Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zijn de speeldagen straks trouwens in de groepsfase?
Want voorheen was het CL op dinsdag en woensdag en EL op donderdag.
Maar nu komt de ConL op de donderdag neem ik aan. Schuift de EL dan op naar de woensdag? En blijft de CL nog steeds op dinsdag en woensdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanwezig vanavondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond die Bolle spotten. @:Coco @:lenny_leonard @:fetx
Erg benieuwd naar @Coco zijn voorspelling.quote:
het maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik doe niet aan voorspellingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk 1-0 en PSV maakt in de verlenging de 2-0.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!
Dit begint wel vermoeiend te worden, Caland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Oh wacht dit mag natuurlijk niet meer.
VBL / [VBL Voorspellingtopic]quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspellingen.
2-1 (na 90 minuten)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |