Dat ging bijna helemaal mis.quote:
Wat een kutspeler is dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie nu ook binnen 5 seconden waarom die passing van Sangaré altijd zo hoog is, die speelt alles 2 meter breed.
Die kan er niets van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie nu ook binnen 5 seconden waarom die passing van Sangaré altijd zo hoog is, die speelt alles 2 meter breed.
Iets anders moet die man ook gewoon niet proberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dicht jij PSG ook titelkansen toe in Ligue 1?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niks voorspeld (maar ik riep vooraf dat Benfica of Shakhtar wel another cook zou zijn ja)
Ik ben geen type Danny Buijs.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef Nober het volgende:
Die coach is klaar om te vechten. Sta jij er dan ook zo bij @:maxi-mus?
Ja nu moet maar blijken hoe goed ze creatief zijn nu ze niet zo makkelijk in de pressing en omschakeling kunnen toeslaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef Karina het volgende:
Zie daar maar eens doorheen te komen.
Nee, teveel egootjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dicht jij PSG ook titelkansen toe in Ligue 1?
Ze hebben wel een betere aanval dan Lille maar een mindere verdediging.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dicht jij PSG ook titelkansen toe in Ligue 1?
"Moderne" middenvelders.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van dat soort spelers.
Kan je niet zo'n moeilijke woorden gebruiken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja nu moet maar blijken hoe goed ze creatief zijn nu ze niet zo makkelijk in de pressing en omschakeling kunnen toeslaan
Sven Botman is inderdaad een stukje beter dan Sergio Ramos.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een betere aanval dan Lille maar een mindere verdediging.
Het zal van individuele bevliegingen moeten komen wil PSV hier iets van een resultaat neerzetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja nu moet maar blijken hoe goed ze creatief zijn nu ze niet zo makkelijk in de pressing en omschakeling kunnen toeslaan
Ajaxquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie haalt de groepsfase, mooiste tijd van het seizoen.
Ohja die act hadden we ook nog.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een GROOT ZIEK MONSTER
@:boussaadia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |