Nee. Dit krijgt geen like.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een neef die half doof is
Die heet Charlie Watte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
1 like meer dan mijn leuke grapquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
Waarom geef je dan een likequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
(wat een belachelijke kutgrap. Mr Bean niveau)
Ik geef mensen met mentale gebreken graag een goed gevoel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een like
Ik eis ANTWOORDEN
Like gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geef mensen met mentale gebreken graag een goed gevoel.
Gvd, nu moest ik echt een klein beetje glimlachen omdat je boooox zei ipv gewoon box.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een broer die in de film 'Seven' speelt.
Die heet Charlie Wattsinthebooooox
daar was mr bean niet rijk mee gewordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
(wat een belachelijke kutgrap. Mr Bean niveau)
Knap als ik al weken niet in Amsterdam ben geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:rensajacied moet nog een beetje uitvogelen hoe een vaatwasser werkt. Het is ook niet niks zo’n stap naar de grote stad.
voel me in de steek gelaten habiboquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme.
Mijn laatste hoop is gevestigd op caland
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je gaat in een kutstad wonen en dan klagen dat het een kutstad is om te wonen.
Ja.
quote:"Wij wonen allemaal lang in de buurt. Ik woon veertig jaar in de buurt", aldus Iping. "Ik heb al die tijd mensen aangesproken. Altijd. Er is mij nog nooit wat gebeurd. Alleen wat scheldpartijen, maar die calculeer je in als je mensen aanspreekt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |