Je moeder daarentegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland is niet serieus te nemen.
Ja het is nu nog volledig thuis en ook eventueel na corona maar maximaal twee keer per week.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je veel uit huis werken straks? Nijmegen Roffa wil je niet te vaak rijden lijkt me.
Op naar de 1000 allen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe VBL note is uit.![]()
![]()
Nu notes verzamelen met de nieuwe policy.
naar de kuip kan hij het toch ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je veel uit huis werken straks? Nijmegen Roffa wil je niet te vaak rijden lijkt me.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja kun je wel metgaan strooien, maar je kunt toch lezen?
Ik zeg dat het: hijzijwijhenhununicorn-sex wordt.
Niets meer, niets minder, die suggestieve posts kun je gerust laten.
Ja,voor BozeEendquote:
@Zipportal nog een fanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef yvonne het volgende:
Alhoewel ik dit ook een puicke TT vind.
Dan ben jij ook een proleet. Proleten TT.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef yvonne het volgende:
Alhoewel ik dit ook een puicke TT vind.
Wow, éindelijk ben ik ietsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een proleet. Proleten TT.
Verspilde tijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef GGMM het volgende:
Dat topic zit echt vol met mensen die geen reet van context begrijpen.
Erg vermoeiend.
Ik mis eigenlijk wel een bijdrage van een forum admin zoals jij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef GGMM het volgende:
Dat topic zit echt vol met mensen die geen reet van context begrijpen.
Erg vermoeiend.
Al gedaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een bijdrage van een forum admin zoals jij.
Davinaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Davina Michelle zingt volkslied tijdens Formule 1 op Zandvoort
https://www.ad.nl/rotterd(...)-zandvoort~a346693b/
Pallet met bakstenen. @:fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |