Laat Drizzt met rust.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
Iemand die FC Twente haat en zichzelf als hardwerkende Nederlander ziet
Dat stukje komt niet van @:drizzt!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer en we weten ook niet WAAR PRECIES.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand overleden is is hij er als de kippen bij.
Sadistisch zwijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:rensajacied moet nog een beetje uitvogelen hoe een vaatwasser werkt. Het is ook niet niks zo’n stap naar de grote stad.
quote:Op maandag 20 juli 2020 17:44 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.
Ik dacht dat mijn vaatwasser kapot is, ik helemaal pissig blijkt dat het stekkerblok waar de stekker inzat kapot te zijn.
Echt top dit!
Wat een eer voor hem om tegelijk met de grote Kyle Anderson te mogen sterven. Overigens niet deze Kyle:quote:
dat is de eigenlijk de gemiddelde leeftijd die je van iedere darter zou verwachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een eer voor hem om tegelijk met de grote Kyle Anderson te mogen sterven. Overigens niet deze Kyle:
[ twitter ]
Dat staat er toch nogal duidelijk bij.quote:
Hij zag er ook niet uit als 33. Ik dacht eigenlijk ook dat hij veel ouder was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de eigenlijk de gemiddelde leeftijd die je van iedere darter zou verwachten
Gewoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Die userpolicy is een soort van vaccin. Na verloop van tijd wordt de werking ook minder. @:Wereldgozer
Vooral het Janssen-vaccin dat is voor tokkies.
Houd vol.
Of op zoek naar Aziaten.quote:
Wilfried van Moer ook.quote:
Nee. Dit krijgt geen like.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een neef die half doof is
Die heet Charlie Watte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
1 like meer dan mijn leuke grapquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
Die heet Charlie Watte
Waarom geef je dan een likequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
(wat een belachelijke kutgrap. Mr Bean niveau)
Ik geef mensen met mentale gebreken graag een goed gevoel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een like
Ik eis ANTWOORDEN
Like gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geef mensen met mentale gebreken graag een goed gevoel.
Gvd, nu moest ik echt een klein beetje glimlachen omdat je boooox zei ipv gewoon box.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een broer die in de film 'Seven' speelt.
Die heet Charlie Wattsinthebooooox
daar was mr bean niet rijk mee gewordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
(wat een belachelijke kutgrap. Mr Bean niveau)
Knap als ik al weken niet in Amsterdam ben geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:rensajacied moet nog een beetje uitvogelen hoe een vaatwasser werkt. Het is ook niet niks zo’n stap naar de grote stad.
voel me in de steek gelaten habiboquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme.
Mijn laatste hoop is gevestigd op caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |