Oh nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Of ik moet heel toevallig zelf de OP hebben bij een belangrijk potje.quote:
Op de link klikken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat moet daar nog aangepast worden dan?
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:34 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.
FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Gelukkig neem ik Feyenoord niet serieusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan
Ach, @:onlogisch . Die kan alleen hier nog posten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:26 schreef Zipportal het volgende:
De userpolicy moet nu al bezig zijn met moderators voor het komende seizoen. Haal een bult stevige moderators die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar Pimp-abonnees. Balvaste mods, snelle FA's, en Paul die er de beuk in gooit (á la Douglas). De userpolicy is vechtvoetbal, maar als je wat leuke adverteerders kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Gewoon het hele scherm volgooien met ads. Moet je wel adverteerders hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:26 schreef Zipportal het volgende:
De userpolicy moet nu al bezig zijn met moderators voor het komende seizoen. Haal een bult stevige moderators die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar Pimp-abonnees. Balvaste mods, snelle FA's, en Paul die er de beuk in gooit (á la Douglas). De userpolicy is vechtvoetbal, maar als je wat leuke adverteerders kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Gewoon het hele scherm volgooien met ads. Moet je wel adverteerders hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
In KPD harkt hij ze binnen als een malle.
Grappig dat je dat allemaal toevallig meekrijgtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
In KPD harkt hij ze binnen als een malle.
Wat een leuke grap.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kom ik niet.
Check deze grap. @:Muskusboktor57
VBL / [Playoffs CL] Benfica - PSV De laatste horde voor de Eindhovenaren #3quote:
Zapte er toevallig lanks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat je dat allemaal toevallig meekrijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |