Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GGMM wil DJMO niet in deze SC hebben daarom gaat hij vegen.
Wowquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:
Nouja zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef GGMM het volgende:
Nou nou nou
stel je niet aan, het is al weg
Top.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Mimimimimimiquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen om wat af te koelen.quote:
Ik ben eigenlijk eten maken maar dit vind ik een erg goed plan. Misschien kunnen we samen wandelend de FOK!stok zoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen om wat af te koelen.
Dit komt erg wanhopig overquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk eten maken maar dit vind ik een erg goed plan. Misschien kunnen we samen wandelend de FOK!stok zoeken.
DJMO? Wat zeg jij?
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel boos. Of ben je toevallig in een hondendrol gestapt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verschrikkelijke aanstelster.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat DJMO VBL niet als warm bad ervaart
@:fetx
Dit zijn de vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel boos. Of ben je toevallig in een hondendrol gestapt?
Jammer dat die eikel van dat krantje er weer zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |