Doelde op @Sebasser , ik dacht hij verdient het gewoonquote:Op donderdag 23 september 2021 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie dahaaaaaaaaaaan, fluister ff in m'n oor dan.
Oh so, ja verdient hij absoluut, was jij ook bij die mimi meet die we hadden met zijn vader?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Doelde op @:sebasser , ik dacht hij verdient het gewoon
Bij mij ook, en moet nog altijd een traantje wegpinken als ik aan haar denk.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, ze staat nog in m'n adresboek.
Nee helaas niet, wou wel graag gaan, maar was toen redelijk jong, uit Limburg, en hij kwam uit Groningen ergens. Wel spijt van hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh so, ja verdient hij absoluut, was jij ook bij die mimi meet die we hadden met zijn vader?
Eeeeeeeeuhm, ken ik jou?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee helaas niet, wou wel graag gaan, maar was toen redelijk jong, uit Limburg, en hij kwam uit Groningen ergens. Wel spijt van hoor.
Maak jij weleens aardbeien met balsamico en gemalen peper?!quote:
Nee, mijn vrouw kookt. Heb al moeite met water koken.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak jij weleens aardbeien met balsamico en gemalen peper?!
Net was je nog te jong en nu heb je een vrouwquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw kookt. Heb al moeite met water koken.
ik kon het altijd heel goed vinden met Ratelslangetjequote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:
Niemand. Van het stelletje dat met veel bombarie zijn 'opgestapt' omdat FOK! zo kut is en dan met kloons door blijven posten omdat ze het ook weer niet kunnen missen, mis ik helemaal niemand. Sad wel.
Van de mensen die overleden zijn mis ik er wel een paar enorm. Met name static die had wel raad geweten met dat stelletje non-valeurs.
Was toen te jong Met Sebasser rond 2009.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net was je nog te jong en nu heb je een vrouw
Ach sjezus ja, en haar dochter, hoe zou het daar mee gaan?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kon het altijd heel goed vinden met Ratelslangetje
Alweer zo lang?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was toen te jong Met Sebasser rond 2009.
user Meistiertje Mei_stiertjequote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach sjezus ja, en haar dochter, hoe zou het daar mee gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |