Mooi, opkankeren hier.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef potjecreme het volgende:
@:Scrummie snapt er weer eens niks van in COR
VI Pro is wel geinigquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat VI wordt ook steeds dommer, ipv zich te onderscheiden met een beetje diepte gaan ze nog platter dan de Telegraaf
mag je daar tegenwoordig al zeggen dat er vaccinepaspoorten aankomen en dat die niet meer weg gaan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef potjecreme het volgende:
@:Scrummie snapt er weer eens niks van in COR
Kreeg een maand geleden een note toen ik zei dat de mods net zo draaien als Hugo en Mark hierover.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mag je daar tegenwoordig al zeggen dat er vaccinepaspoorten aankomen en dat die niet meer weg gaan?
Eerder dit jaar was dat nog een schopje naar BNW
(lol)
@:treinnogwat
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mag je daar tegenwoordig al zeggen dat er vaccinepaspoorten aankomen en dat die niet meer weg gaan?
Eerder dit jaar was dat nog een schopje naar BNW
(lol)
@:treinnogwat
Voor je het weet is er 1 gekaapt door een pinda.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik roep standaard die andere twee er ook altijd bij.
Gewoon.
Gewoon met een F-16 eroverheen zodat de schrik er wat in zit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor je het weet is er 1 gekaapt door een pinda.
En ik waardeer dat. Ik voel me toch een klein beetje welkom hier.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik roep standaard die andere twee er ook altijd bij.
Gewoon.
Warmbadgenotquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
En ik waardeer dat. Ik voel me toch een klein beetje welkom hier.
VBL is een warm bad.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
En ik waardeer dat. Ik voel me toch een klein beetje welkom hier.
Daar noem je ook wel fora op zeg, de tyfus.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
VBL is een warm bad.
Zeker vergeleken met NWS, POL, COR, KLB, ONZ
Je kunt nog steeds zo zien dat Dolberg bij Ajax heeft gespeeld.quote:
Motie ontraden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dien hier een motie van afkeuring op in.
Ah oke, geldig excuus!quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen keek ik nog wel eens vi ja, nu niet meer.
Extra sporten voor het daten?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:43 schreef Oriente het volgende:
We maken het sowieso niet te laat dan want ik moet naderhand nog sporten.
Al die mitsen en maren, bah!quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:43 schreef Oriente het volgende:
We maken het sowieso niet te laat dan want ik moet naderhand nog sporten.
Ik wil rond 23:45 gaan sporten, wat is het probleem preciesquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al die mitsen en maren, bah!
Laten we maar gewoon overslaan @:Coco, GGMM was er ook al niet.
Staat daar een ban op?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
FOK!STOK dit weekend weer gejat @:Wereldgozer @:Neef_wuppie @:zipportal
Edit: Oh nee, het was eerder. Twee weken terug alweer.
Op stelen weet ik niet, maar als je dat ding gijzelt, dan wordt @yvonne razend.quote:
WOEDEND!quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op stelen weet ik niet, maar als je dat ding gijzelt, dan wordt @:Yvonne razend.
Meestal maakt @yvonne dan een lijstje van de mogelijke verdachten en sluit de slowchat.quote:
Djmo haalt hem wel opquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
Raar tijdstip @Zipportalquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wil rond 23:45 gaan sporten, wat is het probleem precies
Dit mag niet!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We roddelen hier niet he.
[..]
(een quote want DJMO heeft mentions helaas uit staan)
Gohquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar weet ik niets van!
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GGMM wil DJMO niet in deze SC hebben daarom gaat hij vegen.
Wowquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:
Nouja zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef GGMM het volgende:
Nou nou nou
stel je niet aan, het is al weg
Top.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Mimimimimimiquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen om wat af te koelen.quote:
Ik ben eigenlijk eten maken maar dit vind ik een erg goed plan. Misschien kunnen we samen wandelend de FOK!stok zoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen om wat af te koelen.
Dit komt erg wanhopig overquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk eten maken maar dit vind ik een erg goed plan. Misschien kunnen we samen wandelend de FOK!stok zoeken.
DJMO? Wat zeg jij?
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel boos. Of ben je toevallig in een hondendrol gestapt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verschrikkelijke aanstelster.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat DJMO VBL niet als warm bad ervaart
@:fetx
Dit zijn de vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel boos. Of ben je toevallig in een hondendrol gestapt?
Jammer dat die eikel van dat krantje er weer zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef fetX het volgende:
@:scrummie @:scrummie @:scrummieIk had eigenlijk niet verwacht dat ik met 3 mentions in 1 post ook 3 alerts zou krijgen. Dat is wel ernstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Dat moeten we even testen!
@:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX
en
@:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM
Hoeveel alerts krijgen jullie?
Genot. Ik ga kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
Geenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, nu dan?
@:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM
Oh. Dat is erg raar.quote:
Gelachenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Dat moeten we even testen!
@:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX @:fetX
en
@:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM @:GGMM
Hoeveel alerts krijgen jullie?
Test geluktquote:
Dat lijkt me niet, zie mijn screenshot van al die kut alerts van jou.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
Weer niet
Misschien moet je een bepaald IQ hebben voordat het werkt
Hallo zeg. Forum admin @GGMM opent de aanval op user @Scrummie .quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
Weer niet
Misschien moet je een bepaald IQ hebben voordat het werkt
Ik ken geen users buiten VBL.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien heeft het met VBL users te maken. Graag jullie test uitbreiden.
Geen maten van COR ofzo? Of BNW? Ik weet niet of je nu weer tegen of voor vaccineren bent. Oftewel wappie of niet.quote:
Ik hou niet van deze framing.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen maten van COR ofzo? Of BNW? Ik weet niet of je nu weer tegen of voor vaccineren bent. Oftewel wappie of niet.
Woest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woest.
@:scrummie Donder op idioot.
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woest.
@:scrummie Donder op idioot.
Pics van je billen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Doe niet zo vervelend.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:13 schreef onlogisch het volgende:
@:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus
@GGMM kun je de lijn even wat aantrekken? Je hond is vervelend.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:13 schreef onlogisch het volgende:
@:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus @:maxi-mus
EEN MODERATOR EEN HOND NOEMEN????????quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm kun je de lijn even wat aantrekken? Je hond is vervelend.
Dat is niet terecht nee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EEN MODERATOR EEN HOND NOEMEN????????
Genote
Ik word getreiterd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Er lijkt wat onenigheid tussen @:onlogisch en @:maxi-mus te zijn.
Is die nieuwe serie het terugkijken nog waard?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch is nog minder dan het vuil onder mijn voeten
Ja opzich wel, met name de eerste twee delen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die nieuwe serie het terugkijken nog waard?
Nou ja zegquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch is nog minder dan het vuil onder mijn voeten
Wiequote:Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Oh leuk vanavond een docu over D.B. Cooper op tv.
Zelfs die serie begreep je niet?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
Prison break is een mensonterende kutserie
Zoals zoveel series zijn alleen het eerste en soms het 2e seizoen leuk. Daarna verliest het doorgaans vaak de kwaliteit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Prison Break was eigenlijk alleen de eerste 2 seizoenen leuk.
Na een paar seizoenen kon ik er niet meer naar kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs die serie begreep je niet?
Eens, vooral 1. DB gingquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Prison Break was eigenlijk alleen de eerste 2 seizoenen leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen vond ik het ook maar matig maar wel leuk genoeg om te kijken vanwege de karakters enzo, 1 en 2 vind ik wel echt geweldig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een paar seizoenen kon ik er niet meer naar kijken.
Ik ook, ik dacht dat het in augustus al zou komen maar dat was blijkbaar een animeserie ofzo. Ik was razend.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
Ik kijk wel uit naar seizoen 2 van The Witcher eigenlijk.
Spel nooit gespeeld. Toch vond ik de serie wel tof.
Ja ik had precies hetzelfde. Komt in november/december toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat het in augustus al zou komen maar dat was blijkbaar een animeserie ofzo. Ik was razend.
17 december, denk dat ik ze lekker met kerst ga kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik had precies hetzelfde. Komt in november/december toch?
Genot. Nu al zin in.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
17 december, denk dat ik ze lekker met kerst ga kijken.
Wel benieuwd, was vroeger bij K1 wel genieten. Hopelijk slaat hij de altijd vervelende Verhoeven helemaal naar de teringquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/vechtsp(...)gt-bij-mij~a546672f/
@:Caland wat kunnen we hier van verwachten?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:39 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft je zojuist genoemd in topic
* onlogisch klikt weg
Leuk, ik heb net nieuwe anaaleitjes in de bestelling gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Nieuw zakje espressobonen gekocht @:Muskusboktor57
Kijk eens aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk, ik heb net nieuwe anaaleitjes in de bestelling gedaan.
Oja dat ga ik zo ook maar kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Media inside goden is wel weer genieten.
Wereldsquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/vechtsp(...)gt-bij-mij~a546672f/
@:Caland wat kunnen we hier van verwachten?
Fijne jongensquote:"This particular instance they peeled a guy's face off and ripped out a guy's eyes. At one point someone sticks their fingers in the sockets and uses them as a handle to drag him across floor. And he is wide awake the entire time. Never for a moment does he pass out. He's waving his arms around trying to pull the guy's hands out of his head and trying to fend off other stuff that happens only he doesn't have any hands because they chopped them off and zip tied tourniquets so he he wouldn't bleed out. So he's frantically waving the place where his hands were at these guy's and then screaming when a stump makes contact with something. Not really screaming though because he has a mouthful of blood and no lips.
These guys are a little worn out so they take a break a couple feet away while he somehow stays alive and is taking or trying to take big deep fucked up breaths and squirming around like he's in massive, massive amounts of pain but all he can do is bump the stumps off the floor. He can't get up without hands. . Seriously fucked up right? He's a noisy skull that's covered with some muscle and glistening with thick red blood. But they are not done.
These guys finish their break and start poking him in the abdomen with screwdrivers and a pencil. Like poking him until the the screwdriver hits the spine or a rib or the floor. Making little holes in him that somehow don't seem to cause much critical damage as far as the next 10 or 20 minutes of his life is concerned. While they poke away and he blindly tries to block the screwdrivers with where his hands used to be—he can't seem to accept they are gone yet-another guy is slashing at his shoulders and then starts the slow process of choppping his head off with a box cutter. A tiny little triangle of a razor blade. This takes forever but ratchets up the level of defense to an intense but totally useless level. He gets tired when there is a gaping hole but miraculously no mortal damage. He takes a breather while the other two expand the area they are poking down his thighs and around his collarbones. He is making crazy noises with his lipless mouth that now include bubbling wheezes from a jagged hole around his windpipe. He's wide awake. It just goes on like this and ends before he dies so who knows? These guys didn't have a speck of anger- they were just doing a job and making sure they did it really well. Taking breaks and talking about soccer."
De oude ben je kwijt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk, ik heb net nieuwe anaaleitjes in de bestelling gedaan.
Niet gelezenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Een antwoord op de vraag welk drugskartel het ergste is.
[..]
Fijne jongens
Moet je m'n v-v-v-v-vier op een rij weer verneuken met deze troep.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne jongens
Geen ‘sport’.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Oh nee
Vechten is voor enorme tokkies
Dit is me wat te veel van het goede.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne jongens
Los Zetas, de moord heet Funky Town omdat je het liedje hoort spelen op de achtergrondquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is me wat te veel van het goede.
Niet gelezenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne jongens
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat is 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt uit Bommelquote:
Valt niks tegen in te brengen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alle verknipte zielen komen uit Bommel.
Groetjes, Mark.
Alsnog de moeite genomen om het te lezen. Had ik dat maar niet gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Los Zetas, de moord heet Funky Town omdat je het liedje hoort spelen op de achtergrond
Leuke comments welquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:15 schreef onlogisch het volgende:
Dat word je op de ergst mogelijke manier gemarteld en dan wordt dit afgespeeld vlak voordat je dood gaat.
Groepsverkrachting.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Oh en als ze een trio doen of een kwartet?
Garageboxen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Een vuilnisbelt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Shiey god nadoenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe GIFGAS is uit.
@:onlogisch![]()
Ja maar als je met Shieygod omgaat maakt het je nog geen Shieygodquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij gaat wel met Shiey om. Ter info.
Shiey zorgt voor zwerfhondquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij is beter dan Shiey. Shiey is all about Shiey.
Mensen die betrapt worden hebben een kleine penis.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja maar als je met Shieygod omgaat maakt het je nog geen Shieygod
Shiey doet dit met meerdere gasten werd ook betrapt toen hij met een Amerikaan was
Ik ben half pools half Duits en niet geadopteerd wat lul jij manquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee jij bent ook een adoptiekind, maar dat maakt je nog niet per se goed.
Heb je daar ervaring mee?quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die betrapt worden hebben een kleine penis.
Oke Miroslav.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben half pools half Duits en niet geadopteerd wat lul jij man
6% gestegenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je HBAR?
@:aTypisch
Unibright godenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je HBAR?
@:aTypisch
De dartswereld zal niet meer hetzelfde zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:34 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.
FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Jammer, had vandaag net zin om een dikke rokende kaalkop belachelijk te maken.quote:Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf. Je mag dus prima het katholieke geloof onzinnig of slecht vinden, om maar iets te noemen, maar niet een katholieke medeuser aanvallen op het feit dat hij katholiek is. Of vvd-er. Of een dikke, rokende kaalkop. Of een uitkeringstrekker. Of wat dan ook. Op het moment dat dat als manier wordt gebruikt om iemand aan te vallen of beledigen kan hierop gewoon worden ingegrepen, en kun je tegen bans aan lopen. We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:34 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.
Jammer van dit geroddel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Jammer, had vandaag net zin om een dikke rokende kaalkop belachelijk te maken.
quote:Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Ja dat kunnen we echt gebruiken iemand die boos wegloopt zodra iets hem niet bevald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:51 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie waarom word jij geen mod? Kan je orde op zaken stellen achter de schermen. Eindelijk een warm bad.
Het zal mij benieuwen hoe @Scrummie dit gaat oppakken. Ik verwacht heel beheerst en rustigquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we echt gebruiken iemand die boos wegloopt zodra iets hem niet bevald.
@onlogischquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we echt gebruiken iemand die boos wegloopt zodra iets hem niet bevald.
@ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geheel volgens verwachting mijnerzijds!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
Pfff, weer allemaal mentions. Ik klik deze heel rustig en beheerst allemaal weg.
Jij bent een chte kenner.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geheel volgens verwachting mijnerzijds!
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de SC of voor het wedstrijdtopic van PSV?
Dat zou inderdaad erg verstandig zijn maar @GGMM laat nu al even blijken dat hij niet op mijn kwaliteiten zit te wachten. Dat lijkt me geen gezonde basis voor een fijne samenwerking.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:51 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie waarom word jij geen mod? Kan je orde op zaken stellen achter de schermen. Eindelijk een warm bad.
Einde tijdperk negersex.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
Maar ik lees dat Danny al die racistische opmerkingen zat was.
@:GGMM waren er veel racistische posts op VBL?
Wat moet daar nog aangepast worden dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En voor jou:
VBL / [Live Eredivisie #1420] Ik heb genoeg gezien. Gefeliciteerd Feyenoord
Nee in VBL viel het mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
Maar ik lees dat Danny al die racistische opmerkingen zat was.
@:GGMM waren er veel racistische posts op VBL?
Oh nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Of ik moet heel toevallig zelf de OP hebben bij een belangrijk potje.quote:
Op de link klikken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat moet daar nog aangepast worden dan?
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:34 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.
Gelukkig neem ik Feyenoord niet serieusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan
Ach, @:onlogisch . Die kan alleen hier nog posten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:26 schreef Zipportal het volgende:
De userpolicy moet nu al bezig zijn met moderators voor het komende seizoen. Haal een bult stevige moderators die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar Pimp-abonnees. Balvaste mods, snelle FA's, en Paul die er de beuk in gooit ( la Douglas). De userpolicy is vechtvoetbal, maar als je wat leuke adverteerders kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Gewoon het hele scherm volgooien met ads. Moet je wel adverteerders hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:26 schreef Zipportal het volgende:
De userpolicy moet nu al bezig zijn met moderators voor het komende seizoen. Haal een bult stevige moderators die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar Pimp-abonnees. Balvaste mods, snelle FA's, en Paul die er de beuk in gooit ( la Douglas). De userpolicy is vechtvoetbal, maar als je wat leuke adverteerders kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Gewoon het hele scherm volgooien met ads. Moet je wel adverteerders hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
In KPD harkt hij ze binnen als een malle.
Grappig dat je dat allemaal toevallig meekrijgtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
In KPD harkt hij ze binnen als een malle.
Wat een leuke grap.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kom ik niet.
Check deze grap. @:Muskusboktor57
VBL / [Playoffs CL] Benfica - PSV De laatste horde voor de Eindhovenaren #3quote:
Zapte er toevallig lanks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat je dat allemaal toevallig meekrijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |