Mooi, opkankeren hier.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef potjecreme het volgende:
@:Scrummie snapt er weer eens niks van in COR
VI Pro is wel geinigquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat VI wordt ook steeds dommer, ipv zich te onderscheiden met een beetje diepte gaan ze nog platter dan de Telegraaf
mag je daar tegenwoordig al zeggen dat er vaccinepaspoorten aankomen en dat die niet meer weg gaan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef potjecreme het volgende:
@:Scrummie snapt er weer eens niks van in COR
Kreeg een maand geleden een note toen ik zei dat de mods net zo draaien als Hugo en Mark hierover.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mag je daar tegenwoordig al zeggen dat er vaccinepaspoorten aankomen en dat die niet meer weg gaan?
Eerder dit jaar was dat nog een schopje naar BNW
(lol)
@:treinnogwat
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mag je daar tegenwoordig al zeggen dat er vaccinepaspoorten aankomen en dat die niet meer weg gaan?
Eerder dit jaar was dat nog een schopje naar BNW
(lol)
@:treinnogwat
Voor je het weet is er 1 gekaapt door een pinda.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik roep standaard die andere twee er ook altijd bij.
Gewoon.
Gewoon met een F-16 eroverheen zodat de schrik er wat in zit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor je het weet is er 1 gekaapt door een pinda.
En ik waardeer dat. Ik voel me toch een klein beetje welkom hier.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik roep standaard die andere twee er ook altijd bij.
Gewoon.
Warmbadgenotquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
En ik waardeer dat. Ik voel me toch een klein beetje welkom hier.
VBL is een warm bad.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
En ik waardeer dat. Ik voel me toch een klein beetje welkom hier.
Daar noem je ook wel fora op zeg, de tyfus.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
VBL is een warm bad.
Zeker vergeleken met NWS, POL, COR, KLB, ONZ
Je kunt nog steeds zo zien dat Dolberg bij Ajax heeft gespeeld.quote:
Motie ontraden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dien hier een motie van afkeuring op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |