Vrouwelijke cabaretiers zijn zonder uitzondering ruk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat doen toch alle vrouwelijke cabaretiers? Ik durf over neuken te praten maar ik ben een vrouw dus is het grappig.
Lekker maat. Ik drink deze week een keer niet doordeweeks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:lenny_leonard zojuist een wild ale uit Slovenië weggewerkt
Inderdaad, daarna weekend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik drink deze week een keer niet doordeweeks.
Maargoed, morgen laatste werkdag dus zoveel stelt dat ook niet voor.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek niet goed. Tot volgende week!
Ik schrik elke keer dat die man pas 44 isquote:
Je gaat een week met vakantie?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek niet goed. Tot volgende week!
Met zo'n rotkop ben je op je 20e al seksueel zwaar gefrustreerd, op zich wel knap dat hij zich een kwarteeuw later nog niet verhangen heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrik elke keer dat die man pas 44 is
Verder vrij treurig dat je op die leeftijd al zo verzuurd bent, dan heb je nog een zwaar leven voor de boeg
Goed bezig makker. Ik had vandaag een vrije dag, dus het maakte mij wat minder uitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik drink deze week een keer niet doordeweeks.
Maargoed, morgen laatste werkdag dus zoveel stelt dat ook niet voor.
Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zijn de speeldagen straks trouwens in de groepsfase?
Want voorheen was het CL op dinsdag en woensdag en EL op donderdag.
Maar nu komt de ConL op de donderdag neem ik aan. Schuift de EL dan op naar de woensdag? En blijft de CL nog steeds op dinsdag en woensdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanwezig vanavondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond die Bolle spotten. @:Coco @:lenny_leonard @:fetx
Erg benieuwd naar @Coco zijn voorspelling.quote:
het maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik doe niet aan voorspellingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk 1-0 en PSV maakt in de verlenging de 2-0.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!
Dit begint wel vermoeiend te worden, Caland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Oh wacht dit mag natuurlijk niet meer.
VBL / [VBL Voorspellingtopic]quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspellingen.
2-1 (na 90 minuten)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Kleine nuance voor jou dan; wedstrijdvoorspellingen doe ik niet meer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |