Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.
Ja.
quote:"Wij wonen allemaal lang in de buurt. Ik woon veertig jaar in de buurt", aldus Iping. "Ik heb al die tijd mensen aangesproken. Altijd. Er is mij nog nooit wat gebeurd. Alleen wat scheldpartijen, maar die calculeer je in als je mensen aanspreekt."
Dat is hetzelfde als PSV-fan zijn en dan klagen dat het kut is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.
Ja.
Donder op.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:08 schreef Boze_Eend het volgende:
Hoi VBL vrienden ik vind het bad iets te warm welke habibo regelt de temperaturen?
Welkom terug habiboquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Na stroomstoring doet internet het na twee dagen weer.
Halloquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Spijtigquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
laat ons niet in de spanning wat heb je voor je lunch?
Braddie knikt goedkeurendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie knikt goedkeurend
Waardeloze dikzakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Twee wraps met shoarma en kidneyboontjes.
Broodjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
laat ons niet in de spanning wat heb je voor je lunch?
Donder opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdt
hij wil
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij de structuur en bite van kidneybonen houdt
hij wil
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|