2-1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar.
@:maxi-mus
@:lenny_leonard
@:GGMM
@:Oriente
@:ChevyCaprice
@:Fetx
1-1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar.
Lastig, gelijkspelletje zeg ik. 1-1.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar.
Dat heeft hij net gepost.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
Wat vind die user PSVConferenceLeague van deze wedstrijd?
@Lange_Lans , @Dj_Day-V en ik hebben al het broekie uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:32 schreef -XOR- het volgende:
Dit is denk ik zo'n beetje de eerste keer sinds 2016 dat ik oprecht zin heb in een wedstrijd van PSV.
Mag ik een voorspelling van jou ontvangen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:38 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Lange_lans , @:DJ_Day-V en ik hebben al het broekie uit.
3-2quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar.
Zul je net zien dat ze het afgelasten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:48 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat PSV vanavond wint, verliest of gelijk speelt.
1-1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mag ik een voorspelling van jou ontvangen?
Dank je.quote:
Een bedankje is niet nodig, dan ontvang ik liever een tegen voorspelling.quote:
Ik doe niet aan voorspellingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bedankje is niet nodig, dan ontvang ik liever een tegen voorspelling.
Corona uitbraakquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze het afgelasten.
De sfeer op de tribune is al grimmig aan het worden.quote:
Maduekikiquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Madueke zou d'r zomaar eentje kunnen maken.
even een zelftestje voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Zijn ze niet getest? Bel de GGD !
Hopelijk scoren ze in ieder geval dat belangrijke uitdoelpunt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:55 schreef Bolasie het volgende:
PSV maakt overigens geen schijn van kans.
Ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:55 schreef Bolasie het volgende:
Nee johquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er veel mensen betalen voor die stream van Celtic?
Er wonen volgens mij wel een flink aantal Schotten in NL, van hun snap ik het wel als ze betalen..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens, al is Benfica wel de betere ploeg normaalgesproken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:55 schreef Bolasie het volgende:
Ik vroeg me al af waar en of die überhaupt uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor NIVO-Sparta?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ik had hier nog niet gepost.
Hup PSV namens een Ajacied.
Is ie dan voor NIVO of voor Sparta?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor NIVO-Sparta?
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie dan voor NIVO of voor Sparta?
15 jaar in het eerste.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor NIVO-Sparta?
Maken toch meer kans in pot 1 van de ECL, dus die mogen gerust verliezen.quote:
Of die belangrijke uit goal te maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV moet alles op alles zetten om vaker te scoren dan Benfica.
Mee eens, je kan immers niet meer winnen op uitgoals. Dus of je gaat meer goals moeten maken, of je moet de pingels beter schieten. Maar das een analyse voor later. Nu is het belangrijk dat PSV wint en daar alles voor gaat doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV moet alles op alles zetten om vaker te scoren dan Benfica.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat Drommels een fout maken vandaag?
Dat zorgt uiteindelijk altijd voor een bak frustratie aan Nederlandse zijdequote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:59 schreef Mr.N het volgende:
Nederlandse ploeg tegen Portugese ploeg genot
Zou PSV weten dat Louis kijkt?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, je kan immers niet meer winnen op uitgoals. Dus of je gaat meer goals moeten maken, of je moet de pingels beter schieten. Maar das een analyse voor later. Nu is het belangrijk dat PSV wint en daar alles voor gaat doen
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, je kan immers niet meer winnen op uitgoals. Dus of je gaat meer goals moeten maken, of je moet de pingels beter schieten. Maar das een analyse voor later. Nu is het belangrijk dat PSV wint en daar alles voor gaat doen
Ja en daar is PSV heel enthousiast over dat Louis meekijkt. Dat zegt Louis namelijk.quote:
Kut sidequote:
Ga jij zaterdag ook mee protesteren?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Moderator FES en FOK!fotograaf @:D_A ging daar de mist in
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Moderator FES en FOK!fotograaf @:D_A ging daar de mist in
Ik ben wel ergens present jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag ook mee protesteren?
Leg deze eens uit. Alleen maar geblesseerde PSVers geselecteerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en daar is PSV heel enthousiast over dat Louis meekijkt. Dat zegt Louis namelijk.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag ook mee protesteren?
Koop een kabel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Men ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ziggogo doet het niet. Hoerige tering tyfus kut kanker ziggo. Die krijgen merge wa te heure van men.
Eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
De legendarische finale EC-88quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Typisch Brabants als PSV vanavond verliest.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Portugezen bezorgen je vaak een 'zijn we er toch weer ingetuind' gevoel. Maar ik laat me verrassen
Je mist nog niets.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Ik quote dit nogmaals om de moderators extra werk te bezorgen!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Correctie, toch wel.quote:
Allemaal de schuld van Ajaxquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Afgevinkt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
TR geplaatst trouwens.
Maar geen mods tijdens een Europese wedstrijd.
Je verwacht het niet.
De nieuwe Baumgartl?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramalho liet weer eens zien waarom die mislukt is bij Bayer en fucking Mainz
Ja maar het zou de nieuwe grote leider zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramalho liet weer eens zien waarom die mislukt is bij Bayer en fucking Mainz
Ja ik dacht laat ik eens kijken, maar beetje jammer idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.
Minder leuk de stand.
Uit welk metaal zijn ze geschmidtenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou uit welk hout zullen ze gesneden zijn.
Het kan wel makkelijk in de Eredivisie . Tjaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het zou de nieuwe grote leider zijn
De app doet het wel, hier tenminste.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef Nober het volgende:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kom op een vervelend moment binnenvallen merk ik.
Alsof die mensen ooit naar Benfica kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd, want ik las vandaag in het PSV topic dat de aanval van PSV beter is dan die van Benfica.
Ja maar die verdediging hequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd, want ik las vandaag in het PSV topic dat de aanval van PSV beter is dan die van Benfica.
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
Onze aanval is beter dan die van hun, maar hun verdediging is beter dan die van ons. Wordt een spannende wedstrijd
Nee, was gewoon raak hoorquote:
lol wat bijdehand weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, was gewoon raak hoor
Nounounounounouquote:
Niksquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
Over versnaperingen gesproken,
wat drinken en eten jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb net training gegeven en nu lekker de beentjes omhoog met een glas cola en een bakje chips. (paprika)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
Heb er verder gelukkig geen last van dankzij mijn abo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounounounou
Maar ik kan je sentiment ergens wel begrijpen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net training gegeven en nu lekker de beentjes omhoog met een glas cola en een bakje chips. (paprika)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja, die heeft weer zo'n dag. Dan wordt het wel lastig, zonder aanvoer van de backs.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Max heeft de dozen nog om z'n schoenen zitten
Ik ben net uiteten geweest en nu thuis drink ik op z'n Louis een bacootje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
Ze zijn pas een kwartier bezig, kop op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die heeft weer zo'n dag. Dan wordt het wel lastig, zonder aanvoer van de backs.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net training gegeven en nu lekker de beentjes omhoog met een glas cola en een bakje chips. (paprika)
Krijg je dan ook een rood hoofd en ga je schreeuwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben net uiteten geweest en nu thuis drink ik op z'n Louis een bacootje.
Ik had niks voorspeld (maar ik riep vooraf dat Benfica of Shakhtar wel another cook zou zijn ja)quote:
JA.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een rood hoofd en ga je schreeuwen?
Dat ging bijna helemaal mis.quote:
Wat een kutspeler is dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie nu ook binnen 5 seconden waarom die passing van Sangaré altijd zo hoog is, die speelt alles 2 meter breed.
Die kan er niets van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie nu ook binnen 5 seconden waarom die passing van Sangaré altijd zo hoog is, die speelt alles 2 meter breed.
Iets anders moet die man ook gewoon niet proberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dicht jij PSG ook titelkansen toe in Ligue 1?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niks voorspeld (maar ik riep vooraf dat Benfica of Shakhtar wel another cook zou zijn ja)
Ik ben geen type Danny Buijs.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef Nober het volgende:
Die coach is klaar om te vechten. Sta jij er dan ook zo bij @:maxi-mus?
Ja nu moet maar blijken hoe goed ze creatief zijn nu ze niet zo makkelijk in de pressing en omschakeling kunnen toeslaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef Karina het volgende:
Zie daar maar eens doorheen te komen.
Nee, teveel egootjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dicht jij PSG ook titelkansen toe in Ligue 1?
Ze hebben wel een betere aanval dan Lille maar een mindere verdediging.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dicht jij PSG ook titelkansen toe in Ligue 1?
"Moderne" middenvelders.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van dat soort spelers.
Kan je niet zo'n moeilijke woorden gebruiken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja nu moet maar blijken hoe goed ze creatief zijn nu ze niet zo makkelijk in de pressing en omschakeling kunnen toeslaan
Sven Botman is inderdaad een stukje beter dan Sergio Ramos.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een betere aanval dan Lille maar een mindere verdediging.
Het zal van individuele bevliegingen moeten komen wil PSV hier iets van een resultaat neerzetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja nu moet maar blijken hoe goed ze creatief zijn nu ze niet zo makkelijk in de pressing en omschakeling kunnen toeslaan
Ajaxquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie haalt de groepsfase, mooiste tijd van het seizoen.
Ohja die act hadden we ook nog.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een GROOT ZIEK MONSTER
@:boussaadia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook niet best.quote:
Gelukkig kunnen we bouwen op de goden uit Rotterdam.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
Zwarte dag voor het Nederlands voetbal.
Van Gaal effect.
Acht dit zijn bonuspotjes, PSV heeft sowieso groespfase EL en AZ groepsfase Conference League voor de puntjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
Zwarte dag voor het Nederlands voetbal.
Van Gaal effect.
Ik zou Da's wisselen.quote:
Niet je beste werk.quote:
ONGELOFELIJK MONSTERquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een GROOT ZIEK MONSTER
@:boussaadia
Die blijft er ook in geloven na weken van slechte wedstrijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Madueke lijkt me ook een jongen die iets teveel in zichzelf gaat geloven na een paar goede potjes
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Het leeft verder niet echt.
FOK! is dood of PSV leeft niet.
De negen personen die deze tweet een like hebben gegeven, verdienen TBS.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK MONSTER
En Europese top.
[ twitter ]
Topic loopt toch prima? Het is alleen wat een saaie wedstrijd sinds ik kijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Enkeltje Afghanistan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De negen personen die deze tweet een like hebben gegeven, verdienen TBS.
Beetje type Cabral.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Madueke lijkt me ook een jongen die iets teveel in zichzelf gaat geloven na een paar goede potjes
Bonus van 35 miljoen voor PSV ja. Plus dat wedstrijden in de CL ook beter zijn voor de ontwikkeling en waarde van je spelers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Acht dit zijn bonuspotjes, PSV heeft sowieso groespfase EL en AZ groepsfase Conference League voor de puntjes
Allebei.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK MONSTER
En Europese top.
[ twitter ]
PSV gewoon niet zo best, belangrijke passes gaan niet best en Benfica beperkt zich tot counteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topic loopt toch prima? Het is alleen wat een saaie wedstrijd sinds ik kijk.
Portugezen zijn geslepen en leep.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef Karina het volgende:
Nou, even niet opletten en daar gaan ze.
Nee.quote:
Je kunt een streampje kopen bij Celtic zelfquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK MONSTER
En Europese top.
[ twitter ]
Dit ook niet hoop ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV gewoon niet zo best, belangrijke passes gaan niet best en Benfica beperkt zich tot counteren.
Dit leek me geen buitenspel.
Ik vraag me af wanneer we zijn eerste echte blunder gaan zien, hij was er tegen Ajax al dichtbij toen ie de bal bijna in eigen goal tiktequote:
Staat ook gewoon op Hesgoal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt een streampje kopen bij Celtic zelf
Nope Celtic wil het uitmelken en vraagt 10 EUR op hun eigen kanaalquote:
Hij oogt wel fitter dan vorig seizoen, toen kon ie niet eens een wedstrijd per week volhouden leek het welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Götze gaat alles vrij traag vandaag.
Hoeveel krijgt AZ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope Celtic wil het uitmelken en vraagt 10 EUR op hun eigen kanaal
Geen ideequote:
Achter. Zahavi's feest ging niet door.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
jij loopt OF super achter OF valse tussenstand.
Pak op den broek.quote:
Of super ver voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
jij loopt OF super achter OF valse tussenstand.
Dan wordt het zo helaas 2-0quote:
Voor AZ kunnen we beter naar het Conference League topic. (lol)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Is er al een EL topic? Ik kan het niet vinden maar MC-Morgan had er wel 1 gemaakt dacht ik.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor AZ kunnen we beter naar het Conference League topic. (lol)
Alleen PSV wordt wellicht in het EL topic besproken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor AZ kunnen we beter naar het Conference League topic. (lol)
Teze op rb kan ook niet is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Mwene is ook nog niet echt het winnende lot van de loterij he
Teze is een back die niet kan aanvallen, dat kan helaas niet meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teze op rb kan ook niet is mijn bescheiden mening.
Zonde dat PSV zo slap begon.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:33 schreef Karina het volgende:
Nou het gaat idd al ietsjes beter nu.
Dat zal over 2.5 week ook zo zijn.quote:
Wist jij dat Joe Hart op goal staat bij Celtic?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Otamendi kan nog steeds niet voetballen.
Elk hoogtepunt begint ooit slapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |