Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
laat ons niet in de spanning wat heb je voor je lunch?
Braddie knikt goedkeurendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie knikt goedkeurend
Waardeloze dikzakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.
Broodjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
laat ons niet in de spanning wat heb je voor je lunch?
Donder opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdt
hij wil
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdt
hij wil
[ afbeelding ]
quote:
Chipolataworstjes met spinazie en aardappel.quote:
Zo wat stokbrood en kruidenboter bij de appie halenquote:
Dankjewel user @Scrummiequote:
Volgende week beginnen toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankjewel user @:scrummie
Het was zeer smaakvol! Nog even de laatste keren lekker lunchen in de stad totdat ze de tering kunnen genieten op het werk hier.
scrummie heeft een hart van goudquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankjewel user @:scrummie
Het was zeer smaakvol! Nog even de laatste keren lekker lunchen in de stad totdat ze de tering kunnen genieten op het werk hier.
Ik zou niet weten waarom. Al denk ik dat ik de eerste maanden wel wat minder online te vinden ben dan het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Spannend hoor. Gaat je account nou door de shredder als je daar begint?
Omdat je laatst zoiets plaatste alhier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Al denk ik dat ik de eerste maanden wel wat minder online te vinden ben dan het afgelopen jaar.
Dit even ter info.
@Caland is niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Accountje gaat binnenkort door de shredder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |