De legendarische finale EC-88quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, je kan immers niet meer winnen op uitgoals. Dus of je gaat meer goals moeten maken, of je moet de pingels beter schieten. Maar das een analyse voor later. Nu is het belangrijk dat PSV wint en daar alles voor gaat doen
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Typisch Brabants als PSV vanavond verliest.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Portugezen bezorgen je vaak een 'zijn we er toch weer ingetuind' gevoel. Maar ik laat me verrassen
Je mist nog niets.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Ik quote dit nogmaals om de moderators extra werk te bezorgen!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Correctie, toch wel.quote:
Allemaal de schuld van Ajaxquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Afgevinkt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
TR geplaatst trouwens.
Maar geen mods tijdens een Europese wedstrijd.
Je verwacht het niet.
De nieuwe Baumgartl?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramalho liet weer eens zien waarom die mislukt is bij Bayer en fucking Mainz
Ja maar het zou de nieuwe grote leider zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramalho liet weer eens zien waarom die mislukt is bij Bayer en fucking Mainz
Ja ik dacht laat ik eens kijken, maar beetje jammer idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.
Minder leuk de stand.
Uit welk metaal zijn ze geschmidtenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou uit welk hout zullen ze gesneden zijn.
Het kan wel makkelijk in de Eredivisie . Tjaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het zou de nieuwe grote leider zijn
De app doet het wel, hier tenminste.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kom op een vervelend moment binnenvallen merk ik.
Alsof die mensen ooit naar Benfica kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd, want ik las vandaag in het PSV topic dat de aanval van PSV beter is dan die van Benfica.
Ja maar die verdediging hequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd, want ik las vandaag in het PSV topic dat de aanval van PSV beter is dan die van Benfica.
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
Onze aanval is beter dan die van hun, maar hun verdediging is beter dan die van ons. Wordt een spannende wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |