Ja maar het zou de nieuwe grote leider zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramalho liet weer eens zien waarom die mislukt is bij Bayer en fucking Mainz
Ja ik dacht laat ik eens kijken, maar beetje jammer idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.
Minder leuk de stand.
Uit welk metaal zijn ze geschmidtenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou uit welk hout zullen ze gesneden zijn.
Het kan wel makkelijk in de Eredivisie . Tjaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het zou de nieuwe grote leider zijn
De app doet het wel, hier tenminste.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kom op een vervelend moment binnenvallen merk ik.
Alsof die mensen ooit naar Benfica kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd, want ik las vandaag in het PSV topic dat de aanval van PSV beter is dan die van Benfica.
Ja maar die verdediging hequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd, want ik las vandaag in het PSV topic dat de aanval van PSV beter is dan die van Benfica.
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
Onze aanval is beter dan die van hun, maar hun verdediging is beter dan die van ons. Wordt een spannende wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |