De legendarische finale EC-88quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, je kan immers niet meer winnen op uitgoals. Dus of je gaat meer goals moeten maken, of je moet de pingels beter schieten. Maar das een analyse voor later. Nu is het belangrijk dat PSV wint en daar alles voor gaat doen
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Typisch Brabants als PSV vanavond verliest.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Portugezen bezorgen je vaak een 'zijn we er toch weer ingetuind' gevoel. Maar ik laat me verrassen
Je mist nog niets.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Ik quote dit nogmaals om de moderators extra werk te bezorgen!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Correctie, toch wel.quote:
Allemaal de schuld van Ajaxquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Afgevinkt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
TR geplaatst trouwens.
Maar geen mods tijdens een Europese wedstrijd.
Je verwacht het niet.
De nieuwe Baumgartl?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramalho liet weer eens zien waarom die mislukt is bij Bayer en fucking Mainz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |