abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201552162
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 23:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ik ben er nog hoor :)
JEEEJ!!

Alles goed?
pi_201552206
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Toch zijn er een heel stel wel actief, in mindere mate, maar wel nog op FOK!
Soms nog in bepaalde topics of onder een andere nickname. Niet zo gek, veel waren er rond 1999-2002 actief en toen was privacy en herkenbaarheid een veel minder belangrijk iets. Mensen postten gerust hun woonadres hier in die tijd.
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 14:53:09 #253
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_201552214
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef yvonne het volgende:

[..]
Je vergeet @:Juul!
had ik al genoemd :6
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 14:57:03 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef Danny het volgende:

[..]
had ik al genoemd :6
/oud
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201552269
Wie herinnert zich @iroQuai @Jory @-Mellowdy- @DeWaasheid @katje

1 iemand wel in ieder geval: @Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 14:57:45 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Soms nog in bepaalde topics of onder een andere nickname. Niet zo gek, veel waren er rond 1999-2002 actief en toen was privacy en herkenbaarheid een veel minder belangrijk iets. Mensen postten gerust hun woonadres hier in die tijd.
Foto's van meetings, idd je adres, alles gooide, of liever gezegd, alles kon je neergooien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201552293
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Die post weer gezellig mee onder een andere naam :s)
:o serieus?

die mis ik wel een beetje eigenlijk die ouwe brombeer O+
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 14:59:15 #258
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_201552298
@veekeend @LWaS @Sc0rPi0n @Veerboot @insomniac @Tain @Tha_BlonT @Vagere_Hein @Meiske78 @gieling @ElisaB @Nuongirl
r@b

demn, nog niet eens specifieke herinneringen ofzo, maar gewoon het terughalen van al die namen brengt het gevoel van FOK! van 10-20 jaar geleden weer terug. Wat een tijden hebben we gehad...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 14:59:52 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Wie herinnert zich @:iroQuai @:jory @:-Mellowdy- @:DeWaasheid @:katje

1 iemand wel in ieder geval: @:Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
@iroQuai ja, kan ik me z'n UI nog van herinneren., Mellowdy kende iedereen toch wel :) DeWaasheid ken ik wel van naam, katje zegt me niks.
@PaRoDiUzZ zo doet ie het wel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201552320
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef yvonne het volgende:

[..]
Foto's van meetings, idd je adres, alles gooide, of liever gezegd, alles kon je neergooien.
Ja was geen enkel probleem. Iedereen wist wie je was en waar je was. Vroeger dacht ik er zelf ook nooit over na, 1 groot feest.
pi_201552351
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
@:iroQuai ja, kan ik me z'n UI nog van herinneren., Mellowdy kende iedereen toch wel :) DeWaasheid ken ik wel van naam, katje zegt me niks.
@katje was barvrouw. @iroQuai kwam vaak in die bar, met zijn geweldige blokjeshaar (roze/groen geblokt). @Aneurysm liep daar ook veel rond, ook zo gek als een bos uien.

quote:
@:PaRoDiUzZ zo doet ie het wel.
Thx!
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:09:36 #262
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_201552430
@Dirkh @Chanty @Kozzmic @ziggyziggyziggy @rickmans @QuietGuy @Klonk @Monopoly @BrandX

ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden -O-
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:11:49 #263
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_201552457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ja was geen enkel probleem. Iedereen wist wie je was en waar je was. Vroeger dacht ik er zelf ook nooit over na, 1 groot feest.
Was idd nooit een probleem. Tegenwoordig doen mensen daar wat moeilijker over als het niet om hun eigen social media gaat waar letterlijk alles op gedeeld wordt. Foto's, locaties, werkgever, je hele familie en vriendenkring etc. Mensen delen nog steeds alles, maar omdat ze het op hun eigen social doen voelt dat veiliger ofzo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_201552466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx

ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden -O-
Gegarandeerd dat we hier mensen hebben genoemd die overleden zijn. Van het overgrote deel krijg je niets mee als ze overleden zijn helaas. Jaren terug was dat wel anders, toen kende iedereen-iedereen. Maar nu weet de partner al vaak niet eens dat iemand actief was op FOK! en meldt dus ook geen overlijden, of heeft daar geen behoefte aan.

Het hoort helaas bij het leven, maar dat maakt het gemis niet minder :'(
pi_201552522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:11 schreef Danny het volgende:

[..]
Was idd nooit een probleem. Tegenwoordig doen mensen daar wat moeilijker over als het niet om hun eigen social media gaat waar letterlijk alles op gedeeld wordt. Foto's, locaties, werkgever, je hele familie en vriendenkring etc. Mensen delen nog steeds alles, maar omdat ze het op hun eigen social doen voelt dat veiliger ofzo.
Het is iets makkelijker af te schermen op de meeste socials. En het voelt ook, onterecht, alsof je meer controle hebt. Als je kijkt naar FOK! (of soortgelijke sites) met slechts een handvol beheerders dan voelt het toch een beetje alsof die zo alles van je kunnen oplepelen. Facebook (om maar een voorbeeld te geven) is zo groot dat je niet interessant bent, en je kan (in ieder geval zichtbaar) makkelijk dingen verwijderen die je gepost hebt.

Mis het wel die oude tijd van ons kent ons. Maar ach, dat is iets van vroeger. We worden oud Danny :)
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:19:44 #266
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_201552559
Die blonde met die beste tetten. Postte hier een jaar of twee geleden nog vrij actief maar heb d'r hier nu al minstens een jaar niet meer gezien.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:21:26 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552583
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:19 schreef PzKpfw het volgende:
Die blonde met die beste tetten. Postte hier een jaar of twee geleden nog vrij actief maar heb d'r hier nu al minstens een jaar niet meer gezien.
Charlotte nogwat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:22:04 #268
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201552593
Kaktus1 ofzo? Zat veel in klb, veel mee ge'dm'd toen ik nog op een ander account zat. Ze kreeg toen iets met een andere fokker van wie ik de username ook niet meer weet. Was een hele verrassende combi weet ik nog.
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:23:26 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552614
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:29:21 #270
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:12 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Gegarandeerd dat we hier mensen hebben genoemd die overleden zijn. Van het overgrote deel krijg je niets mee als ze overleden zijn helaas. Jaren terug was dat wel anders, toen kende iedereen-iedereen. Maar nu weet de partner al vaak niet eens dat iemand actief was op FOK! en meldt dus ook geen overlijden, of heeft daar geen behoefte aan.

Het hoort helaas bij het leven, maar dat maakt het gemis niet minder :'(
Ik vind het wel fijn dat ze genoemd worden, wordt er toch weer even aan ze gedacht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:31:31 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201552726
@dekatophetspek overleden, naar hij was erg bekend op de FP, prachtige stukken over muziek en bands die in de vergetelheid waren geraakt, films, in memoriams. Ja, hij was een van de beste stukkenschrijver ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 28 september 2021 @ 15:41:15 #272
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_201552843
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is iets makkelijker af te schermen op de meeste socials. En het voelt ook, onterecht, alsof je meer controle hebt. Als je kijkt naar FOK! (of soortgelijke sites) met slechts een handvol beheerders dan voelt het toch een beetje alsof die zo alles van je kunnen oplepelen.
Veel verder dan je mailadres komen we niet hoor :D
(en zelfs dat is tegenwoordig voor bv moderators al niet meer zichtbaar)

quote:
Mis het wel die oude tijd van ons kent ons. Maar ach, dat is iets van vroeger. We worden oud Danny :)
Ja, dat merk ik aan veel meer dingen. In 1999 begonnen we met halfnaakte (en naakte) wijven in de layout(!). Nu zou dat echt niet meer kunnen (en dus doen we die nu in de vrijmibabes op de fp :P)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_201552925
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik vind het wel fijn dat ze genoemd worden, wordt er toch weer even aan ze gedacht.
Dat is een ding wat zeker is O+
pi_201552952
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:41 schreef Danny het volgende:

[..]
Veel verder dan je mailadres komen we niet hoor :D
(en zelfs dat is tegenwoordig voor bv moderators al niet meer zichtbaar)
[..]
In mijn geval is er wel iets meer te vinden, puur op basis van vroegere posts. Die zijn nu voor de meeste users / mods niet meer zichtbaar maar voor admins wel.

Ik denk overigens niet dat iemand er naar kijkt, maar ik kan mij het gevoel wel voorstellen van mensen dat ze denken dat het hier onveiliger is dan op Facebook.

quote:
Ja, dat merk ik aan veel meer dingen. In 1999 begonnen we met halfnaakte (en naakte) wijven in de layout(!). Nu zou dat echt niet meer kunnen (en dus doen we die nu in de vrijmibabes op de fp :P)
Dat waren toch prachtige tijden. Ik kan wel meer tieten opnoemen die hier vroeger opstonden. Een deel ervan is banwaardig ;)

Alle tijd heeft zijn charme denk ik. Het is knap dat we het hier al zo lang volhouden, menig forum is al jaren ter ziele.
pi_201553072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx

ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden -O-
@Monopoly is er nog wel, hetzij onder een andere naam.

(Zal hem niet noemen, geen idee of hij dat wil of niet)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')