Ik wil rond 23:45 gaan sporten, wat is het probleem preciesquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al die mitsen en maren, bah!
Laten we maar gewoon overslaan @:Coco, GGMM was er ook al niet.
Staat daar een ban op?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
FOK!STOK dit weekend weer gejat @:Wereldgozer @:Neef_wuppie @:zipportal
Edit: Oh nee, het was eerder. Twee weken terug alweer.
Op stelen weet ik niet, maar als je dat ding gijzelt, dan wordt @yvonne razend.quote:
WOEDEND!quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op stelen weet ik niet, maar als je dat ding gijzelt, dan wordt @:Yvonne razend.
Meestal maakt @yvonne dan een lijstje van de mogelijke verdachten en sluit de slowchat.quote:
Djmo haalt hem wel opquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
FOK!STOK dit weekend weer gejat @:Wereldgozer @:Neef_wuppie @:zipportal
Edit: Oh nee, het was eerder. Twee weken terug alweer.
Raar tijdstip @Zipportalquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wil rond 23:45 gaan sporten, wat is het probleem precies
Dit mag niet!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We roddelen hier niet he.
[..]
(een quote want DJMO heeft mentions helaas uit staan)
Gohquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar weet ik niets van!
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GGMM wil DJMO niet in deze SC hebben daarom gaat hij vegen.
Wowquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:
Nouja zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef GGMM het volgende:
Nou nou nou
stel je niet aan, het is al weg
Top.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Mimimimimimiquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen om wat af te koelen.quote:
Ik ben eigenlijk eten maken maar dit vind ik een erg goed plan. Misschien kunnen we samen wandelend de FOK!stok zoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen om wat af te koelen.
Dit komt erg wanhopig overquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk eten maken maar dit vind ik een erg goed plan. Misschien kunnen we samen wandelend de FOK!stok zoeken.
DJMO? Wat zeg jij?
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel boos. Of ben je toevallig in een hondendrol gestapt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verschrikkelijke aanstelster.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat DJMO VBL niet als warm bad ervaart
@:fetx
Dit zijn de vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel boos. Of ben je toevallig in een hondendrol gestapt?
Jammer dat die eikel van dat krantje er weer zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef fetX het volgende:
@:scrummie @:scrummie @:scrummieIk had eigenlijk niet verwacht dat ik met 3 mentions in 1 post ook 3 alerts zou krijgen. Dat is wel ernstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |