Enkeltje Afghanistan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De negen personen die deze tweet een like hebben gegeven, verdienen TBS.
Beetje type Cabral.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Madueke lijkt me ook een jongen die iets teveel in zichzelf gaat geloven na een paar goede potjes
Bonus van 35 miljoen voor PSV ja. Plus dat wedstrijden in de CL ook beter zijn voor de ontwikkeling en waarde van je spelers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Acht dit zijn bonuspotjes, PSV heeft sowieso groespfase EL en AZ groepsfase Conference League voor de puntjes
Allebei.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Het leeft verder niet echt.
FOK! is dood of PSV leeft niet.
Dit kan niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK MONSTER
En Europese top.
[ twitter ]
PSV gewoon niet zo best, belangrijke passes gaan niet best en Benfica beperkt zich tot counteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topic loopt toch prima? Het is alleen wat een saaie wedstrijd sinds ik kijk.
Portugezen zijn geslepen en leep.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef Karina het volgende:
Nou, even niet opletten en daar gaan ze.
Nee.quote:
Je kunt een streampje kopen bij Celtic zelfquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:24 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK MONSTER
En Europese top.
[ twitter ]
Dit ook niet hoop ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV gewoon niet zo best, belangrijke passes gaan niet best en Benfica beperkt zich tot counteren.
Dit leek me geen buitenspel.
Ik vraag me af wanneer we zijn eerste echte blunder gaan zien, hij was er tegen Ajax al dichtbij toen ie de bal bijna in eigen goal tiktequote:
Staat ook gewoon op Hesgoal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt een streampje kopen bij Celtic zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |