 2021 23:34 schreef murp het volgende:
En ik mis @:zainabber, @:enter, @:sala-adin, @:het_hupt, @:boemdikkie, @:biogarde, @:LudoSanders, @:Harajaku!
Harajuki is/was Q_B tochquote:Op donderdag 23 september 2021 23:34 schreef murp het volgende:
En ik mis @:zainabber, @:enter, @:sala-adin, @:het_hupt, @:boemdikkie, @:biogarde, @:LudoSanders, @:Harajaku!
Ja, dat was zeker leuk. Met Tjacka en dat leuke meisje waar ik me even de naam niet meer kan herinneren. Schiet me nog wel te binnen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mis iedereen uit de PUB SC eigenlijk. Mooie tijden waren dat.
Fortral.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
In de natuurwetenschappen wordt fortran ook nog behoorlijk gebruikt.
/Klacht
Haywoodjablomequote:Op donderdag 23 september 2021 20:24 schreef spierbal het volgende:
Angel_joy, in mijn fantasie was dat echt zo'n lekker Aziaatje.
En haywoodjablone ofzo. Opeens met de Noorderzon verdwenen.
quote:
Die is namelijk nog heel oud, 2010 geloof ik? Sorry Maar ondertussen opgelostquote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef Rene het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in dat lijstje?
Falco?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent er blijkbaar al een hele tijd, hoe heette die aprte gast nou, het enige wat me zo te binnen schiet is dat topic met een duif op z'n balkon. Kleurrijke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |