Ohquote:
Jan Kooijemans is een lul!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Hier kan ik wel iets over zeggen maar dat is waarschijnlijk tegen de policy!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:17 schreef yvonne het volgende:
Alhoewel ik dit ook een puicke TT vind.
Ja, daarom staat er nu niet 'Jan Kooijemans is een tyfuslul'quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je voor deze post bedacht of je dit vriendelijker kon verwoorden?
Ik had persoonlijk gekozen voor kankerlul maar tyfus is als ziekte ook wel te billijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom staat er nu niet 'Jan Kooijemans is een tyfuslul'
Leg @Wereldgozer geen woorden in de mond, tyfuslul.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom staat er nu niet 'Jan Kooijemans is een tyfuslul'
Heb je voor deze post bedacht of je dit vriendelijker kon verwoorden?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leg @:wereldgozer geen woorden in de mond, tyfuslul.
Zeg het maar. Aangezien jij het allemaal zo goed weet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik brand hier mijn vingers niet aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeg het maar. Aangezien jij het allemaal zo goed weet.
Waardeloze vetzakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben en Jerry's chocolate fudge brownie gegeten (wel de kleine variant want ik denk aan mijn buik).
8/10.
Wijfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben en Jerry's chocolate fudge brownie gegeten (wel de kleine variant want ik denk aan mijn buik).
8/10.
het gaat om de contextquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |