Nee, was gewoon raak hoorquote:
lol wat bijdehand weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, was gewoon raak hoor
Nounounounounouquote:
Niksquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
Over versnaperingen gesproken,
wat drinken en eten jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb net training gegeven en nu lekker de beentjes omhoog met een glas cola en een bakje chips. (paprika)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
Heb er verder gelukkig geen last van dankzij mijn abo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounounounou
Maar ik kan je sentiment ergens wel begrijpen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net training gegeven en nu lekker de beentjes omhoog met een glas cola en een bakje chips. (paprika)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja, die heeft weer zo'n dag. Dan wordt het wel lastig, zonder aanvoer van de backs.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Max heeft de dozen nog om z'n schoenen zitten
Ik ben net uiteten geweest en nu thuis drink ik op z'n Louis een bacootje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
Ze zijn pas een kwartier bezig, kop op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die heeft weer zo'n dag. Dan wordt het wel lastig, zonder aanvoer van de backs.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net training gegeven en nu lekker de beentjes omhoog met een glas cola en een bakje chips. (paprika)
Krijg je dan ook een rood hoofd en ga je schreeuwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben net uiteten geweest en nu thuis drink ik op z'n Louis een bacootje.
Ik had niks voorspeld (maar ik riep vooraf dat Benfica of Shakhtar wel another cook zou zijn ja)quote:
JA.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een rood hoofd en ga je schreeuwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |