SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanwezig vanavondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond die Bolle spotten. @:Coco @:lenny_leonard @:fetx
Erg benieuwd naar @Coco zijn voorspelling.quote:
het maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik doe niet aan voorspellingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk 1-0 en PSV maakt in de verlenging de 2-0.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!
Dit begint wel vermoeiend te worden, Caland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Oh wacht dit mag natuurlijk niet meer.
VBL / [VBL Voorspellingtopic]quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspellingen.
2-1 (na 90 minuten)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Kleine nuance voor jou dan; wedstrijdvoorspellingen doe ik niet meer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |