Is hysteriequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef Coco het volgende:
Frankrijk evacueerde ook taliban naar Parijs
Je verwacht het niet.
@:zipportal
Doe het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks even een lunch halen bij de McDonald's, lang niet geweest zeg.
Vaak met lunch doen ik een studiegenoot dat we om en om mogen kiezen (ja, het is een dolle boel) en zij wilde naar de MC want ze was er ook heel lang niet geweest.quote:
Studiegenoot? Ben jij 21 of zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak met lunch doen ik een studiegenoot dat we om en om mogen kiezen (ja, het is een dolle boel) en zij wilde naar de MC want ze was er ook heel lang niet geweest.
Heel zwak excuus inderdaad maar ik heb er stiekem best zin in.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks even een lunch halen bij de McDonald's, lang niet geweest zeg.
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak met lunch doen ik een studiegenoot dat we om en om mogen kiezen (ja, het is een dolle boel) en zij wilde naar de MC want ze was er ook heel lang niet geweest.
Heel zwak excuus inderdaad maar ik heb er stiekem best zin in.
Sterktequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Mijn lunch voor vandaag is een bakkie milde magere kwark (naturel) van 500 gram.(Campina)
Meest walgelijkste?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Dit is echt de meest walgelijkste TT die deze SC ooit heeft gehad.
TT: 1/10
TS: 1/10
OP: niet gelezen dus 1/10
Eindresultaat: 1/10.
Ik was eerstquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je net zo dom als user Mikeytt van KLB. Of ben jij dat?
Ik ken hem alleen als user die elke voorselectie zeurt dat er te weinig Feyenoorders bij de selectie zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:21 schreef GGMM het volgende:
Laat Dr.Mikey met rust. Hij is een lieve jongen.
En terechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als user die elke voorselectie zeurt dat er te weinig Feyenoorders bij de selectie zitten.
Wat een smerige goedkope imitatie van Shiey.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe GIFGAS is uit.
@:onlogisch![]()
Beetje vroeg voor Til.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan
Ach, @:onlogisch . Die kan alleen hier nog posten.
Met al die persoonlijke aanvallen die ik te verwerken krijg zal mijn note-button overuren gaan draaienquote:Gedragspolicy
Per direct veranderen er niet echt een aantal dingen, maar zullen we strakker gaan toezien op een aantal zaken die eigenlijk al nooit mochten en die er helaas toch hier en daar zijn ingeslopen. Dat heeft vooral te maken met zaken als racistisch en discriminerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen
Onlogisch habiboquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een smerige goedkope imitatie van Shiey.
Snel weggeklikt.
@:Boze_eend is het met mij eens.
Dat lijkt me zeer terecht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als user die elke voorselectie zeurt dat er te weinig Feyenoorders bij de selectie zitten.
Jouw gevoel voor humor is apartquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Habibo @:onlogisch en zelfs Boezemhabibo @:GGMM
Dit is leuk
Snaartje geraakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor is apart
Net als je kop
Jij mag shoki zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Habibo @:onlogisch en zelfs Boezemhabibo @:GGMM
Dit is leuk
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwingquote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwing
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Jullie praten maar gewoon Nederlands. Wat een proletentaal hier.
Aldus user @Scrummie uit de achterhoek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Jullie praten maar gewoon Nederlands. Wat een proletentaal hier.
Gewoon ABN ouwe reus, tenzij ik bij mijn ouders ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus user @:scrummie uit de achterhoek.
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent vervelend aanwezig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwing
Haha de Achterhoek lekker fokken op de accu van een tractorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe dat nou niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga NU het wereldwijdeweb afstruinen tot ik weet wat dat is.
Beetje je zus beffenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Haha de Achterhoek lekker fokken op de accu van een tractor
Zoek bij Kosovoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga NU het wereldwijdeweb afstruinen tot ik weet wat dat is.
Dat shokieert mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet vinden wat shoki is. Achja.
Kosovo dialect voor vriendquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet vinden wat shoki is. Achja.
Een welverdiende like.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Haha hierom zijn wij dus beste habibos onze humor twee handen op één buik boezemhabibo
Dit is veel leuker:quote:
quote:Shoki or Shōki may refer to:
the Japanese pronunciation of Zhong Kui, a figure in Chinese mythology, traditionally regarded as a vanquisher of ghosts and evil beings
Hopelijk ben je erg trots op jezelf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Op basis van de nieuwe policy al 3 notes uitkunnen delen
Kijk @Dannyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer ik denk aan hoeveel notes ik figuren als @:coco en @:maxi-mus straks aan kan smeren
[ afbeelding ]
Je hebt open sollicitaties en je hebt dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk @:Danny
Zo zijn je moderators.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
Is mijn UI nog wel conform policy @:danny
uhuhquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk is het niet nodig, en is VBL echt een warm bad voor iedereen
Frontpage, niet geklikt. Alleen dikke kale mensen en katholieken lezen de frontpage.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)policy-lees-dit.html
Van die userpolicy blijft niets heel. NIET KLIKKEN Floppage. @:onlogisch
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze OP
Waardeloze TS
Waardeloze TT
1,3/10
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Dit is echt de meest walgelijkste TT die deze SC ooit heeft gehad.
TT: 1/10
TS: 1/10
OP: niet gelezen dus 1/10
Eindresultaat: 1/10.
quote:Roepen dat een topicstarter kut is, een openingspost kut is, je denkt dat het verhaal verzonnen is, je vermoedt dat iemand een kloon is van die-of-gene enz enz zijn allemaal zaken die niet nodig, storend en ongewenst zijn en de discussie verstoren voor anderen en die dus aangepakt zullen worden.
TR gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Frontpage, niet geklikt. Alleen dikke kale mensen en katholieken lezen de frontpage.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor is apart
Net als je kop
quote:Bedenk bij alles wat je post vooraf
* kan ik dit vriendelijker verwoorden?
quote:
(Al ga ik er even vanuit dat jij een grapje maakt, daar waar 'sommige mensen' het echt niet lijken te snappenquote:in serieuze topics
Wist jij dat BLM voor BurnLootMurder staat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:06 schreef Zipportal het volgende:
wApPiE En sHeMaLe zIjN Is eEn kEuZe.
Ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wist jij dat BLM voor BurnLootMurder staat?
Ja, dat las ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Was ooit een leuk forum, maar is nu al jarenlang een verzamelplaats en slagveld van extreemrechtse users en extreemlinks antifa tuig.
Tel daarbij op dat er een kliekje crewleden is, onder leiding van Forum Admin GGMM en DJMO, die zich al ware Zonnekoningen en Zonnekoninginnen wanen, die de regels buigen zoals het hen uitkomt.
Voor het minste geringste krijg je een ban, terwijl hun trollende vriendjes de hand boven het hoofd wordt gehouden.
En de frontpage koningin? Was er maar een manier om dit aan haar te vragen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is echt al 100 keer gepost
Ik hou niet van de zon godverdomme
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:50 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe FOK Pilot review is ook uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Die wordt vast om de oren geslagen met de nieuwe policy.
Het nieuws is ook aangekomen boven de snackbar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
Leroy Fer is weg bij Feyenoord
Hier baal ik van.
Als er iemand overleden is is hij er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het nieuws is ook aangekomen boven de snackbar.
TR gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand overleden is is hij er als de kippen bij.
Sadistisch zwijn.
Pseudomodden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
TR gezet
Dit lijkt me tegen de policy
Ik hou me uiteraard netjes aan de policy.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer ik denk aan hoeveel notes ik figuren als @:coco en @:maxi-mus straks aan kan smeren
[ afbeelding ]
Feiten mogen benoemd wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
TR gezet
Dit lijkt me tegen de policy
Caland ?quote:
NOU NOU NOU NOU NOU NOUquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke katholieke hoerenmoeder.
Mijn moeder is niet katholiek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke katholieke hoerenmoeder.
Ga weg met je racistische drekquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarheen? Zeker Fer weg hahahahaahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
Leroy Fer is weg bij Feyenoord
Hier baal ik van.
Zit nu bij de Taliban.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarheen? Zeker Fer weg hahahahaaha
In een elftal waar allemaal mensen inzitten met één been kan hij nog prima een aantal jaar mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit nu bij de Taliban.
WAT ZEG JE NU ALLEMAAL WEER ZIPPORTAL?
Taliban uit, altijd lastigquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit nu bij de Taliban.
WAT ZEG JE NU ALLEMAAL WEER ZIPPORTAL?
Eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga weg met je racistische drek
Check deze @:scrummie
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarheen? Zeker Fer weg hahahahaaha
Was @onlogisch er niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we echt gebruiken iemand die boos wegloopt zodra iets hem niet bevald.
Ja, een stuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Vind jij oud-user Doublepain ook sympathieker op Twitter dan FOK!?
Gewoon nog steeds een vies balkanhoertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Vind jij oud-user Doublepain ook sympathieker op Twitter dan FOK!?
De bewijsdrang en aandachtshoerderij is een stuk minder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een stuk.
Echt een vriendelijke jongen geworden
ik las balkonquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds een vies balkanhoertje.
Als een Serviër fout is dan is 'ie ook meteen goed fout, en dat is bij Doublepain het geval.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds een vies balkanhoertje.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lag de bewoner onder die dozen te stinken?
Erg jammer en we weten ook niet WAAR PRECIES.quote:Ter plaatse troffen wij de bewoner levend aan.
Dat krijg je ervan als je de hele tijd aan het lopen bent. Ga eerst je huis eens schoonmaken, denk ik dan.quote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
Woningen die er zo uitzien zijn meestal van alcoholisten/junkies.
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !quote:
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Laat Drizzt met rust.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
Iemand die FC Twente haat en zichzelf als hardwerkende Nederlander ziet
Dat stukje komt niet van @:drizzt!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer en we weten ook niet WAAR PRECIES.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand overleden is is hij er als de kippen bij.
Sadistisch zwijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:rensajacied moet nog een beetje uitvogelen hoe een vaatwasser werkt. Het is ook niet niks zo’n stap naar de grote stad.
quote:Op maandag 20 juli 2020 17:44 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.
Ik dacht dat mijn vaatwasser kapot is, ik helemaal pissig blijkt dat het stekkerblok waar de stekker inzat kapot te zijn.
Echt top dit!
Wat een eer voor hem om tegelijk met de grote Kyle Anderson te mogen sterven. Overigens niet deze Kyle:quote:
dat is de eigenlijk de gemiddelde leeftijd die je van iedere darter zou verwachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een eer voor hem om tegelijk met de grote Kyle Anderson te mogen sterven. Overigens niet deze Kyle:
[ twitter ]
Dat staat er toch nogal duidelijk bij.quote:
Hij zag er ook niet uit als 33. Ik dacht eigenlijk ook dat hij veel ouder was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de eigenlijk de gemiddelde leeftijd die je van iedere darter zou verwachten
Gewoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Die userpolicy is een soort van vaccin. Na verloop van tijd wordt de werking ook minder. @:Wereldgozer
Vooral het Janssen-vaccin dat is voor tokkies.
Houd vol.
Of op zoek naar Aziaten.quote:
Wilfried van Moer ook.quote:
Nee. Dit krijgt geen like.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een neef die half doof is
Die heet Charlie Watte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
1 like meer dan mijn leuke grapquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
Waarom geef je dan een likequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
(wat een belachelijke kutgrap. Mr Bean niveau)
Ik geef mensen met mentale gebreken graag een goed gevoel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een like
Ik eis ANTWOORDEN
Like gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geef mensen met mentale gebreken graag een goed gevoel.
Gvd, nu moest ik echt een klein beetje glimlachen omdat je boooox zei ipv gewoon box.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een broer die in de film 'Seven' speelt.
Die heet Charlie Wattsinthebooooox
daar was mr bean niet rijk mee gewordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
(wat een belachelijke kutgrap. Mr Bean niveau)
Knap als ik al weken niet in Amsterdam ben geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:rensajacied moet nog een beetje uitvogelen hoe een vaatwasser werkt. Het is ook niet niks zo’n stap naar de grote stad.
voel me in de steek gelaten habiboquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme.
Mijn laatste hoop is gevestigd op caland
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.
Ja.
quote:"Wij wonen allemaal lang in de buurt. Ik woon veertig jaar in de buurt", aldus Iping. "Ik heb al die tijd mensen aangesproken. Altijd. Er is mij nog nooit wat gebeurd. Alleen wat scheldpartijen, maar die calculeer je in als je mensen aanspreekt."
Dat is hetzelfde als PSV-fan zijn en dan klagen dat het kut is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.
Ja.
Donder op.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:08 schreef Boze_Eend het volgende:
Hoi VBL vrienden ik vind het bad iets te warm welke habibo regelt de temperaturen?
Welkom terug habiboquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Na stroomstoring doet internet het na twee dagen weer.
Halloquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Spijtigquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
laat ons niet in de spanning wat heb je voor je lunch?
Braddie knikt goedkeurendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie knikt goedkeurend
Waardeloze dikzakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.
Broodjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
laat ons niet in de spanning wat heb je voor je lunch?
Donder opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdt
hij wil
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdt
hij wil
[ afbeelding ]
quote:
Chipolataworstjes met spinazie en aardappel.quote:
Zo wat stokbrood en kruidenboter bij de appie halenquote:
Dankjewel user @Scrummiequote:
Volgende week beginnen toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankjewel user @:scrummie
Het was zeer smaakvol! Nog even de laatste keren lekker lunchen in de stad totdat ze de tering kunnen genieten op het werk hier.
scrummie heeft een hart van goudquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankjewel user @:scrummie
Het was zeer smaakvol! Nog even de laatste keren lekker lunchen in de stad totdat ze de tering kunnen genieten op het werk hier.
Ik zou niet weten waarom. Al denk ik dat ik de eerste maanden wel wat minder online te vinden ben dan het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Spannend hoor. Gaat je account nou door de shredder als je daar begint?
Omdat je laatst zoiets plaatste alhier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Al denk ik dat ik de eerste maanden wel wat minder online te vinden ben dan het afgelopen jaar.
Dit even ter info.
@Caland is niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Accountje gaat binnenkort door de shredder
Je moeder daarentegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland is niet serieus te nemen.
Ja het is nu nog volledig thuis en ook eventueel na corona maar maximaal twee keer per week.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je veel uit huis werken straks? Nijmegen Roffa wil je niet te vaak rijden lijkt me.
Op naar de 1000 allen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe VBL note is uit.![]()
![]()
Nu notes verzamelen met de nieuwe policy.
naar de kuip kan hij het toch ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je veel uit huis werken straks? Nijmegen Roffa wil je niet te vaak rijden lijkt me.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja kun je wel metgaan strooien, maar je kunt toch lezen?
Ik zeg dat het: hijzijwijhenhununicorn-sex wordt.
Niets meer, niets minder, die suggestieve posts kun je gerust laten.
Ja,voor BozeEendquote:
@Zipportal nog een fanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef yvonne het volgende:
Alhoewel ik dit ook een puicke TT vind.
Dan ben jij ook een proleet. Proleten TT.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef yvonne het volgende:
Wow, éindelijk ben ik ietsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een proleet. Proleten TT.
Verspilde tijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef GGMM het volgende:
Dat topic zit echt vol met mensen die geen reet van context begrijpen.
Erg vermoeiend.
Ik mis eigenlijk wel een bijdrage van een forum admin zoals jij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef GGMM het volgende:
Dat topic zit echt vol met mensen die geen reet van context begrijpen.
Erg vermoeiend.
Al gedaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een bijdrage van een forum admin zoals jij.
Davinaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Davina Michelle zingt volkslied tijdens Formule 1 op Zandvoort
https://www.ad.nl/rotterd(...)-zandvoort~a346693b/
Pallet met bakstenen. @:fetx
Ohquote:
Jan Kooijemans is een lul!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Hier kan ik wel iets over zeggen maar dat is waarschijnlijk tegen de policy!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ja, daarom staat er nu niet 'Jan Kooijemans is een tyfuslul'quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je voor deze post bedacht of je dit vriendelijker kon verwoorden?
Ik had persoonlijk gekozen voor kankerlul maar tyfus is als ziekte ook wel te billijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom staat er nu niet 'Jan Kooijemans is een tyfuslul'
Leg @Wereldgozer geen woorden in de mond, tyfuslul.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom staat er nu niet 'Jan Kooijemans is een tyfuslul'
Heb je voor deze post bedacht of je dit vriendelijker kon verwoorden?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leg @:wereldgozer geen woorden in de mond, tyfuslul.
Zeg het maar. Aangezien jij het allemaal zo goed weet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik brand hier mijn vingers niet aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeg het maar. Aangezien jij het allemaal zo goed weet.
Waardeloze vetzakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben en Jerry's chocolate fudge brownie gegeten (wel de kleine variant want ik denk aan mijn buik).
8/10.
Wijfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben en Jerry's chocolate fudge brownie gegeten (wel de kleine variant want ik denk aan mijn buik).
8/10.
het gaat om de contextquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |